العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > اﻷنشطة و المقابلات و التعارف

اﻷنشطة و المقابلات و التعارف خاص بمواضيع انشطة ومقابلات و التعارف بين اعضاء المنتدى يجب الحصول على موافقة من الإدارة قبل نشر أى موضوعات بهذا القسم

قديم 28-11-2010, 01:11 PM
corsair
Guest

افتراضي رد: مقابلة الجمعه 26/11/2010 تحت رعاية الاستاذ ( هشام باهي )

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الزعيم2 مشاهدة المشاركة

وبعدين على الاقل حضرتك رحت قضيت بعض الوقت معاهم انا بقى مرحتش خالص لانى واللهى راجع البيت بعد الساعه 3 صباحا
وبعدين لو اعرف انى هتشرف بصحبة كورسير لحد هناك مكنتش فوت المشوار ده ومش مهم الشغل لانه باين عليه انه مشكله من من مشاكل الزمن ههههههههه

ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههه

لا والله يا زعيمنا انا غلبان بس شوية الناس ديه بتحاول تستفزني ههههههههههههه وبعدين انا لولا مشوار المطار بتاع الصبح اللي عطلني التعطيلة الحلوه ديه انا كنت روحت جيبتك من البيت
قديم 28-11-2010, 01:15 PM
الصورة الرمزية BASSEM BESO
BASSEM BESO BASSEM BESO غير متواجد حالياً
من انا؟: واحد من الناس
التخصص العملى: نائب مدير بأحدى المصانع
هواياتي: السيارات والكمبيوتر

BASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة corsair مشاهدة المشاركة

ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههه

اصل انتا يا عموره مش عارف ان احمد بدر ده حبيبي من ايام الجيزة هههههههههههههههههههه فانتا هتلاقيه عمال بيحاول يعرف اخباري اول باول ههههههههههههههههه

يا جدع انتا بطل غلط وبعدين انا لو تاكسي ابيض فانتا لسه اسود قديم ابيض واسود ههههههههههههههههههههههههه ههه

وبعدين انا رجعت علي النوم عدل وصحيت علي الشغل ورجعت من الشغل كملت نوم ولسه صاحي دلوقتي
حبيب قلبى صباح الخير يامعلم والله انا كمان لسه جاى من بره لقيت السكه زحمه بسبب الأنتخابات روحت مروح بالتاكسى الأسود بتاعى ههههههوماشى ياعم احمد عشان انت حبيبى بس مش هخبط فيك تانى بس انت اما اختفيت قالو ده شغال على خط اكتوبر - الهرم ههههههههههههههههه وبيطبق كمان وصباح الفل ياجميل

لّا إِلَهَ إِلاَّ أَنتَ سُبْحَانَكَ إِنِّي كُنتُ مِنَ الظَّالِمِينَ
قديم 28-11-2010, 01:15 PM
corsair
Guest

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة خالدخليفة مشاهدة المشاركة

خيانة ليه ؟؟ وضحكنا عليك ليه ؟؟؟ انت حظك اصلا حلو انك سألت هشام عن بنزينة بتبيع بنزين 80 وانا جنبه
لانى قلت له / يسالك انت فين
فقلت/ عديت السادات
راجعت الطريق فى دماغى وقلت له على بنزينة مدخل ال 71 هو انت فاكر حد هيقوللك المعلومة دى الا واحد يكون خط (بضم الخاء )الصحراء
وانا كان نفسى اسعد بيكو والله بس ظروف العمل اخرتنى شوية لكن جيت وكويس انى حاولت وانا من النوع اللى بيحاول حتى ولو عنده امل 1 %
ووالله كروسير قال لى ياتلحق يامتلحقش خلانى جاى اجرى بسرعة 160 على الدايرى ولما ملقيتش حد
قررت ان جميع انواع الرادارات اللى لقطت العربية هيدفع هو غراماتها
غصب عنه مش بمزاجه
لكن وائل كسل (اقوال لا أفعال / أبو نورا سابقا وحاليا برضه ) ده رأى سومو وانا أؤيده
وحازم خضر كسل ويبدو انه هينضم الى جروب أقوال لا أفعال مع انه عطاط زى حالاتى لكن يظهر المنافيستو بتاعه دلوقت داخل المدينه .أو عجز......... ههههههههههههههههه

هع هع هع هع هع هع

ولا اعرفك اذا كنت اساسا مبدفعش مخلفاتي هدفع مخلفات غيري ههههههههههههههههه

وبعدين انتا السبب يا عمنا مش عمال تعط في العبور وسايبنا عمالين بنشحتك عن طريق التليفون

ده انا هدفعك تمن كارت الشحن اللي خلصته عليك ده
قديم 28-11-2010, 01:19 PM
corsair
Guest

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد زكي مشاهدة المشاركة

هو احمد ممدوح مش باين ليه يا جماعه هو وسومو

انا ظهرت علي الشاشة الدور والباقي علي الحانوتي سومو اللي بيقرء بس لاكن مبيكتبش هههههههههههههههههههههههه

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة BASSEM BESO مشاهدة المشاركة

حبيب قلبى صباح الخير يامعلم والله انا كمان لسه جاى من بره لقيت السكه زحمه بسبب الأنتخابات روحت مروح بالتاكسى الأسود بتاعى ههههههوماشى ياعم احمد عشان انت حبيبى بس مش هخبط فيك تانى بس انت اما اختفيت قالو ده شغال على خط اكتوبر - الهرم ههههههههههههههههه وبيطبق كمان وصباح الفل ياجميل

مبلاش نخبط في بعض ههههههههههههههههههههههههه هه

علي الاقل بمشي بعداد مش سايبها لضمير الزبون هههههههههههههه
قديم 28-11-2010, 01:35 PM
الصورة الرمزية karem ali
karem ali karem ali غير متواجد حالياً
من انا؟: شاب طموح
التخصص العملى: طالب
هواياتي: اعشق السيارات وقيادتها

karem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة corsair مشاهدة المشاركة

مبلاش نخبط في بعض ههههههههههههههههههههههههه هه

علي الاقل بمشي بعداد مش سايبها لضمير الزبون هههههههههههههه
امسك اهو اعترف بنفسه من غير ما حد يضربه
ههههههههههههههههههههههههه هه

كريم على