العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > تقسيط السيارات

تقسيط السيارات قسم خاص بتقسيط السيارات فى مصر - عروض تقسيط سيارات - معارض تقسيط سيارات - تقسيط بنكى - تقسيط مباشر - تقسيط مستعمل

قديم 09-05-2012, 05:34 AM
الملا الملا غير متواجد حالياً

الملا is on a distinguished road
طلب

السلام عليكم
انا عايز عربيه مستعمله اركبها ومتوجعليش دماغى اى نوع من 132 او 128 او 127 توب او ريتمو او نيفا
بس تكون قسط ومعايا 6.000 بس انا عارف انه مش هينفع لانه مقدم قليل بس والله قولت اجرب واشوف رايكم ايه لانكم اكتر خبرة وممكن اوى تفيدونى ياجماعه
اتمنى الرد بسرعه

ررررررررررررررررررررررررر ررررررررررررددددددددددددد دد من فضلكم

التعديل الأخير تم بواسطة Saif eldien ; 12-05-2012 الساعة 07:06 PM
قديم 12-05-2012, 07:09 PM
Saif eldien Saif eldien غير متواجد حالياً

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute
افتراضي رد: سيارة مستعملة بالتقسيط

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الملا مشاهدة المشاركة

السلام عليكم
انا عايز عربيه مستعمله اركبها ومتوجعليش دماغى اى نوع من 132 او 128 او 127 توب او ريتمو او نيفا
بس تكون قسط ومعايا 6.000 بس انا عارف انه مش هينفع لانه مقدم قليل بس والله قولت اجرب واشوف رايكم ايه لانكم اكتر خبرة وممكن اوى تفيدونى ياجماعه
اتمنى الرد بسرعه

ررررررررررررررررررررررررر ررررررررررررددددددددددددد دد من فضلكم
تقسيط المستعمل يبداء من موديل 96
للاستفسار السريع
09009488
قديم 13-05-2012, 11:15 PM
سامح رضوان سامح رضوان غير متواجد حالياً

سامح رضوان is on a distinguished road
عاجل رد: سيارة مستعملة بالتقسيط

عايز فيات سيينا 2003 وانت طالع ومعايا 12000 وممكن ادفع 800 جنية فى الشهرومن القاهرة ومعايا ضمان معاش والدى تقريبا 2000 بالمفردات دة غير شغلى ...
وممكن انا اجيبللك العربية وصاحبها ونخلص فيها زى ماتحب نتفق
قديم 15-05-2012, 11:39 AM
basma ahmed basma ahmed غير متواجد حالياً

basma ahmed is on a distinguished road

لو سمحت يا استاذ سيف انا معايا 20 الف و عايزه سيتروين c4انا سألت عاليها عامله من 40 :50 الف او النترا 2010 و ممكن ادفع قسط 1000:1200 جنيه و مش عارفه الضمانات ايه انا مهندسه مقيده بالنقابه و ممكن عقد شقه تمليك بأسم والدتى
قديم 16-05-2012, 10:01 PM
Saif eldien Saif eldien غير متواجد حالياً

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سامح رضوان مشاهدة المشاركة

عايز فيات سيينا 2003 وانت طالع ومعايا 12000 وممكن ادفع 800 جنية فى الشهرومن القاهرة ومعايا ضمان معاش والدى تقريبا 2000 بالمفردات دة غير شغلى ...
وممكن انا اجيبللك العربية وصاحبها ونخلص فيها زى ماتحب نتفق
ممكن اعرف حضرتك مقيم فين فى الاقاهرة ولا لا
العربية مقدمها 50%
للاستفسار السريع
09009488

الكلمات الدليلية
سيارات مستعملة للبيع فى مصر