العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > منتدى السيارات العام

منتدى السيارات العام المنتدى الرئيسي بالموقع ، حيث يحتوي على كل المواضيع العامة عن السيارات نقاشات المنتدى اخبار السيارات فى مصر والخليج والعالم

قديم 20-05-2010, 01:41 PM
الصورة الرمزية Bendary
Bendary Bendary غير متواجد حالياً
من انا؟: مصرى مكافح بشرف
التخصص العملى: Trading - Buiness Development
هواياتي: طوابع - رسم - قراءة ، لكن بعد الشغل والجواز بقت الهوايه : أكل العيش

Bendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond repute
افتراضي رد: أحساسك أية لما حد يقعد على عربيتك

" والنبى ما نتوا قايمين "
" اتفضلوا جوه الزمبليته فى الصالون"
دى تعليقاتى لما الاقى اى حد قاعد ع العربيه

مرة كنت راكن فى ش طلعت حرب وسط البلد رجعت لقيت واحد من البياعيين بتوع الرصيف قاعد على الشنطه وحاطط كوبايه الشاى ع السقف
من غير ماياخد باله خت كوبايه الشاى شربتها وانا واقف الاول - وبعدين هزئته بالادب

اما اكتر حاجه حرقت دمى - ايام عربيتى القديمه كنت كتير باركن فى احد الشوارع الجانبيه على ش كورنيش الجيزة ( منطقة عملى ) نزلت بالليل بعد الشغل لقيت الكبوت محفور عليه نمرة موبايل - تقريبا 2 حبيبه كانوا بيحفظوا نمر بعض
وكان ناقص يحفروا عل الكبوت سهم كيوبييد - فضلت احاول اتصل بالرقم عشان اعبرلهم عن مشاعرى ptmnlo123per1116

Mohamed Bendary
اللهم فرغنى لما خلقتنى له ولا تشغلنى بما خلقته لى
اللهم ولا تحرمنى وانا أسألك ولا تعذبنى وانا استغفرك
مصر هاتفضل غاليه عليا
قديم 20-05-2010, 01:48 PM
الصورة الرمزية king mimo20
king mimo20 king mimo20 غير متواجد حالياً
من انا؟: احمد طلعت سليمان
التخصص العملى: محاسب
هواياتي: البحث والاطلاع ولعب كرة القدم

king mimo20 has a reputation beyond reputeking mimo20 has a reputation beyond reputeking mimo20 has a reputation beyond reputeking mimo20 has a reputation beyond reputeking mimo20 has a reputation beyond reputeking mimo20 has a reputation beyond reputeking mimo20 has a reputation beyond reputeking mimo20 has a reputation beyond reputeking mimo20 has a reputation beyond reputeking mimo20 has a reputation beyond reputeking mimo20 has a reputation beyond repute
رد: أحساسك أية لما حد يقعد على عربيتك

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Bendary مشاهدة المشاركة

" والنبى ما نتوا قايمين "
" اتفضلوا جوه الزمبليته فى الصالون"
دى تعليقاتى لما الاقى اى حد قاعد ع العربيه

مرة كنت راكن فى ش طلعت حرب وسط البلد رجعت لقيت واحد من البياعيين بتوع الرصيف قاعد على الشنطه وحاطط كوبايه الشاى ع السقف
من غير ماياخد باله خت كوبايه الشاى شربتها وانا واقف الاول - وبعدين هزئته بالادب

اما اكتر حاجه حرقت دمى - ايام عربيتى القديمه كنت كتير باركن فى احد الشوارع الجانبيه على ش كورنيش الجيزة ( منطقة عملى ) نزلت بالليل بعد الشغل لقيت الكبوت محفور عليه نمرة موبايل - تقريبا 2 حبيبه كانوا بيحفظوا نمر بعض
وكان ناقص يحفروا عل الكبوت سهم كيوبييد - فضلت احاول اتصل بالرقم عشان اعبرلهم عن مشاعرى ptmnlo123per1116

يا سلام لو كنت راكن قصاد ابو شقرة وتلاقى واحد عما ياكل زى بتاع الشاى ومش واخد بالو تقوم انتا طبعا حاجة تقرف سلوكيات الناس اليومين دول بقت حاجة متتوصفشptmnlo123per111

سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم

من اهم مواضيعى

مصر بلد الوحوش
http://www.masrmotors.com/vb/showthr...E1%E6%CD%E6%D4

حصرى لمصر موتورز تقرير عن هوندا بايلوت 2010

http://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=17013

صور مضحكة من مصر !!!!!
http://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=24756

لا اله الا الله محمد رسول الله
قديم 20-05-2010, 02:44 PM
remomeme remomeme غير متواجد حالياً
من انا؟: A girl love to drive fast
التخصص العملى: Multimedia Designer
هواياتي: Graphics, touring the archeological places and internet

remomeme is just really niceremomeme is just really niceremomeme is just really niceremomeme is just really nice
افتراضي رد: أحساسك أية لما حد يقعد على عربيتك

انا ما بحبش حد يسند علي العربيه و طبعا ما احبش حد يقعد عليها ، بس لو حد حابب يسند يعني هيوقع خلاص و عايز يسند عليها يسنك علي الشنطه من الخلف يعني حتي لو اتطبقت شويه مش مشكله مش هتأثر علي حاجه غير لما حد ابن حلال كده مش بس يسند علي الكبوت لا ينام عليه و يربع كأنه قاعد علي الشازلوج حرام يعني