العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات اليابانية > متسوبيشى Mitsubishi > لانسر بومه

لانسر بومه متسوبيشى لانسر

موضوع مغلق

قديم 01-01-2013, 04:41 AM
الصورة الرمزية nawwara
nawwara nawwara غير متواجد حالياً
التخصص العملى: خريجة أصول الدين - جامعة الأزهر - senior fitness trainer
هواياتي: الرياضة ، القراءة ، الأعمال الفنية

nawwara has a reputation beyond reputenawwara has a reputation beyond reputenawwara has a reputation beyond reputenawwara has a reputation beyond reputenawwara has a reputation beyond reputenawwara has a reputation beyond reputenawwara has a reputation beyond reputenawwara has a reputation beyond reputenawwara has a reputation beyond reputenawwara has a reputation beyond reputenawwara has a reputation beyond repute
افتراضي رد: معايا 75000 بس محتار

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة screamseko مشاهدة المشاركة

انا مش فاهم كلو ليه بلاش رينو!!

عموما الرينو لغاية دلوقتي ثابته نفسها معايا جدا وعربيه محترمه جداا وكفايه انها فرنساوي تقفيل مغربي
وسعرها فيها
ولو علي قطع الغيار انت معاك ضمان 3 سنين يعني مفيش حاجه تخوف ولو مش عايز تصرف عليها حاجه لو لقدر الله حصلها حاجه يبقي امن عليها وريح دماغك

انا مغير حاجات كتير في التوكيل من غير ولا مليم في الضمان شبكه شكلها مش عاجبني بقولهم عايز اغيرها اي حاجه بتلكك عليها عشان استفاد بالضمان
ولو عايز تعرف اكتر ابقي تابع التقارير اللي في التوقيع وربنا يوفقك للاصلح
تمااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااا ام
هو ده الكلام

قديم 01-01-2013, 05:58 AM
الصورة الرمزية svneleven
svneleven svneleven غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مهندس قوي و الات كهربيه
هواياتي: السيارات و الكمبيوتر

svneleven has a reputation beyond reputesvneleven has a reputation beyond reputesvneleven has a reputation beyond reputesvneleven has a reputation beyond reputesvneleven has a reputation beyond reputesvneleven has a reputation beyond reputesvneleven has a reputation beyond reputesvneleven has a reputation beyond reputesvneleven has a reputation beyond reputesvneleven has a reputation beyond reputesvneleven has a reputation beyond repute

أخر الكلام خليك في الجديد فيرنا أو لوجان اللي ترتاح لها. الاتنين معقولين و ان كانت الفيرنا عمليه أكتر و عن تجربه. المستعمل أحسن لو لقيت حالة شاذة و ده ما بقاش بيحصل خااااااااااالص.
قديم 04-01-2013, 12:01 AM
thinkdifferent100 thinkdifferent100 غير متواجد حالياً
من انا؟: ايمن
التخصص العملى: طبيب
هواياتي: الكره

thinkdifferent100 is on a distinguished road
Smile رد: معايا 75000 بس محتار

متشكر جدا ليكم على اهتمامكم وردودكم الجميله طبعا انا مدي نفسي فرصه بدور علي لانسر حالتها شاذه ونظيفه لو ملقتش هتكل علي الله واجيب جديد وهابدأ اقارن بين الفيرنا واللوجان والافيو وربنا يهديني لحاجه كويسه
قديم 04-01-2013, 03:39 AM
الصورة الرمزية magdy_c_c
magdy_c_c magdy_c_c غير متواجد حالياً

magdy_c_c has a reputation beyond reputemagdy_c_c has a reputation beyond reputemagdy_c_c has a reputation beyond reputemagdy_c_c has a reputation beyond reputemagdy_c_c has a reputation beyond reputemagdy_c_c has a reputation beyond reputemagdy_c_c has a reputation beyond reputemagdy_c_c has a reputation beyond reputemagdy_c_c has a reputation beyond reputemagdy_c_c has a reputation beyond reputemagdy_c_c has a reputation beyond repute

و الله لو معايا 75000 جنيه هاروح على طول على حتة سكودا أوكتافيا 2003 أو 2004 و ممكن أوتو كمان عربية من الآاااااااااااااااااااااا ااخر
أحسن المستعمل و أنضف من الجديد بس فكر و استخير ربنا
قديم 04-01-2013, 12:04 PM
hamada2222 hamada2222 غير متواجد حالياً

hamada2222 is on a distinguished road

عن راى انا كان معايا فيرنا اوتوماتيك زيروو وبعتها وجبت لانسر 2006 فى مستعمل كويس بس محتاج مجهود فى البحث واول ما تخدها تعمل فيها كل حاجة محتجاها ومتبخلش عليها ويفضل فى حاجات لازم تكون الاصلى وبعد كدة هتريحك مدة كبيرة وانا عن نفسى رغم انى كنت راكب زيرو واتوماتيك ونفس سعة الماتور بس حسيت بفرق من الفيرنا للانسر
موضوع مغلق

الكلمات الدليلية
ميتسوبيشى لانسر