العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > استراحة مصر موتورز

قديم 14-04-2011, 04:17 PM
الصورة الرمزية SuMo
SuMo SuMo غير متواجد حالياً

مشرف قسم رياضة المحركات

SuMo has a reputation beyond reputeSuMo has a reputation beyond reputeSuMo has a reputation beyond reputeSuMo has a reputation beyond reputeSuMo has a reputation beyond reputeSuMo has a reputation beyond reputeSuMo has a reputation beyond reputeSuMo has a reputation beyond reputeSuMo has a reputation beyond reputeSuMo has a reputation beyond reputeSuMo has a reputation beyond repute
افتراضي رد: الغائبون عننا ............. وحشتونا

انا موجود دايما يا رجاله و ربنا يخليكو انكم فاكرينى
بس انا بحب اكون مستخبى زى عسكرى الدرك كده
و بقالى 4 شهور مسحول انا و ايمن عبد الرازق فى شد عربية اخويا و بعت عربيتى و بدور على واحده تانيه
فا يدوبك بدخل اشوف المواضيع و الاشراف و ادى شكرا و اخلع عشان انام
سامحونى بس والله انتو عزاز عليا اوى
:craz yW14:

www.darelhasanat.jeeran.com
قديم 14-04-2011, 04:32 PM
الصورة الرمزية sad-bird
sad-bird sad-bird غير متواجد حالياً

sad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة SuMo مشاهدة المشاركة

انا موجود دايما يا رجاله و ربنا يخليكو انكم فاكرينى
بس انا بحب اكون مستخبى زى عسكرى الدرك كده
و بقالى 4 شهور مسحول انا و ايمن عبد الرازق فى شد عربية اخويا و بعت عربيتى و بدور على واحده تانيه
فا يدوبك بدخل اشوف المواضيع و الاشراف و ادى شكرا و اخلع عشان انام
سامحونى بس والله انتو عزاز عليا اوى
:craz yW14:

نورت يا باشا الموضوع
أدي ثاني واحد دخل ورد عقبال الباقي

وبعدين عيب عليك قوي

تسيب حبيبك كورسير متبهدل من غيرك
والعالم عمالين يعلمو عليه من موضوع للتاني وتقعد تشد في العربية
وعربية ايه اللي بتشدها في 4 شهور
امال لو هتصنعها من جديد هتعملها في كام سنة

قدامك حل من اثنين
يا تاخده يشد معاك العربية
يا تدخل تلحقه
لحسن خلاص يا ولداه اتبهدل واتقطع
هههههههههههههههه

إن العين لتدمع وإن القلب ليحزن وإنا على فراقك يا خالد لمحزونون
ولا نقول إلا ما يرضي ربنا
إنا لله و إنا إليه راجعون
قديم 14-04-2011, 04:52 PM
الصورة الرمزية Bahi
Bahi Bahi غير متواجد حالياً
من انا؟: اسكندرانى يعيش ويعمل بالقاهرة منذ 1996
التخصص العملى: مدير شركة توكيلات ملاحية وشحن
هواياتي: الصيد البحرى - الزوارق الشراعية خاصة طراز ليزر (Laser) - الزوارق واليخوت

Bahi has a reputation beyond reputeBahi has a reputation beyond reputeBahi has a reputation beyond reputeBahi has a reputation beyond reputeBahi has a reputation beyond reputeBahi has a reputation beyond reputeBahi has a reputation beyond reputeBahi has a reputation beyond reputeBahi has a reputation beyond reputeBahi has a reputation beyond reputeBahi has a reputation beyond repute

أنا الحمد لله بخير ولم يحجبنى عنكم سوى الشديد القوى والظروف الغير مستقرة منذ فترة سواء على المستوى الشخصى والصحى وفى العمل.

أعترف أنة عذر أقبح من ذنب وندمت علية أشد الندم وبكيت بكاءا شديدا خصوصا عند علمى بوفاة أخى العزيز الغالى المرحوم بأذن الله تعالى خالد خليفة -أسكنة الله فسيح جناتة- حيث أنة دأب فى الفترة السابقة لوفاتة ومنذ آخر لقاء جمعنى بة وأخوتى أحمد ممدوح وأحمد بدر على تكرار الاتصال بى تليفونيا يشجعنى على أن نعاود اللقاء ولكنى -لشديد الأسف- أنشغلت عنة مع وعد باللقاء حتى جائنى الخبر الأليم وكدت أقول:
- "لو" كنت لبيت
ولكن "لو" تفتح عمل الشيطان فآثرت -بعد فترة حزن وألم وندم- أن أوجة طاقة الحزن والندم وجهة ايجابية عن طريق دوام الدعاء والترحم على روحة العطرة التى لا أستطيع مهما حاولت أن أتذكرلها أى سيئة معى مهما حاولت وقراءة الفاتحة لة بالاضافة الى عدم اضاعة فرصة وجودكم حولى فى المنتدى وعبر التليفون وفى لقاءات تجمعنا مثل لقاء الغد بأذن الله تعالى.

هشـــام باهـــى
اسكندرانى يعيش فى القاهرة من 14 سنة

قديم 14-04-2011, 04:58 PM
الصورة الرمزية SuMo
SuMo SuMo غير متواجد حالياً

مشرف قسم رياضة المحركات

SuMo has a reputation beyond reputeSuMo has a reputation beyond reputeSuMo has a reputation beyond reputeSuMo has a reputation beyond reputeSuMo has a reputation beyond reputeSuMo has a reputation beyond reputeSuMo has a reputation beyond reputeSuMo has a reputation beyond reputeSuMo has a reputation beyond reputeSuMo has a reputation beyond reputeSuMo has a reputation beyond repute

كركر ده حبيبى و لازم ياخد واجبه
و عموما انا بجهزله كم هديه كده على ما قسم

www.darelhasanat.jeeran.com
قديم 14-04-2011, 05:39 PM
الصورة الرمزية bmkbmk
bmkbmk bmkbmk غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد كمال
التخصص العملى: Oracle systems consultant
هواياتي: العربيات ... الكمبيوتر ... الجيم

bmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond repute

السلام عليكم يا شباب
ألف شكر على الموضوع الجميل ده و اللى بدأه أخويا العزيز Sad Bird و تجاوب معاه باقى الاخوة الاعضاء و الموضوع ده ان دل فبيدل قد ايه اعضاء المنتدى ده هما فعلا أعضاء اسرة واحدة و لا يفرق بينهم اى شئ
ربنا يديم المحبة يا رب و ربنا يديم تميز مصر موتورز

و ان شاء الله فترة الانشغال عن المنتدى تعدى و الظروف الشخصية اللى بمر بيها تتحسن شوية و ان شاء الله هرجع للمنتدى انشط من الاول فى بيتى مصر موتورز و بين اخوانى الاعضاء الكرام

و لكم جزيل الشكر جميعا

أخوكم محمد كمال

......................... ..

يا ترى جاهزين لتجربة السواقة اللى جاية ؟؟؟؟؟!!!!!!!