العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > مكافحة سرقة السيارات

مكافحة سرقة السيارات موضوعات حماية السيارات من السرقة و للاعلان عن سيارات مفقودة ( مسروقة )

قديم 08-04-2013, 03:24 PM
hotmail hotmail غير متواجد حالياً

hotmail is on a distinguished road
افتراضي رد: جهاز مصرى للتحكم فى السيارة او الفسبا عن طريق الموبايل من شركة حماية

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة alaamasry مشاهدة المشاركة

حبيبى ياريت تبص على تعديل الاعلان وتعرف انى معدل الاعلان لتحديث الجهاز والشركة مش محتاجةحد يسند للمنتج بتعها زى بعد الشركة اللى بتبيع لنفسها وتشهد للمنتج بتعها طبعا انتا فى ناس كتير بتتصل وكمان بتشرفنى وتشوف الجهاز ومش محتاج انى اشكر فى الجهاز لان فعلا جهاز رائع عن تجربة شخصيا
استاذ علاء انا شايف فى كلامك طريقه غريبه كده مش عارف ليه

على العموم ده كلام انت كتبته فى موضوع شركه تانيه عامله اعلان على جهاز زى جهازك وده كان سؤالك

ممكن توضيح عن معلومات الجهاز وصورة للجهاز وطريقة التعامل مع الجهاز وماكن صنع الجهاز وهل لى براة اختراع وتصريح لى داخل مصرارجو الايفادة
من موضوعات alaamasry في مصر موتورز 0 جهاز مصرى للتحكم فى السيارة او الفسبا عن طريق الموبايل من شركة حماية

بمعنى انك راجل بتبيع منتج وبتطلب من زميل ليك انه يوضحلك كل شىء عن جهازه مع ان انا عميل عايز يشترى جهاز من عندك وانت بترفض توضح تفاصيل جهازك
مش يبقى ده شىء غريب ومحير برده

وفى موضوع تانى انا عامله انت علقت عليه وبتقول ان احنا بنعرف نسوق شغلنا بتقصد ايه بكلمة احنا ياريت التوضيح من سيادتكم
قديم 09-04-2013, 05:29 AM
الصورة الرمزية alaamasry
alaamasry alaamasry غير متواجد حالياً

alaamasry will become famous soon enoughalaamasry will become famous soon enough
افتراضي رد: جهاز مصرى للتحكم فى السيارة او الفسبا عن طريق الموبايل من شركة حماية

اول حضرتك طلبت عنوان للشركة اولا المصنع فى مدينة بدر والجهاز لى براء اختراع ثانية علشان تكون مطمان طلبت من حضرتك عنوانك وهتلقى عربية الشركة جيلك لحد عندك بس انا شائف انك مش عميل عايز تركب جهاز الظهر من كلمك انك شغال فى تسوئق اجهاز انذار
وانا بطلب من حضرتك عنوانك او تليفونك وهبعتلك عربية الشركة لحد باب البيت سوف يقوم مندوب الشركة بشرح الجهاز وطريقة تركيبة وطريقة استعمال الجهاز ولو عجب حضرتك ممكن تركب الجهاز فى الحال ولو معجبكش الجهاز يبقة اتعرفت بحضرتك وعلشان تكون مطمائن للشركة ممكن اقولك انى صاحب الشركة السيد الدكتور احمد العزبى ودة غنى عن التعريف ولو عايز تشرفنى فى المصنع وتخود فكرة عن كل المنتجات عندنا انا تحت امر حضرتك
قديم 09-04-2013, 02:50 PM

اول حضرتك طلبت عنوان للشركة اولا المصنع فى مدينة بدر والجهاز لى براء اختراع ثانية علشان تكون مطمان طلبت من حضرتك عنوانك وهتلقى عربية الشركة جيلك لحد عندك بس انا شائف انك مش عميل عايز تركب جهاز الظهر من كلمك انك شغال فى تسوئق اجهاز انذار
وانا بطلب من حضرتك عنوانك او تليفونك وهبعتلك عربية الشركة لحد باب البيت سوف يقوم مندوب الشركة بشرح الجهاز وطريقة تركيبة وطريقة استعمال الجهاز ولو عجب حضرتك ممكن تركب الجهاز فى الحال ولو معجبكش الجهاز يبقة اتعرفت بحضرتك وعلشان تكون مطمائن للشركة ممكن اقولك انى صاحب الشركة السيد الدكتور احمد العزبى ودة غنى عن التعريف ولو عايز تشرفنى فى المصنع وتخود فكرة عن كل المنتجات عندنا انا تحت امر حضرتك

السلام عليكم

بص ياباشا اولا انت عمرك ماطلبت لا تليفونى ولا عنوانى وكل المشاركات بتاعتك موجوده وابقى راجعها كويس

ثانيا عمر العميل ما هيجى يركب الجهاز الا لما يكون مقتنع ومطمن ان الجهاز اللى هايركبه بيقدم له الخدمه اللى هو عايزها بغض النظر عن سعر الجهاز لان سعر الجهاز فى النهايه لايساوى شىء مقارنة بثمن العربيه

ثالثا موضوع ان بسوق جهاز انذار تانى ده مش صحيح وممكن يكون ده سوء ظن منك بيا علشان ممكن يكون ليك منافسين تانين

رابعا انا مهندس اتصالات علشان كده انا بسأل فى فنيات الجهاز لانى لقيت 23 امكانيه للجهاز حضرتك كاتبهم فى اول صفحه لموضوعك وما اظنش ان الجهاز يقدر ينفذ الكلام ده كله الا اذا كان فى حاجه انا مش فاهمها على العموم انا هانقشك فى الكلام اللى انت كاتبه امكانيه امكانيه وياريت ترد عليا الرد المقنع وهافتح موضوع جديد لمناقشة امكانيات الجهاز علشان مايبقاش فى تشتيت فى الردود
قديم 09-04-2013, 03:25 PM

لو الدكتور احمد العزبى صاحب صيدليات العزبى هو صاحب الشركه يبقى@@@@ اقرا الموضوع ده
http://3lakefkefak.blogspot.com/2011...-post_197.html

http://www.nmisr.com/vb/showthread.php?t=365308

shorouknews.com/news/view.aspx?cdate=01112011& id...4bfe...
قديم 10-04-2013, 01:23 AM
الصورة الرمزية alaamasry
alaamasry alaamasry غير متواجد حالياً

alaamasry will become famous soon enoughalaamasry will become famous soon enough

من غير ذكرالاعضاء لحضرتك انا بعرض عليك تانى عنوان حضرتك وهبعتلك فنى يشرح كل اسخدام الجهاز نظرى وعملى على عربية الشركة من الالف الى الياء للجهاز كدا معندكش اى كلام
وياريت من سعتك عنوانك او رقم تليفونك

الكلمات الدليلية
موبايل, انذار, تتبع السيارات, تتبع سيارات, gps, gps tracker, gps tracking, جى بى اس, جهاز, جهاز انذار السياره, tracker