العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > تعديل السيارات والاكسسوارت > تعديل السيارات العــام

تعديل السيارات العــام منتدى تعديل السيارات والاكسسوارات والسانود سيستمCar Tuning - Pimp My CaR!!!!!

قديم 26-12-2012, 06:35 AM
Mohamed_fadel2012 Mohamed_fadel2012 غير متواجد حالياً

Mohamed_fadel2012 is on a distinguished road
Talking مساعده يا شباب بخصوص 316i e36

السلام عليكم
انا عاوز اجيب عربية و فية واحده داخلة دماغى و هى bmw e36 316i
عاوز استفسر عنها اذا كانت حلوة و لو صرفت عليها هيبان ولا لا و ينفع اسقط ماتور تيربو ليها ولا و الماتور التيربو بكام و لية ترخيص ولا لا و عاوز اسال عن احسن ناس بيظبطوا عربيتا فى اسكندرية و يكونوا مضمونين انا عاوز عربية تكون سريعه و اخد بيها غرز و عاوز اعرف اسعار قطع غيارها و سعر الكوبية منها كام

التعديل الأخير تم بواسطة Mohamed_fadel2012 ; 26-12-2012 الساعة 06:50 AM سبب آخر: اضافه
قديم 26-12-2012, 09:19 AM
الصورة الرمزية mr_astra
mr_astra mr_astra غير متواجد حالياً

mr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond repute
افتراضي رد: مساعده يا شباب بخصوص 316i e36

الـ بى ام اتعملت عشان طلبات حضرتك دى
بس مش عارف اسكندرية فيها التعديلات دى ولا لا
انما فى الحرفيين (القاهرة ) تعتبر اكتر عربية ليها مواتير وتعديلات شكلية وجوهرية وحاجتها رخيصة لانها كتيرة جدااااااااااا
واستنى راى ابو نورا اكتر واحد هايفيدك فى البى ام عموما

لكن خلى بالك العربيات دى مع شريحة معينة فى المجتمع وغالب عليهم اللعب بالعربيات ..........يبقى وانت بتشترى لازن تكشف عليها كشف معين وتخلى بالك جدا عشان احتمال كبير بتكون مغيرة نص او العربية اصلا نصين خلى بالك
قديم 26-12-2012, 10:33 AM

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mr_astra مشاهدة المشاركة

الـ بى ام اتعملت عشان طلبات حضرتك دى
بس مش عارف اسكندرية فيها التعديلات دى ولا لا
انما فى الحرفيين (القاهرة ) تعتبر اكتر عربية ليها مواتير وتعديلات شكلية وجوهرية وحاجتها رخيصة لانها كتيرة جدااااااااااا
واستنى راى ابو نورا اكتر واحد هايفيدك فى البى ام عموما

لكن خلى بالك العربيات دى مع شريحة معينة فى المجتمع وغالب عليهم اللعب بالعربيات ..........يبقى وانت بتشترى لازن تكشف عليها كشف معين وتخلى بالك جدا عشان احتمال كبير بتكون مغيرة نص او العربية اصلا نصين خلى بالك
اوك ربنا يخليك يا باشا
قديم 26-12-2012, 10:57 AM
الصورة الرمزية Hisham.Elgazzar
Hisham.Elgazzar Hisham.Elgazzar غير متواجد حالياً

من انا؟: الفقير إلى الله
هواياتي: جميع الأعمال اليدوية-IT

Hisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond repute

السليمة منها فبريكا دواخل بتبقى فى 60-70
بس بلاعة فلوووووس ربنا يعينك لأنها دلوعة جدا
قديم 26-12-2012, 11:44 AM

ربنا يخليك يا معلم بس انا شايف ان ده عربية العمر و حتى لما تيجى تبعها هتجيب فلوس عكس العربيات الى لما تبعها يطلع عينك