العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات اليابانية > دايهاتسو Daihatsu

قديم 11-05-2013, 12:19 AM
الصورة الرمزية محمود ابوزايد
محمود ابوزايد محمود ابوزايد غير متواجد حالياً

محمود ابوزايد is on a distinguished road
افتراضي رد: تقرير حقيقي عن جراندتيريوس

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmedebed مشاهدة المشاركة

الاجابه بالخط الاحمر في نفس سؤالك اختراااااااع صح ولا لاااااااااع ههههههههه

وبالنسبه لشاشات الدي في دي معاك من250جنيه الواحده وطالع وركب وعيش ياعم
والله يا استاذنا انا مش عارف اشكرك أزاي ، وبعدين الاجابات بتاعتك فعلا سحرية ، وتحياتي
قديم 20-05-2013, 11:31 PM
العربي الغالي العربي الغالي غير متواجد حالياً

العربي الغالي is on a distinguished road
عاجل من اليمن

رد: السلام عليكم ورحمة الله: ممكن أسئل؟؟(20-5- 2013م يوم الأثنين)
السؤال الأول : هل الجراند تريس 7 من 2009 وأنت طالع إلى 2013 فيها زر الدفع الرباعي الذي هو على يمين السائق أسفل الدركسيون.لاني محتاجة جداً في اليمن وعورة الطرق وخاصة في الريف(طرق جبلية)، طبعا غير الزر الذي موجود على (دراع الأسبيد جير تومتك) اوفر درايف
السؤال الثاني : ما معنى جراند تريوس 7 كرووم.
السؤال الثالث : هل أعلى فئة في الجراند تريس هي VXR.كاملة المواصفات يعني لا ينقص فيها فتفوتة.
........السؤال الرابع : عايز اجيبها من الإمارات فهل تختلف هناك..عن ما هو موجود في مصر
(ويعطيك الف عافية على التقرير).
قديم 21-05-2013, 12:25 AM
الصورة الرمزية ahmedebed
ahmedebed ahmedebed غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مهندس بترول وتاجر دهب

ahmedebed has a brilliant futureahmedebed has a brilliant futureahmedebed has a brilliant futureahmedebed has a brilliant futureahmedebed has a brilliant futureahmedebed has a brilliant futureahmedebed has a brilliant futureahmedebed has a brilliant futureahmedebed has a brilliant futureahmedebed has a brilliant futureahmedebed has a brilliant future
افتراضي رد: من اليمن

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة العربي الغالي مشاهدة المشاركة

رد: السلام عليكم ورحمة الله: ممكن أسئل؟؟(20-5- 2013م يوم الأثنين)
السؤال الأول : هل الجراند تريس 7 من 2009 وأنت طالع إلى 2013 فيها زر الدفع الرباعي الذي هو على يمين السائق أسفل الدركسيون.لاني محتاجة جداً في اليمن وعورة الطرق وخاصة في الريف(طرق جبلية)، طبعا غير الزر الذي موجود على (دراع الأسبيد جير تومتك) اوفر درايف
السؤال الثاني : ما معنى جراند تريوس 7 كرووم.
السؤال الثالث : هل أعلى فئة في الجراند تريس هي VXR.كاملة المواصفات يعني لا ينقص فيها فتفوتة.
........السؤال الرابع : عايز اجيبها من الإمارات فهل تختلف هناك..عن ما هو موجود في مصر
(ويعطيك الف عافية على التقرير).
بص ياااااااااااااسيدي ده لينك فيه انواع السياره باسعارها كمان وممكن تدخل علي كل نوع حاتلاقي مواصفاته وعلي فكره السياره مافيهاش زرار للدفع الرباعي لانها دفع كلي بالاربع عجلات

http://www.contactcars.com/newcars_m...0&CarModel=321
قديم 22-05-2013, 11:31 AM
#MAAM# #MAAM# غير متواجد حالياً

#MAAM# is on a distinguished road

أنا مش مصدق اني قريت موضوع من 39 صفحة بالتمام والكمال اللهم لا حسد أنا عندي استفسار بسيط أنا لسه جاي السعودية وماكنش عندي عربية في مصر إلا عربية الحاج وماكنتش بسوق كتير صراحة وكنت بقكر أشتري العربية ده وأنزلها معايا مصر بعد 5 سنين إن شاء الله أجيبها وأنا لسه مش جامد في السواقة ولا أجيب عربية مستعمله امشي بيها حالي وبعد سنة مثلا أشتريها وشكرا ليك جدا
قديم 24-05-2013, 05:01 PM
الصورة الرمزية ahmedebed
ahmedebed ahmedebed غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مهندس بترول وتاجر دهب

ahmedebed has a brilliant futureahmedebed has a brilliant futureahmedebed has a brilliant futureahmedebed has a brilliant futureahmedebed has a brilliant futureahmedebed has a brilliant futureahmedebed has a brilliant futureahmedebed has a brilliant futureahmedebed has a brilliant futureahmedebed has a brilliant futureahmedebed has a brilliant future

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة #MAAM# مشاهدة المشاركة

أنا مش مصدق اني قريت موضوع من 39 صفحة بالتمام والكمال اللهم لا حسد أنا عندي استفسار بسيط أنا لسه جاي السعودية وماكنش عندي عربية في مصر إلا عربية الحاج وماكنتش بسوق كتير صراحة وكنت بقكر أشتري العربية ده وأنزلها معايا مصر بعد 5 سنين إن شاء الله أجيبها وأنا لسه مش جامد في السواقة ولا أجيب عربية مستعمله امشي بيها حالي وبعد سنة مثلا أشتريها وشكرا ليك جدا
اشتري الجديد وتوكل علي الله