العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الصينية والهندية > BYD

BYD من الشركات الصينية الطموحة التى تستثمر فى الابحاث والتطوير لانشاء سيارات وفقاً لاحدث المعايير البيئية ولديها مشاريع لانتاج سيارات هجينة

قديم 21-01-2011, 01:12 AM
mmmmgogommmm mmmmgogommmm غير متواجد حالياً

mmmmgogommmm is just really nicemmmmgogommmm is just really nicemmmmgogommmm is just really nicemmmmgogommmm is just really nicemmmmgogommmm is just really nice
افتراضي رد: كلاكيت ثانى مره هام جدا جدا للمترددين فى اقتناء BYD F3

استاذ/عماد-------------شكرا--رجعتلنا الامل فى شركة الامل
قديم 21-01-2011, 02:58 AM
الصورة الرمزية abo-salama
abo-salama abo-salama غير متواجد حالياً

abo-salama has much to be proud ofabo-salama has much to be proud ofabo-salama has much to be proud ofabo-salama has much to be proud ofabo-salama has much to be proud ofabo-salama has much to be proud ofabo-salama has much to be proud ofabo-salama has much to be proud ofabo-salama has much to be proud ofabo-salama has much to be proud of

الزيادة على شان التسليم ما يتأخرش لأن العربية الطلب عليها بقى معقول بس ما يستهلش الزيادة و، اما بالنسبة للعرض والطلب ، بان الاتجاه واحد فقط هو الطلب .
قديم 21-01-2011, 03:35 AM
MFFE MFFE غير متواجد حالياً

MFFE will become famous soon enough

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة emad habib700 مشاهدة المشاركة

السعر الحالى 67000 فقط والتسليم بعد شهرين
استاذ عماد
بعد التحيه
المعلومه دى وصلتنى من فرع الشركه 9 شارع النزهه ارض الجولف بأن السعر اصبح 68 الف انا مش فاهم ايه الحكايه اذا كان السعر لم يزد ليه بلغونى بكده انا حاجز عندكم عربيتين اتوماتيك
قديم 21-01-2011, 04:23 AM
الصورة الرمزية lonedoctor
lonedoctor lonedoctor غير متواجد حالياً
من انا؟: شخص عادى ارجو من الله العفو المغفرة
التخصص العملى: طبيب استشارى باطنة

lonedoctor has much to be proud oflonedoctor has much to be proud oflonedoctor has much to be proud oflonedoctor has much to be proud oflonedoctor has much to be proud oflonedoctor has much to be proud oflonedoctor has much to be proud oflonedoctor has much to be proud oflonedoctor has much to be proud of

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ziabassem مشاهدة المشاركة

أنا رديت على حضرتك في موضوع أخر أن سعر الدولار اللي زاد قد يكون هو السبب .. ولكن الزيادة اللي فاتت من 66 إلى 67 كانت كافية لتغطية ارتفاع سعر الصرف للدولار المرة دي كمان .

وحضرتك بتقول قوانين العرض والطلب .. أرد على حضرتك وأقولك التوكيل حط العربية في فئة سعرية مقاربة لعربيات تانية حتخلي المشتري يفكر أنه يزود الفلوس ويجيب حاجة أعلى .. لآنه بكدة فقط ميزة Best Value For Money القيمة مقابل السعر .

طب ما أنا كدة أجيب الفيرنا الأتوماتيك اللي مجبتش 80 ألف .. الفرق أيه شوية كماليات ممكن تركب بعد كدة على مهلها (بخلاف الاتساع الداخلي للسيارة) .. بصراحة حاجة تنرفز .
دى حقيقة
انا بافكر فى الجاك والانجلون من الان عندما ساشترى سيارة اخرى بصراحة ان شاء الله
لانه كان تصورى نزول الاوتوماتيك ب 70 او 72 الف لكن كده الوضع اختلف تماما
وانا اتمنى تكون سيارات المعرض دى المستوردة والتجميع سعره اقل من كده
اتمنى من الاستاذ عماد يوضح لنا الصورة اكتر
اتمنى تحياتى
قديم 21-01-2011, 01:38 PM
mmmmgogommmm mmmmgogommmm غير متواجد حالياً

mmmmgogommmm is just really nicemmmmgogommmm is just really nicemmmmgogommmm is just really nicemmmmgogommmm is just really nicemmmmgogommmm is just really nice

السادة الزملاء/اكد الاستاذ/عماد حبيب فى موضوع اخر فى قسم الBYDبهذا المنتدى ان السعر مازال 67000جنية والتسليم بعد شهرين ولم تطرا اى زيادة ومن المحتمل ان ما حدث هو سوء تفاهم بحت----شكرا استاذ/عماد