العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > شيفروليه الكورية CHEVROLET و دايو DAEWOO > ﻻنوس (دايو - شيفروليه)

ﻻنوس (دايو - شيفروليه) كانت و أصبحت chevy gold logo

قديم 30-04-2012, 02:40 PM
mahmoud harb mahmoud harb غير متواجد حالياً

mahmoud harb has a spectacular aura aboutmahmoud harb has a spectacular aura about
افتراضي رد: يا ترى الكربون فنيل حل مثالى للخدوش؟؟؟

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة goudai مشاهدة المشاركة

انا تعبت من كتر البحث عن حل لعلاج الخدوش والحكات وخاصة ان انا عربيتى بدهان الفابريكا ولو رشتها تمنها هيقل زى ما انتم عارفين ..سمعت عن اقلام دوكو واقلام سحرية لازالة الخدوش بس مش مقتنع بيها ففكرت ان انا الزق بودى العربية كامل بطبقة بلون السيارة (فضى فاتح) زى مثلا الجلد الاسود اللى بيستخدمه بعض الناس على السقف او الكبوت او الشنطة واللى هى على حسب ماعرف معروفة باسم كربون فنيل بس انا مش عارف هل اللون الفضى الفاتح موجود اصلا ولا هو اسود بس ولو موجود تكلفة تغطية العربية كاملة هتبقى كام وبيتعمل فين؟؟؟؟
احب اعرف اراء حضراتكم وحلول بديلة ان وجد لانى فعلا بدأت احس بالندم انى اشتريت عربية فابريكا دى لوكانت رشة برة وجوة مكنتش هاتعب كدة
وشكرااااااااااااا
ملحوظة : عربيتى دايو لانوس 2 2006 فضى فاتح
ياباشا انا شفت واحد بيفرش فيرنا لون رصاااااصى فاتح بس مش فضى وسالت الراجل قال انه عنده الالوان كلها ورأيى ان لون حضرتك مشهور ف اكيد هيكون موجود ان شاء الله وسالت عن السعر قال 900ج بس طبعا ف نظرى ان كدا كتيييييييير جدا
قديم 30-04-2012, 03:29 PM
الصورة الرمزية Hisham.Elgazzar
Hisham.Elgazzar Hisham.Elgazzar غير متواجد حالياً

من انا؟: الفقير إلى الله
هواياتي: جميع الأعمال اليدوية-IT

Hisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond repute
للاهمية رد: يا ترى الكربون فنيل حل مثالى للخدوش؟؟؟

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة crime مشاهدة المشاركة

هى فعلا بتحافظ على السياره من الخدوش بس لفتره معينه علشان هى ف الاخر برده ملين

بس انا انصحك ان انت تعملها بتخلى شكل العربيه شيك وبتحافظ عليها من الخدوش

تقبل تحياتى

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mahmoud harb مشاهدة المشاركة

ياباشا انا شفت واحد بيفرش فيرنا لون رصاااااصى فاتح بس مش فضى وسالت الراجل قال انه عنده الالوان كلها ورأيى ان لون حضرتك مشهور ف اكيد هيكون موجود ان شاء الله وسالت عن السعر قال 900ج بس طبعا ف نظرى ان كدا كتيييييييير جدا
فعلا الأسعار غالية اوى بشكل مبالغ فيه
كمان ده بيتفرد على الدهان بماكينة هواء ساخن ( اكيد بيأثر على الدهان بتاع الفبريكة )
قديم 02-05-2012, 06:37 PM
الصورة الرمزية goudai
goudai goudai غير متواجد حالياً

goudai has a reputation beyond reputegoudai has a reputation beyond reputegoudai has a reputation beyond reputegoudai has a reputation beyond reputegoudai has a reputation beyond reputegoudai has a reputation beyond reputegoudai has a reputation beyond reputegoudai has a reputation beyond reputegoudai has a reputation beyond reputegoudai has a reputation beyond reputegoudai has a reputation beyond repute
افتراضي رد: يا ترى الكربون فنيل حل مثالى للخدوش؟؟؟

900 ج ياما فعلا انا اللى كان فى بالى 300 ج بالكتير