العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > شيفروليه الكورية CHEVROLET و دايو DAEWOO > ﻻنوس (دايو - شيفروليه)

ﻻنوس (دايو - شيفروليه) كانت و أصبحت chevy gold logo

قديم 19-02-2012, 01:36 PM
fesal.almasry fesal.almasry غير متواجد حالياً

fesal.almasry will become famous soon enoughfesal.almasry will become famous soon enough
افتراضي افضل انزار يركب للانوس 2011 كامله

عايز اركب انزار يكون بيرفع الازاز ويقفل السنتر لما اقفل العربيه اوتوماتيك ويكون الانذار حساس لو حد لعب ف يالاكر يشتغل وكمان لما افتح باب العربيه يشغل الأنتظار او الأشارات ويفصل الماتور لما اعملها لوك

السؤال اركبه فين عشان مطلعوش من الضمان انا بتعامل مع التوكيل الي في مدينه نصر بعد رابعه العدويه
يريت تقولولي تكلفه كام وتركيب كام وهل التوكيل هيركبه ولا في ورش موثوق فيها ممكن تركبهولي ؟
وهل ايه افضل اأنواع مش عايز حاجه تعطل ولا تعمل مشاكل وكمان واحد بيفهم يشغلهولي ويكون معاه ضمان
قديم 19-02-2012, 01:53 PM
aass aass غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مهندس مدنى
هواياتي: السيارات

aass is a glorious beacon of lightaass is a glorious beacon of lightaass is a glorious beacon of lightaass is a glorious beacon of lightaass is a glorious beacon of light
افتراضي رد: افضل انزار يركب للانوس 2011 كامله

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة fesal.almasry مشاهدة المشاركة

عايز اركب انزار يكون بيرفع الازاز ويقفل السنتر لما اقفل العربيه اوتوماتيك ويكون الانذار حساس لو حد لعب ف يالاكر يشتغل وكمان لما افتح باب العربيه يشغل الأنتظار او الأشارات ويفصل الماتور لما اعملها لوك
اللى بيرفع الازاز دى وحات رفع مش الانذار ودى الواحده ب 40 جنيه وبترفع 2 زجاج يعنى هتحتاج وحدتين للأربع ابواب

السؤال اركبه فين عشان مطلعوش من الضمان انا بتعامل مع التوكيل الي في مدينه نصر بعد رابعه العدويه
لو ركبته هيطلع كهرباء العربية فقط من الضمان والتوكيل مبيرضاش يركبه
يريت تقولولي تكلفه كام وتركيب كام وهل التوكيل هيركبه ولا في ورش موثوق فيها ممكن تركبهولي ؟
Spyكويس 2 way وده بحوالى 350 جنيه + 50 تركيب+80 وحات الرفع + 25 وحده ربط على السنتر
يعنى التكلفة كلها حوالى 500 جنيه وممكن تقل لو جبت انذار نوع تانى بحوالى 180 جنيه زى وولف
وهل ايه افضل اأنواع مش عايز حاجه تعطل ولا تعمل مشاكل وكمان واحد بيفهم يشغلهولي ويكون معاه ضمان
الاماكن
سبير كار
ادريان
قديم 20-02-2012, 10:50 PM
الصورة الرمزية amr elsisi 1
amr elsisi 1 amr elsisi 1 غير متواجد حالياً

التخصص العملى: مفتش صيانة

amr elsisi 1 has a reputation beyond reputeamr elsisi 1 has a reputation beyond reputeamr elsisi 1 has a reputation beyond reputeamr elsisi 1 has a reputation beyond reputeamr elsisi 1 has a reputation beyond reputeamr elsisi 1 has a reputation beyond reputeamr elsisi 1 has a reputation beyond reputeamr elsisi 1 has a reputation beyond reputeamr elsisi 1 has a reputation beyond reputeamr elsisi 1 has a reputation beyond reputeamr elsisi 1 has a reputation beyond repute

السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة
انا ركبت انزار عندي بس ما اعرف نوعة والله بس هوا كان 220 جنية
جهاز انزار عادي بس الي عاجبني فية ان هوا في كتاود فصل الكونتاكت لما تعطي العربية
امر غلق الكونتاكت بيفصل ودي مهمة جداااااا في زمن العبس الكتير لان كثير من الصوص
بيتغلبو علي جهاز الانظار:w6w20050411223637 6d وبيعرفو يدوروها لاكن مع الكتاود دة حيعطلهم كثير
اما عن موضوع الزجاج فدي وحدات رفع بتركب
اما عن غلق البواب فدة سنتر وما ينفعش تركب جهاز انزار وانت ماعندكش سنتر لافضل
اما عن جهاز الانزار بالتلفون فدة انا شايفة ممتاز لاكن ماعنيش حد جربو علي العموم ممكن تدخل
علي قسم مكافحت السرقة في هذا المنتدي
واتمنالك التوفيق
قديم 17-04-2012, 11:13 PM

fesal.almasry will become famous soon enoughfesal.almasry will become famous soon enough

يريت حد يوضح سبير كار وادريان فين
انا عايز حاجه محترمه وخدمه محترمه يعني ناس محترفه
قديم 20-04-2012, 03:49 PM

ياجماعه محدش عارف رقمهم او عنوانهم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟