العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > شيفروليه الكورية CHEVROLET و دايو DAEWOO > ﻻنوس (دايو - شيفروليه)

ﻻنوس (دايو - شيفروليه) كانت و أصبحت chevy gold logo

قديم 17-04-2012, 05:26 AM
الصورة الرمزية hf2m2002
hf2m2002 hf2m2002 غير متواجد حالياً
من انا؟: مهندس / حسام الجلاب
التخصص العملى: مهندس كمبيوتر

hf2m2002 is a jewel in the roughhf2m2002 is a jewel in the roughhf2m2002 is a jewel in the rough
افتراضي رد: لانوس 2 لعام 2012

بص ياعزيزي انا اقولك من خلال تجربتي وشرائي للشيفرولية لانوس 2012 مش من حكاوي اصحابي ولا ولاد عمتي من تجربتي الشخصية : العربيه تحفة بمعنى الكلمة وكل مافيها حلو ( الفول اوبن) العربيه تحفة في النعومه واباور والتكييف والزجاج الفاميه الفابريكه والالوان الميتالك بجد عربيه روعة وقطع غيارها ببلاش وصيانتها سهلة واي حد يصلحها وسعر اعاده البيع بتاعها ممتاز انا كنت عايز اجيب اللوجان ولكن قطع غياها نار ومش موجوده غير في التوكيل بارقام مبالغ فيها وسعر اعاده البيع في الارض اتوكل على الله وهات اللانوس 2012 وبس

اللهم لك الحمد كما ينبغي لجلال وجهك وعظيم سلطانك
قديم 17-04-2012, 11:55 AM
sayed_alsayyad sayed_alsayyad غير متواجد حالياً
التخصص العملى: طالب
هواياتي: السباحه

sayed_alsayyad is on a distinguished road

العربيه كويسه جدا وانا لسه شاريها من اسبوع ثابته على الطريق وواسعه من الخلف بس فى المطباط خد المط بميل ومش هيحصل حاجه ولا حتحك ولا اى حاجه
قديم 19-04-2012, 08:49 PM
بلاشانت بلاشانت غير متواجد حالياً

بلاشانت is just really niceبلاشانت is just really niceبلاشانت is just really niceبلاشانت is just really nice

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hf2m2002 مشاهدة المشاركة

بص ياعزيزي انا اقولك من خلال تجربتي وشرائي للشيفرولية لانوس 2012 مش من حكاوي اصحابي ولا ولاد عمتي من تجربتي الشخصية : العربيه تحفة بمعنى الكلمة وكل مافيها حلو ( الفول اوبن) العربيه تحفة في النعومه واباور والتكييف والزجاج الفاميه الفابريكه والالوان الميتالك بجد عربيه روعة وقطع غيارها ببلاش وصيانتها سهلة واي حد يصلحها وسعر اعاده البيع بتاعها ممتاز انا كنت عايز اجيب اللوجان ولكن قطع غياها نار ومش موجوده غير في التوكيل بارقام مبالغ فيها وسعر اعاده البيع في الارض اتوكل على الله وهات اللانوس 2012 وبس

: 010104~171::0 10104~171::01 0104~171:
قديم 20-04-2012, 02:14 AM
hamada_el3sola hamada_el3sola غير متواجد حالياً
التخصص العملى: محاسب

hamada_el3sola is on a distinguished road

بص يا معلم بدون فتاوى كتير انا معايا دايو لانوس 2 2008 يعنى اواخرانتاج للدايو العربية مشاء الله جميل جدااا معايا وجايبها فول اوبشن وجايبة استعمال انا تانى واحد من الزيرو ومشاء الله العربية جايبها يعتبر مماشيتش العداد على 33 الف كيلو ومش متهانة خااااااص كل حاجة فيها تمام وبقالها معايا 5 شهور ومشاء الله ما اشتكيتش من حاجة غير انى غيرت زيت الماتور وكمان غيرت الفلتر الفرامل تمام والتكيف ثلاجة العفشة زيرو والأستيكرات على الماتور زى ماهى وانا كنت شغال فى توكيل منصور نصيحة منى بلااااااااااااااااااااااا ااااااااااش شيفرولية لانوس الى معاة العربية دى بيطر يبعها مش بيكمل معها سنة لانها تقفيل مصرى مصرى مصرى ولا فيها شىء كورى غير الماتور فقط لاغير اما الباقى قطع الغيار صينى ومصرى وكلة بيلبس خازوق فى الأخر نصيحة من اخ ومجرب لو بتحب الانوس اوووى هاتلك موديل من 2005 لحد 2008 وتكون حالتها كويسة جدااااا وربنا يباركلك انشاء الله
قديم 21-04-2012, 10:57 PM
رمضان شوقى رمضان شوقى غير متواجد حالياً

رمضان شوقى will become famous soon enough

و الله انا اشتريت لانوس 2012 من شهرين و الحمد لله ممتازة تكييف و سرعة و ثبات و ارتفاع عن الأرض و الأفضل من ذلك استهلاك البنزين الجميل و الذى لا يكاد يذكر و ربنا المستعان