العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > فيات FIAT > 124 و 125 و 131 و 132

قديم 30-12-2012, 02:32 AM
الصورة الرمزية Hisham.Elgazzar
Hisham.Elgazzar Hisham.Elgazzar غير متواجد حالياً

من انا؟: الفقير إلى الله
هواياتي: جميع الأعمال اليدوية-IT

Hisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond repute
افتراضي رد: رابطة ملاك ومحبى السفينه فيات 132

مبروك يا أيمن باشا ومبروك يا محمد باشا ربنا يكفيك شرها ويباركلك فيها
وآسف يا أحمد باشا امبارح آخر اليوم كنت مستوى واليوم عدى هوا
قديم 30-12-2012, 01:07 PM
الصورة الرمزية أيمن الروبي
أيمن الروبي أيمن الروبي غير متواجد حالياً
التخصص العملى: تجديد السيارات

أيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hyundai 2005 مشاهدة المشاركة

الله يسهلك يا عم ايمن علي فكره اليوم ده كان بتاعي بس تتعوض ان شاء الله وتسلم ايديك والله ينور عليك انا عايزك تجمد قلبك انا عايز تفك العربيه لمليون حته وماتخافش كلنا معاك
الله يكرمك يا احمد انا بفكر افتح في ورشتي قسم لميكانيكا الفيات

استفسر عن دهان سيارتك !!!

اللهم لك الحمد كما ينبغي لجلال وجهك وعظيم سلطانك

ورشة إيه آي أوتو بينت لسمكرة ودهان السيارات
قديم 30-12-2012, 01:43 PM
الصورة الرمزية hyundai 2005
hyundai 2005 hyundai 2005 غير متواجد حالياً
من انا؟: عاشق للسيارات
التخصص العملى: محاسب
هواياتي: عاشق للسيارات والتعديلات

hyundai 2005 has a reputation beyond reputehyundai 2005 has a reputation beyond reputehyundai 2005 has a reputation beyond reputehyundai 2005 has a reputation beyond reputehyundai 2005 has a reputation beyond reputehyundai 2005 has a reputation beyond reputehyundai 2005 has a reputation beyond reputehyundai 2005 has a reputation beyond reputehyundai 2005 has a reputation beyond reputehyundai 2005 has a reputation beyond reputehyundai 2005 has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أيمن الروبي مشاهدة المشاركة

الله يكرمك يا احمد انا بفكر افتح في ورشتي قسم لميكانيكا الفيات
والله ياريت ربنا يكرمك ويوفقك وعلي الاقل ترحم اخواتنا من البهدله والشقا مع معدومي الضمير اللي شغالين بالفتي والتجارب

لمن لا يعرفني
http://www.masrmotors.com/vb/member.php?u=50931

لتجاره قطع الغيار الاستيراد والجديد ومقاوله سيارات الحوادث
(لانوس - نوبيرا - كيا سيراتو - تويوتا - لانسر - هيونداي - اوبترا - اوبل - متسوبيشي )

اقوي مقابلات الاسكندريه فى اجازه نصف العام 2013
http://masrmotors.com/vb/showthread.php?t=105128
قديم 30-12-2012, 01:49 PM
الصورة الرمزية أيمن الروبي
أيمن الروبي أيمن الروبي غير متواجد حالياً
التخصص العملى: تجديد السيارات

أيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond repute

اللهم لك الحمد قولو بسم الله ما شاء الله
امبارح جربت العربيه بليل وانهارده الصبح وهي برده تدور من اول سنه ومتبطلش يعني مش شرط اسندلها سنة بنزين مياه نازله من الشكمان العربيه متخنفتش ولا حاجه وجاري حساب الاستهلاك بس حاسس انها اكتر رزانه من الاول والتنتيشه اللي كانت فيها قبل ماغير البيكات اعتقد انها من البنزين الزياده اللي بيرميه الكربراتير والعربيه اول ماغيرت البيكات دخنت بتاع نص ساعه وبعد كده اختفي الدخنه السوده تماما والغريب انهارده الصبح لما نزلت ادورها الساعه سبعه يعني في عز الشبوره ملقتلهاش الدخنه البيضه بتاعت كل يوم نو دخنه
الحمد لله ادعولي ربنا يباركلي فيها

استفسر عن دهان سيارتك !!!

اللهم لك الحمد كما ينبغي لجلال وجهك وعظيم سلطانك

ورشة إيه آي أوتو بينت لسمكرة ودهان السيارات
قديم 30-12-2012, 01:52 PM
الصورة الرمزية hyundai 2005
hyundai 2005 hyundai 2005 غير متواجد حالياً
من انا؟: عاشق للسيارات
التخصص العملى: محاسب
هواياتي: عاشق للسيارات والتعديلات

hyundai 2005 has a reputation beyond reputehyundai 2005 has a reputation beyond reputehyundai 2005 has a reputation beyond reputehyundai 2005 has a reputation beyond reputehyundai 2005 has a reputation beyond reputehyundai 2005 has a reputation beyond reputehyundai 2005 has a reputation beyond reputehyundai 2005 has a reputation beyond reputehyundai 2005 has a reputation beyond reputehyundai 2005 has a reputation beyond reputehyundai 2005 has a reputation beyond repute

لمن لا يعرفني
http://www.masrmotors.com/vb/member.php?u=50931

لتجاره قطع الغيار الاستيراد والجديد ومقاوله سيارات الحوادث
(لانوس - نوبيرا - كيا سيراتو - تويوتا - لانسر - هيونداي - اوبترا - اوبل - متسوبيشي )

اقوي مقابلات الاسكندريه فى اجازه نصف العام 2013
http://masrmotors.com/vb/showthread.php?t=105128

الكلمات الدليلية
132, fiat