العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > اﻷنشطة و المقابلات و التعارف

اﻷنشطة و المقابلات و التعارف خاص بمواضيع انشطة ومقابلات و التعارف بين اعضاء المنتدى يجب الحصول على موافقة من الإدارة قبل نشر أى موضوعات بهذا القسم

قديم 28-11-2010, 01:37 PM
الصورة الرمزية karem ali
karem ali karem ali غير متواجد حالياً
من انا؟: شاب طموح
التخصص العملى: طالب
هواياتي: اعشق السيارات وقيادتها

karem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond repute
افتراضي رد: مقابلة الجمعه 26/11/2010 تحت رعاية الاستاذ ( هشام باهي )

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة corsair مشاهدة المشاركة

يا ابني كنت نايم

اللهي يفضحك يا بعيد روح

ماشي ماشي علي العموم لينا محافظة تلمنا قريب هخلي المنتدي كله يحلف بيها
وانا مالى انا بحب كل الاعضاء وانت اولهم و مقدرش الاقى حد عاوز حاجه و مردش عليه

كريم على
قديم 28-11-2010, 01:41 PM
الصورة الرمزية karem ali

karem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond repute

انا عارفك هتموت والعربية تتروق علي العموم انا اللي هروقلك عربيتك بس اما تيجيلي برجليك عندي هههههههههههههههههههههههه

هو ايه اللي حصل فيا يا عم الكتف انتا شكلك كنت بتحلم او واكل لقمة تقيله او الحج مديك علقة قبل مشوار المقابلة هههههههههههههههههههههه
انا برده الى كونت واكل لحمه ول انت الى اكلت كباب لوحدك و كبس على مروحك

كريم على
قديم 28-11-2010, 01:45 PM
الصورة الرمزية karem ali

والله يا محمد يا زكي بس اما اشوفك بس وبعدين هو انتا علشان طلعت سيف بتشتغل بيه في افلام الكرتون بتاعتك يبقي خلاص بقا مرفوع عليا انا ههههههههههههههههه ومعتز ده اساسا كان ماسك مضرب جولف تقريبا مخبيه من ابوه علشان ميروقهوش بيه هههههههههههههههههه والمعلم سومو السواطير اللي معاه ديه كان مخبيها علشان انتا عارف طبعا ان لسه في عيد خلاصان من قريب
ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههه
ضحكتنى اوى انت فى المشاركه دى يا راجل و حيات كرشك هم كانو بيهزرو معاك بس امال ليه قولت لباقى عائله ممدوح هو انا جيبكم على شان تضحكو عليه بس
ها افتكرت ول اكمل باقى الى حصل
ههههههههههههههههههههههههه ههه

كريم على
قديم 28-11-2010, 07:20 PM
الصورة الرمزية سيف الدين سعيد
سيف الدين سعيد سيف الدين سعيد غير متواجد حالياً
من انا؟: انسان بسيط
التخصص العملى: مهندس ديكور . ومدير اداره بالتليفزيون المصرى .
هواياتي: الفن

سيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond repute

ياجماعه انتوا كلكم ملمومين عليه كده لييييييه ؟ الراجل دا حبيبنا واحنا كلنا مانقدرش نتخيل يوم من غير كورسير مايكون معانا فيه وان شاء الله ربنا يزيدنا محبه لبعضنا .
معلش يابوحميد بأه خليك انت الكبير وتحمل اخواتك . ههههههههههههههههههه
بس صحيح يا كورسير : ايه حكاية خط اكتوبر - الهرم دى ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

Saif El Deen
قديم 28-11-2010, 08:02 PM
الصورة الرمزية BASSEM BESO
BASSEM BESO BASSEM BESO غير متواجد حالياً
من انا؟: واحد من الناس
التخصص العملى: نائب مدير بأحدى المصانع
هواياتي: السيارات والكمبيوتر

BASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سيف الدين سعيد مشاهدة المشاركة

ياجماعه انتوا كلكم ملمومين عليه كده لييييييه ؟ الراجل دا حبيبنا واحنا كلنا مانقدرش نتخيل يوم من غير كورسير مايكون معانا فيه وان شاء الله ربنا يزيدنا محبه لبعضنا .
معلش يابوحميد بأه خليك انت الكبير وتحمل اخواتك . ههههههههههههههههههه
بس صحيح يا كورسير : ايه حكاية خط اكتوبر - الهرم دى ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ههههههههههههههههه انضم لينا استاذ سيف تلاقيه هيرد دلوقتى يااستاذ سيف ويتريق كالعاده مع اننا بنكلم فى مصلحته بدل ماهو شغال اكتوبر -الهرم نخليه اكتوبر- تحريرهههههههههههههههه حبيب قلبى والله ياكورسير بس معلش بأه

لّا إِلَهَ إِلاَّ أَنتَ سُبْحَانَكَ إِنِّي كُنتُ مِنَ الظَّالِمِينَ