العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > Hyundai هيونداى > Accent Verna RB اكسنت فيرنا

Accent Verna RB اكسنت فيرنا Hyundai Accent - Verna - RB جميع اجيال اكسنت وفيرنا Hyundai Accent - فيرنا الجيل 2 Hyundai Accent - اكسنت الجيل 1 Hyundai Accent - نيواكسنت الجيل 3 Hyundai Accent - اكسنت ار بى RB الجيل 4

قديم 01-11-2010, 12:03 AM
الصورة الرمزية MOTOR HEAD
MOTOR HEAD MOTOR HEAD غير متواجد حالياً
من انا؟: احمد يوسف
التخصص العملى: فى كليه هندسه
هواياتي: العربيات طبعا

MOTOR HEAD is just really niceMOTOR HEAD is just really niceMOTOR HEAD is just really niceMOTOR HEAD is just really niceMOTOR HEAD is just really nice
افتراضي رد: جنوط 17 للنيو اكسنت

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dragon مشاهدة المشاركة

هوة انتة لية بتدخل تعترض وخلاص على اى حاجة زى مكنت بتعترض ان الاكسنت مفيش منها هاتش باك وفضلت تقول مفيش هاتش بك لحد محطيت لحضرتك 50 صورة ان فى اكسنت هاتش باك لية بتحب تتعترض لمجرد الاعتراض وخلاص وبعدين هوة انتة شوفتنى يا استاذى الفاضل بقول نصيحة يارجالة لوجة الله ركبوا جنوط 17 انا بقول انا شوفت و انا فى بورسعيد جنوط 17 متركبة على النيو اكسنت اية رئيكم ياخبراااااااء ومن رد حضرتك انك بتقول ان انسب مقاس جنوط هوة ال 15 للنيو اكسنت دة يوضح ان حضرتك مش خبير لائن لو حضرتك قريت فى كتالوج العربية الى عندك حتلاقى ان فى مقاس 16 مكتوب فى الكتالوج للعربية الهاتش باك ومع العلم ان همة ال 2 معمولين على نفس الشاسية ونفس المكونات ونظم التعليق وكل حاجة والاختلاف فقط فى الفئة ان دية هاتش باك والى عندنا هنا سيدان يبقى حضرتك جبت منين ان انسب مقاس هوة ال 15 ياريت يا استاذى الفاضل تغير اسلوبك فى انك تدخل تعترض وتسخف فى المواضيع لائن احنا هنا كلنا اخوات وبنفيد بعض ودى مش اول مرة تدخل ترد وتعترض على الحاجة بدون اى سبب زى محضرتك فى مرة برضة بتقولى تعملش كدا تانى على التوقيع بتاعى عشان انا ماشى على 200 هوة حضرتك ولى امرى انا يااستاذى الفاضل حر فى تصرفاتى وحضرتك مش رقيب على تصرفاتى حضرتك هنا اخر عزيز على عينى وعلى راسى لاكن تصرفات اى حد هنا الشخصية اكيد مش من اختصاص حضرتك فى حاجة
((ووعن أبي هريرة -رضي الله عنه- عن النبي -صلى الله عليه وسلم- قال: مِن حُسْنِ إسلام المرء تركه ما لا يَعنيه))
ياريت يا اخى الفاضل بعد اذن حضرتك وبكل ادب ولك منى كل تقدير واحترام ياريت متدخلش تعترض وتسخف المواضيع بدون علم او خبرة او دراية واروجوا تقبل كلامى وتقبل مرورى والسلام عليكم
صلى على النبى يا عم دراجون الراجل اكيد مش اصده حاجه هو بس بيقول رايه
و ممكن يكون غلط
قديم 01-11-2010, 12:32 AM
الصورة الرمزية محمد فيصل
محمد فيصل محمد فيصل غير متواجد حالياً

من انا؟: العبد الفقير لله
التخصص العملى: مهندس ميكانيكا السيارات
هواياتي: القراءة فى الموضوعات الفنيه وبالاخص فنيات السيارات

محمد فيصل has a reputation beyond reputeمحمد فيصل has a reputation beyond reputeمحمد فيصل has a reputation beyond reputeمحمد فيصل has a reputation beyond reputeمحمد فيصل has a reputation beyond reputeمحمد فيصل has a reputation beyond reputeمحمد فيصل has a reputation beyond reputeمحمد فيصل has a reputation beyond reputeمحمد فيصل has a reputation beyond reputeمحمد فيصل has a reputation beyond reputeمحمد فيصل has a reputation beyond repute

خير الامور الوسط
جنط 16 مناسب جدا مع اطارات 215/50/16 والله الموفق

قديم 01-11-2010, 03:25 AM
الصورة الرمزية dragon
dragon dragon غير متواجد حالياً

dragon has a spectacular aura aboutdragon has a spectacular aura about

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة MOTOR HEAD مشاهدة المشاركة

صلى على النبى يا عم دراجون الراجل اكيد مش اصده حاجه هو بس بيقول رايه
و ممكن يكون غلط
علية الصلاة والسلام انا مقولتش اى حاجة راية على عينى وعلى راسى بس هوة على طول يدخل يعمل نفس الموضوع دة فى اى مشاركة وفى اى كلام ومش فاهم لية كدا وحيستفيد اية انة يقول كلام او معلومات غلط ويستفذ الناس وخلاص ما علينا ياحبى

قديم 01-11-2010, 03:26 AM
الصورة الرمزية dragon

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد فيصل مشاهدة المشاركة

خير الامور الوسط
انا قولت كدا برضة ان ال 16 مناسب وحابب شكله على العربية جدا دة غير انة مكتوب فى الكتالوج كمان الف شكر لحضرتك وتقبل مرورى

قديم 03-11-2010, 04:57 PM
الصورة الرمزية dragon

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد فيصل مشاهدة المشاركة

خير الامور الوسط
كان فى سؤال احب ان توضيح من حضرتك مكتوب فى الكتالوج مقاس الكوتش كدا

205/45/16 دة مقاس الى مكتوب فى الكتالوج

215/50/16 دة المقاس الى حضرتك نصحتنى بية احب اعرف اية الفرق بينهم والف شكر لحضرتك