العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > استراحة مصر موتورز

مشاهدة نتائج الإستطلاع: fredom
مجبر 0 0%
مخير 1 100.00%
حاحة تانية 0 0%
المصوتون: 1. أنت لم تصوت في هذا الإستطلاع

قديم 26-06-2011, 07:38 PM
ابو حسين ابو حسين غير متواجد حالياً

ابو حسين has a reputation beyond reputeابو حسين has a reputation beyond reputeابو حسين has a reputation beyond reputeابو حسين has a reputation beyond reputeابو حسين has a reputation beyond reputeابو حسين has a reputation beyond reputeابو حسين has a reputation beyond reputeابو حسين has a reputation beyond reputeابو حسين has a reputation beyond reputeابو حسين has a reputation beyond reputeابو حسين has a reputation beyond repute
افتراضي رد: مين مشترك في نادي القطاميه الرياضي (بتروسبوت)

قديم 26-06-2011, 07:42 PM
الصورة الرمزية د.كمال
د.كمال د.كمال غير متواجد حالياً
من انا؟: حبيب الكل
التخصص العملى: طبيب اسنان
هواياتي: القراة

د.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond repute
افتراضي رد: المدينه المفقوده فى السحاب

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة m.genedy مشاهدة المشاركة

الله عليك
يادكتور /كمال
انا بعشق هذة النوعية من الموضوعات.
التى تجمع بين اساطير زمان وثقافة الحاضر
شكرا جزيلا
الف شكر على المشاركه ياباشا ونورت موضوعى

بلدنا فى القلوب متشاله ومهما تضيق عليها الحاله ولادها قدها ورجاله
قديم 26-06-2011, 07:43 PM
الصورة الرمزية د.كمال
د.كمال د.كمال غير متواجد حالياً
من انا؟: حبيب الكل
التخصص العملى: طبيب اسنان
هواياتي: القراة

د.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tarbook مشاهدة المشاركة

معلومه غريبه وقصه اغرب بس برده تسلم يا دكتور كمال على الصور والموضوع
شكرا Tarbook على المشاركه

بلدنا فى القلوب متشاله ومهما تضيق عليها الحاله ولادها قدها ورجاله
قديم 26-06-2011, 07:51 PM
الصورة الرمزية كومندا
كومندا كومندا غير متواجد حالياً
من انا؟: عبد من عباد الله
التخصص العملى: بروفسير فى حتى
هواياتي: النت والسيارات

كومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond repute

ايه الجمال الساحر ده مدينه تحفه بصراحه
شكرا يا دكتور كمال
قديم 26-06-2011, 07:53 PM
الصورة الرمزية memodina1
memodina1 memodina1 غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد مصطفى..01223907706
التخصص العملى: محامى..حقوق عين شمس
هواياتي: السوفت وير وعالم السيارات

memodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: سؤال - ارجو الرد بعلم - هل يجب على الشخص ان يكون له عمر معين قبل الدخول في الاسلام؟

مش عارف بس اللى اعرفة انى عقلى بيقولى انى الكلام دا غلط اى حد ممكن يدخل الاسلام فى اى عمر وانا اساسا بكرة بتاع الازهر وشيوخهم كلهم ملهومش اى لزمة شيخ الجامع عندنا احسن منهم اساسا او الشيخ محمد حسان حازم شومان الناس دى ثقة لكن شيوخ الازهر دول يميين يجوا يميين شمال يمشوا شمال بدماغهم يعنى وكفاية انى رمضان اللى فات المفتى قال فى يوم كان فى متش مهم وكدة للمنتخب انا اصلى مش متابع كورة مبحبهاش المهم قال يجوز افطار الاعبين لانهم هيلعبوا فى بلد غير بلدهم ويجوز للمشجعين الافطار لانة بذلك يكونوا على سفر ودا عارف انة فى القران من كان على سفر بس مش سفر عشان اتفرج على كورة يعن ابو الكورة اللى تخلينى افطر فى يوم واحد من رمضان اساسا بصراحة الناس دى عايزة النسف ويجيبوا ناس من اللى نعرفهم من اللى الواحد بيسمعلهم بصراحة انا بمعنى ادق ومش عايز انتقاد انا بكرة بتوع الازهر والمفتى على مر السنين
يااااااااااا ناس تخيلوا انى متابع من عشر سنوات موضوع الرؤية فى رمضان والعيد الفطر والله من عشر سنوات تقريبا المهم كل سنة اجيب النتيجة اشوف امتى رمضان وامتى العيد كل مرة كاتب فيها النتيجة رمضان متمم يقولوا متمم ويطلع المفتى يقول متمم ولو مكتوب 29 يوم يقولوا كدة برضة وبرضة العيد نفس الكلام دا من سنتين تقريبا الناس كلها فى الوطن العربى رمضان كان متمم عندهم معادا احنا مكتوب قفى النتيجة 29 وافتكروا اليوم دا لما الناس قالت صوموا احسن وخصلل بلبلة كدة افتكروا بالله عليكم رمضان دا
انا قلت اكيد هيقولوا المرة دى متمم ويخيبوا طنى واطلع غلطان والله قالوا برضة اللى فى النتيجة وساعتها انا وامى ووالدى وقرايبى استغفرنا ربنا اليوم دا وصومنا وطبعا الاستغفار عشان حرام الصوم اول يوم العيد لكن برضة عند فيهم ولانى مستحيل احنا بس اللى القمر متغيير عندنا
المهم من القصد انهم بيعملوا اية اقولك يجى المفتى الصبح قائلا صباح الخير يا شيوخ اية اخبار النتيجة بتقول اية متتم ولا نقول غير متمم يجوا يفتحوا النتيجة
اة يا شيخ متمم فى النتيجة ...
طيب اكتبوا كام كلمة وهاتوا واحد حافظ شوية قران وقولوا انى مفتى الجمهورية طلع بنفسة القمر وشافة وقال انة متمم وافرحوا يا شيوخ بكرة العيد ....
طبعا هلاقى نقد من كتير فى الكلام دا لكن بدل ما تنقدنى اهه رمضان جى روح شوف النتيجة وشوف الرؤية هتقول اية وشوف العيد وشوف المفتى هيقول اية واحيبها على مدى حياتك هتلاقى عمر ما النتيجة طلعت غلط اكنها الللى عملها وحى يوحى .... فعلا قبل ما تنقد شوف ورد عليا

الكلمات الدليلية
27 مايو, لادن, ليبيا, أسامة, آسفون, موبينيل, مونتو, أضرار, المينا, المصري -اللي -علي- حق -ما, الثانوية العامة, الجامعة الامريكية, الحاضر, الغلطة, القسم . الاجباري, الكسوف, ابيدال-برشلونة-عنصرية-ابراهيم عيسى, ابويا بقي مراقب, ابوك\عربية, club aldo, تعليم قيادة السيارات, ثورة 25 يناير, بوروروم, تنس -رياضة-, تونس, بكاء, بكار, libya, سيارة مستعملة للبيع, سيارة-زرافة-برنامج, شعار المرور الجديدة لعام 2011, revolution, sory, tunise, علم -اجتماع, عضة, إندومى, ولع ولع حريقة ولع ولع حريقة, نتيجة 2011, نتيجة الثانوية العامة, نجيب, نصر-اكتوبر-القوات-المسلحة, كلمة