العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الصينية والهندية > جيلى اميجراند - مابلEmgrand Geely

جيلى اميجراند - مابلEmgrand Geely احدى اكبر الشركات الصينية التى تسعى بخطى ثابتة لتطوير منتجاتها والدخول بها الى اكبر الاسواق العالمية بعد ما تحقق لها من نجاحات فى الاسواق الشرقية و تتبعها سيارات مابل واميجراند Emgrand

قديم 30-12-2012, 09:22 PM
nehad nehad غير متواجد حالياً

nehad will become famous soon enough
افتراضي رد: كل مايخص السياره السياره ايمجراند 7 (emgrand7) الصينيه الجديده والسعرمفاجأه بضمان غبور

ياجماعه تصريح وزارة لصناعه لغاية انهارده مطلعش واى حد يقولكم كلام غير ده يبقى مش صحيح انا استلمت العربيه من اسبوع ومش عارفه ارخصها واى حد رخصها يبقى اكيد دفع رشوه والموظفين اللى ساعدوا فى الترخيص هيتحولوا كلهم للتحقيق ان شاء الله
قديم 30-12-2012, 10:05 PM
lovecarss lovecarss غير متواجد حالياً

lovecarss has a spectacular aura aboutlovecarss has a spectacular aura aboutlovecarss has a spectacular aura about
افتراضي رد: كل مايخص السياره السياره ايمجراند 7 (emgrand7) الصينيه الجديده والسعرمفاجأه بضمان غبور

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة nehad مشاهدة المشاركة

ياجماعه تصريح وزارة لصناعه لغاية انهارده مطلعش واى حد يقولكم كلام غير ده يبقى مش صحيح انا استلمت العربيه من اسبوع ومش عارفه ارخصها واى حد رخصها يبقى اكيد دفع رشوه والموظفين اللى ساعدوا فى الترخيص هيتحولوا كلهم للتحقيق ان شاء الله

يا أستاذة نهاد 90% من الدفعة الأولى رخصوا خلاص بدون مشاكل ولا رشاوى ولا أى حاجة
انا صديقى حاجز قبلى و رخص فى مرور المعادى فى ساعتين بالضبط كان مخلص كل حاجة و التأمين و كله
و تقدرى تدخلى على جروب السيارة و تشوفى كم واحد رخص !!

http://www.facebook.com/groups/280676828710705/
قديم 31-12-2012, 03:37 PM
احمد دعباس احمد دعباس غير متواجد حالياً
من انا؟: مدير مبيعات شيفروليه فى شركه جنرال اتوموتيف للتجارة

احمد دعباس is a splendid one to beholdاحمد دعباس is a splendid one to beholdاحمد دعباس is a splendid one to beholdاحمد دعباس is a splendid one to beholdاحمد دعباس is a splendid one to beholdاحمد دعباس is a splendid one to beholdاحمد دعباس is a splendid one to behold

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة nehad مشاهدة المشاركة

لا يافندم الترخيص طلع فعلا والناس بترخص العربيه عادى من غير اى مشكله ممكن تكونى حضرتك مرور مدينه نصر ولسه العربيه مرحش المنشور بتاعها هناك

للاستعلام
01000890150
احمد دعباس
مدير مبيعات شيفروليه
[ جنرال اتوموتيف للتجارة ]
وكلاء معتمدون
{
شيفروليه - بيجو - مازدا - جيلى - شيرى - هيونداى}
ahmed_debas_2006@yahoo.co m

فيلا للبيع بمرسى مطروح 337 متر مسجله عقد ازرق تسجيل نهائى للاستعلام 01229607171
قديم 31-12-2012, 10:12 PM
Exact Exact غير متواجد حالياً

Exact has a brilliant futureExact has a brilliant futureExact has a brilliant futureExact has a brilliant futureExact has a brilliant futureExact has a brilliant futureExact has a brilliant futureExact has a brilliant futureExact has a brilliant futureExact has a brilliant futureExact has a brilliant future

انا اللي اعرفه ان اسمه باركينج سينسور مش سنسور بارك

M
قديم 01-01-2013, 02:24 AM
lovecarss lovecarss غير متواجد حالياً

lovecarss has a spectacular aura aboutlovecarss has a spectacular aura aboutlovecarss has a spectacular aura about

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Exact مشاهدة المشاركة

انا اللي اعرفه ان اسمه باركينج سينسور مش سنسور بارك

!!!!!!!

طب و أيه الفرق ؟؟!!!!
فى كلا الحالتين معناه حساس الركن !

الكلمات الدليلية
ايمجراند 7, ايمجراند‎, emgrand, geely, geely emgrand, جيلى اميجراند