العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > شيفروليه الكورية CHEVROLET و دايو DAEWOO > ﻻنوس (دايو - شيفروليه)

ﻻنوس (دايو - شيفروليه) كانت و أصبحت chevy gold logo

قديم 20-11-2012, 03:59 PM
jojojojojo jojojojojo غير متواجد حالياً
من انا؟: foash
التخصص العملى: accountaning
هواياتي: ps3,cars

jojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond repute
افتراضي رد: الماذا فضلت اللانوس على الفيرنا

بس الشيفروليه لانوس فيها عيوب في الفرامل والديسك والاسطوانه لازم تغيرهم غير مكونتها الصيني الكتير
قديم 21-11-2012, 07:12 PM
احمد باندو احمد باندو غير متواجد حالياً

احمد باندو will become famous soon enoughاحمد باندو will become famous soon enough

مبروك على العربية الجديدة وانا من عشاق العربية الانوس عربية محترمة جدا عن الفيرنا مستريحتلهاش خالص
قديم 25-01-2015, 03:24 PM
Ahmed ibrahim hissin Ahmed ibrahim hissin غير متواجد حالياً

Ahmed ibrahim hissin is on a distinguished road

الف مبروك بس انا عن نفسي بفضل الفيرنا ومش كلام وخلاص انا جربت الاتنين علشان عندنا موتور الفيرنا اقوي بكتير بفرق واضح والبور هورس بتاعه اعلي 106 اما الانوس 85 وطبعا فرق كبير في التكييف والكلام ده كامقارنه فقط لاكن الانوس عربيه اعتماديه جدا وربنا يباركلك فيها
قديم 25-01-2015, 08:26 PM
zing0 zing0 غير متواجد حالياً
هواياتي: Kung Fu - Reading

zing0 has a reputation beyond reputezing0 has a reputation beyond reputezing0 has a reputation beyond reputezing0 has a reputation beyond reputezing0 has a reputation beyond reputezing0 has a reputation beyond reputezing0 has a reputation beyond reputezing0 has a reputation beyond reputezing0 has a reputation beyond reputezing0 has a reputation beyond reputezing0 has a reputation beyond repute

صاحب الموضوع عمله من 2012 يعنى من 3 سنين تقريباً
بس عامة: الفيرنا أثبتت وجودها خلال الـ 3 سنين دول عن الشيفرولية لانوس اللى كانت بتأكد إسترخاص منصورفى كل حاجة و ده اللى مش محتاج تأكيد
اللانوس الكورى و المصرى تبع دايو مفيش عليها غبار, الكلام كله على الشيفرولية
و ده كان رأى الناس اللى جربوها مش رأيى أنا....
محمد صلاح القاضى
نصيحه منى بلااااااااااااااااااااااا اااااااااش - مصر موتورز مجتمع وسوق السيارات العربى

eng.ahmed_2001
و ده فى عربية أخوه اللى بلوك المكنة أتشرخ فيها!!! و وداها لعم حمدى

و أكد الكلام ده... عم حمدى المخترع, بإن دى تانى عربية تعمل كده !!!

ده بخلاف عيوب الطنابير و الفرامل و التكييف و اللى ممكن نقول عيوب ثانوية بالنسبة للمكنة

الله يعين أصحابها و يسترنا فى الدنيا و الآخرة

قديم 25-01-2015, 09:29 PM
الصورة الرمزية احمد على 1999
احمد على 1999 احمد على 1999 غير متواجد حالياً

من انا؟: الحمد لله
التخصص العملى: مهندس ميكانيكا طيران
هواياتي: السيارات - اسكواش - سباحة - علوم فلك

احمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond repute

يا حلاوة .......... بلوك يتشرخ ؟ !!

سبحانك لا علم لنا الا ما علمتنا