العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > فيات FIAT > 128 FIAT

قديم 25-12-2012, 02:11 AM
الصورة الرمزية sayed2077
sayed2077 sayed2077 غير متواجد حالياً

من انا؟: انا مش فارس ولا فتى احلام انا زحمة وربكه وشغل جنان
التخصص العملى: طالب هندسة قسم اتصالات
هواياتي: الكمبيوتر و السيارات

sayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: موسوعة اسئلة سيارة الشعب 128(لو عندك سؤال او مشكلة ادخل حطها وهنجوبك فى اسرع وقت)

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمود كامبا مشاهدة المشاركة

يا جماعة بعد اذنكوا انا ضروري عايز اعرف اللمبات اللي على التابلوه دي مهمتها ايه بالظبط ؟ و المفروض لما العربية تدور اللمبات دي تختفي ولا لازم تكون منورة ؟ انا اعرف ان فيه تلات لمبات, واحدة بتاعت الزيت و واحدة بتاعت البطارية و التلتة مش عارف ايه ؟ و هيا كانت منورة معايا طول الطريق مع العلم ان هي كانت مقفولة ديما اشمعنى نورت دلوقتي ؟ ضروري جدا حد يفهمني اللمبات دي دليل على اي و امتى تطفي و امتى تنور و شكرا
التالته ديه لونها ازرق كدا ديه بتاعت النور العالى لما حضرتك بتشغل النور العالى اللمبة الزرقا ديه بتنور معاك

جروب رابطه هيونداى اكسيل على
Facebook
اضغط هنا
-------------------------
للبيع قطع غيار السيارة هيونداى اكسيل
وكل السيارات الكورى
اضغط هنا
--------------------------
سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم
اللهم اغفر للمؤمنين والمؤمنات والمسلمين والمسلمات الاحياء منهم والاموات

سيد عصام
قديم 25-12-2012, 08:36 PM
الصورة الرمزية ابو الفضل
ابو الفضل ابو الفضل غير متواجد حالياً
من انا؟: مش عارف
التخصص العملى: محامى
هواياتي: كره القدم

ابو الفضل has a spectacular aura aboutابو الفضل has a spectacular aura aboutابو الفضل has a spectacular aura about
افتراضي رد: موسوعة اسئلة سيارة الشعب 128(لو عندك سؤال او مشكلة ادخل حطها وهنجوبك فى اسرع وقت)

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sayed2077 مشاهدة المشاركة

التالته ديه لونها ازرق كدا ديه بتاعت النور العالى لما حضرتك بتشغل النور العالى اللمبة الزرقا ديه بتنور معاك
شكرا على ردك ياباشا بالنسبه للعضه ههههههههههههه بس بالنسبه لسوال الاخ محمود كامبا فاعتقد انه بيسال على اللمبه اللى فى العداد اللى فيه مؤشر البنزين اللى فوق لمبه الزيت والبطاريه مش اللى تحت النور والاشارات فى التابلوه
ودى كمان مش عارف بتاعت ايه بس اعتقد بتاعت السخونيه لان فى موديلات اللمبه دى مكانها موشر السخونيه
اللى نفسى اركبه ( مؤشر الحراره ) لان عمرى ماشفت عربيه تمشى من غير مؤشر يبين درجه الحراره

{تُسَبّحُ لَهُ السّمَاوَاتُ السّبْعُ وَالأرْضُ وَمَن فِيهِنّ وَإِن مّن شَيْءٍ إِلاّ يُسَبّحُ بِحَمْدَهِ وَلَـَكِن لاّ تَفْقَهُونَ تَسْبِيحَهُمْ إِنّهُ كَانَ حَلِيماً غَفُوراً}
قديم 25-12-2012, 08:52 PM
الصورة الرمزية ابو الفضل

ابو الفضل has a spectacular aura aboutابو الفضل has a spectacular aura aboutابو الفضل has a spectacular aura about

صحيح ظهرت عندى مشكله جديده اتضح ان العجل الخلفى بيحك فى المساعدين وبكره اروح لبتاع العفشه يبعد العجل عن السوست

{تُسَبّحُ لَهُ السّمَاوَاتُ السّبْعُ وَالأرْضُ وَمَن فِيهِنّ وَإِن مّن شَيْءٍ إِلاّ يُسَبّحُ بِحَمْدَهِ وَلَـَكِن لاّ تَفْقَهُونَ تَسْبِيحَهُمْ إِنّهُ كَانَ حَلِيماً غَفُوراً}
قديم 04-01-2013, 02:32 AM
الصورة الرمزية ابو الفضل

ايه يا اخوان مفبش اى اخبار تطمنا عليكم
كل سنه وانتم طيبين

قديم 09-01-2013, 02:24 PM
الصورة الرمزية محمود كامبا
محمود كامبا محمود كامبا غير متواجد حالياً

محمود كامبا will become famous soon enough

انا روحت عند بنزينة موبيل عشان اعمل ظبط زواية و الراجل قالي مينفعش لازم الاول تلحم الكعب بتاع العربية عند اي سمكري و بعد كدا قالي هتعمل زرجينة و بعد كدا تيجي عشان تعمل ظبط زواية, المهم دلوقتي انا بقالي فترة محتار و بدور على سمكري نضيف و محترم و يكون اسعاره مش غالية اوي عشان عايز الحم العربية و عايز كمان يرد الباب على البارد.... ممكن اعرف اللحام و رد الباب بكام ؟ ياريت ضروري اعرف الاسعار و عايز اعرف سمكري محترم يا ريت حد يفيدني عشان انا في سمكري في مدينة نصر قالي هردلك الباب ب50 جنيه... هي كدا مش كتير ولا ايه ؟ مستني رد ضروري جدا و شكراااااااااااااااااااااا اااااا