العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > سفارى وطرق

سفارى وطرق اماكن تستحق الزيارة - سفارى - رحلات - طرق جديده او مختصره - طرق احذر منها

قديم 16-07-2010, 06:35 PM
adhamelmasry adhamelmasry غير متواجد حالياً
من انا؟: انا بحب الناس كلها واتمنى كل واحد ياخد اللى هوا عوزه من الدنيا والاخرة

adhamelmasry is on a distinguished road
افتراضي رد: الطريق من القاهره الى مطروح وعايز حجز مصيف

شكر خاص للاستاذ اللى وصف الطريق والمعلومات عن الكماين ربنا يبعدهم عننا والله انا حاسس اننا المفروض نكتب على العربية (وجعلنا من ايديهم سدا ومن خلفهم سدا فاغشيناهم فهم لايبصرون ) عشان فى ضباط وامناء شرطه رخما وبيحاولو يضايقو الواحد من غير اى حاجه انا عربيتى متظبطة وحزام الامان بيتلبس كانى بلبس شنطة من الكرسى الامين قالى انا هاسحب رخصك عشان انت مش لابس الحزام اعدت اضحك لدرجة انى قلتلو انت حاجه من الاتين يا حمار ياحمار
وسكتش الا لما ضربتو وكانت النتيجه ان الظابط ضربو معايا
وقالو اصلو ياباشا مش لابس حزام الحكومه طب بزمتكو اعمل ايه دول ناس متبرمجه مبيفكروش وحسبى الله ونعم الوكيل
قديم 19-07-2010, 02:04 PM
محمود محمد محمود موسى محمود محمد محمود موسى غير متواجد حالياً

محمود محمد محمود موسى is on a distinguished road

ربنا يبارك فيك شرح مائة مائة
قديم 23-07-2010, 07:54 AM
الصورة الرمزية MIDO-SPICY
MIDO-SPICY MIDO-SPICY غير متواجد حالياً
من انا؟: متأمل فى حال الدنيا
التخصص العملى: مدير فرع بشركة مطاعم بابا جونز

MIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة AboNoRa مشاهدة المشاركة

ديه خريطة لمطروح والسهم بيشير للاندلسيه وهى زى ما قال ميدو قريه سياحية بداخلها بحيرة لكن فى ظهرها البحر المفتوح زى ما بيطلق عليه وعامة مطروح كلها فيها بحيرات داخليه وبتستخدم كشواطى عادى بل بالعكس بيفضلها ناس كتير عن البحر المفتوح لان مفيهاش امواج ومش عميقه وبالتالى مناسبه للاسر والاطفال
هو فعلا فيه فى اندلسية بحيره صناعيه لان البحر فيها غير ممهد ولكن البحيره دى مهجوره لان ارض البحيره داخل الميه بتفكرنى بفايد وبور سعيد وكمان ريحة الميه فيها مش ظريفه لانها مش متجدده والميه اللى فيها راكده
والحاجه الوحيده اللى استنفعنا بيها السنادى من البحيره دى هو اننا حضرنا حفله الاستاذ الفنان ابو اليف يوم الاربع اللى فات
اصلى من سكان اندلسية ولسه راجع النهارده
قديم 23-07-2010, 10:25 AM
corsair
Guest

حمدلله علي سلامتك يا ابو هنا نورت المنتدي يا جميل
قديم 24-07-2010, 12:47 AM
الصورة الرمزية MIDO-SPICY
MIDO-SPICY MIDO-SPICY غير متواجد حالياً
من انا؟: متأمل فى حال الدنيا
التخصص العملى: مدير فرع بشركة مطاعم بابا جونز

MIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond repute

حبيبى ربنا يخليك
الله يسلمك