العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > مكافحة سرقة السيارات

مكافحة سرقة السيارات موضوعات حماية السيارات من السرقة و للاعلان عن سيارات مفقودة ( مسروقة )

قديم 22-03-2013, 10:54 PM
hotmail hotmail غير متواجد حالياً

hotmail is on a distinguished road
افتراضي رد: جهاز مصرى للتحكم فى السيارة او الفسبا عن طريق الموبايل من شركة حماية

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hotmail مشاهدة المشاركة

السلام عليكم
اولا نشكرك على الرد ولكن الاجابه غير كافيه بمعنى
1- لو العربيه اتصلت بيا المفروض ها ستخدم الموبايل ازاى
2- انا لما احب اتصل على العربيه من مكان بيعد علشان افعل الجهاز او الغى التفعيل اعمل ايه
3- لو الجهاز عمل معايا عطل على طريق سريع ومفيش جنبى مركز خدمه من ال24 مركز بتوع الجهاز وعطلت العربيه اعمل ايه
4-هو الريموت لزمته ايه مع الجهاز ما العربيه معاها الريموت بتاعها يعنى هامسك معايا 2 ريموت للعربيه ليه

رجاء الرد سريعا للاهميه القصوى
رجاء من الاخ المعلن عن الجهاز انه يردعلى باقى استفسارات الاعضاء بالتفصيل مش يرد على بعض الاسئله بس وباقى الاسئله مايردش انا شايف ياباشا ان ده اعلان تجارى والغرض منه الربح يعنى لما عضو يكون عنده استفسار ياريت يلاقى الرد
المناسب له حتى تستفيد انت من اعلانك وتبيع جهازك لو سمحت رد على اسئلتى
قديم 29-03-2013, 06:39 AM
الصورة الرمزية alaamasry
alaamasry alaamasry غير متواجد حالياً

alaamasry will become famous soon enoughalaamasry will become famous soon enough
افتراضي رد: جهاز مصرى للتحكم فى السيارة او الفسبا عن طريق الموبايل من شركة حماية

واللة ياباشا فى شى اسمة تليفون ممكن الاتصال واسل زى ما انت عايز
قديم 31-03-2013, 12:44 AM
الصورة الرمزية amr_00
amr_00 amr_00 غير متواجد حالياً

amr_00 has a spectacular aura aboutamr_00 has a spectacular aura about

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amr_00 مشاهدة المشاركة

شكرا يا فندم على سعه صدرك لينا
ممكن بعد ازنك اعرف اقرب مكان ليه انا من الزقازيق وسعر الجهاز شامل التركيب كام يا فندم دلوقتى هل فى من الجهاز اكتر من موديل ولا موديل واحد . وايه طريقه التتبع بتاعت الشركه عندكو .
ارجو الرد وعدم التنفيض . عشان التنفيض وحش فى حقك

عش ماعشت فإنك ميت ، وأحب من شئت فإنك
مفارقة ، وإعمل ماشئت فإنك مجازى به
.........................
نار لم تحرق إبراهيم .. سكين لم تقتل إسماعيل .. بحر لم يغرق موسى .. وحوت لم يأكل يونس ... قل لن يصِيبنا إلا ما كتب الله لنا.

قديم 01-04-2013, 07:06 PM
hotmail hotmail غير متواجد حالياً

hotmail is on a distinguished road

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة alaamasry مشاهدة المشاركة

واللة ياباشا فى شى اسمة تليفون ممكن الاتصال واسل زى ما انت عايز
السلام عليكم
اولا اخ علاء انت كتبت مواصفات الجهاز فى المنتدى علشان الناس تقراها وترد عليك واللى عنده اى سؤال المفروض يلاقى اجابه مريحه ومقنعه وده فى مصلحتك انت

ثانيا لما تكون مش عايز تكتب اى ردود على الاعضاء ابقى نبه فى اعلانك ان اى استفسالر من خلال التليفون ويبقى الاعلان اللى انت كاتبه ده كله بتشرح فيه امكانيات الجهاز ملوش لازمه
ثالثا ان فى ناس كتير بتقرا الموضوع لاكن مش بيكتبو اى تعليق وبيكونو فى انتظار ردك على الاسئله المطروحه
رابعا ان تاخيرك فى الردود غير مطمئن
خامسا اسلوبك فى الرد فيه شىء من القلق بمعنى ان احنا لسه بنستفسر عن الجهاز وحضرتك مضايقك من اسئلتنا ومش عايز تجاوب عليها يعنى انا لو ركبت الجهاز وحصل فيه اى مشكله واتصلت بيك ممكن ما لقيش الرد المريح واشرب ياعم الحج

سادسا وده الاهم ان اعلانك تاريخه قديم فى المنتدى ومع ذلك مفيش ولا عضو قال انه ركب الجهاز ده ولا قلنا اخباره ايه هو انت مش بتبيعه لحد من اعضاء المنتدى ولا ايه

وعلى العموم احنا فى انتظارردكم الكريم
قديم 02-04-2013, 08:21 PM
الصورة الرمزية alaamasry
alaamasry alaamasry غير متواجد حالياً

alaamasry will become famous soon enoughalaamasry will become famous soon enough

حبيبى ياريت تبص على تعديل الاعلان وتعرف انى معدل الاعلان لتحديث الجهاز والشركة مش محتاجةحد يسند للمنتج بتعها زى بعد الشركة اللى بتبيع لنفسها وتشهد للمنتج بتعها طبعا انتا فى ناس كتير بتتصل وكمان بتشرفنى وتشوف الجهاز ومش محتاج انى اشكر فى الجهاز لان فعلا جهاز رائع عن تجربة شخصيا

الكلمات الدليلية
موبايل, انذار, تتبع السيارات, تتبع سيارات, gps, gps tracker, gps tracking, جى بى اس, جهاز, جهاز انذار السياره, tracker