العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > Hyundai هيونداى > Accent Verna RB اكسنت فيرنا

Accent Verna RB اكسنت فيرنا Hyundai Accent - Verna - RB جميع اجيال اكسنت وفيرنا Hyundai Accent - فيرنا الجيل 2 Hyundai Accent - اكسنت الجيل 1 Hyundai Accent - نيواكسنت الجيل 3 Hyundai Accent - اكسنت ار بى RB الجيل 4

قديم 11-04-2011, 10:22 PM
SuccessCre8or SuccessCre8or غير متواجد حالياً

SuccessCre8or is a name known to allSuccessCre8or is a name known to allSuccessCre8or is a name known to allSuccessCre8or is a name known to allSuccessCre8or is a name known to allSuccessCre8or is a name known to all
افتراضي يا رجالة الفيرنا : .. بفكر اعمل فانوس شبورة خلفي و عايز شوية افكار

السلام عليكم و رحمة الله

طبعاً كلنا عارفين ان العربيات الأوروبي (و بعض الآسيوي) فيه نور شبورة خلفي في الفانوس الشمال بيكون قوي جداً عشان عربيتك تكون واضحة في الشبورة

لما شفت مكانه في كذا عربية قلت ان سهل يتعمل كدا في العربية بحيث اخلي لمبة المارشدير واحدة بس و اللي في الفانوس التاني تشتغل بزرار من جوة و تكون باللون الأحمر

المشكلة بقى اني مليش في شغل الكهرباء خالص .. فعايز افكاركم كدا على ما اسأل الكهربائي اللي بتعامل معاه

شكراً

صورة للتوضيح:

التعديل الأخير تم بواسطة SuccessCre8or ; 11-04-2011 الساعة 10:28 PM
قديم 11-04-2011, 10:56 PM
hyundai2005 hyundai2005 غير متواجد حالياً
من انا؟: احمد حمدي
التخصص العملى: محاسب
هواياتي: قياده ومتابعه السيارات

hyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: يا رجالة الفيرنا : .. بفكر اعمل فانوس شبورة خلفي و عايز شوية افكار

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة SuccessCre8or مشاهدة المشاركة

السلام عليكم و رحمة الله

طبعاً كلنا عارفين ان العربيات الأوروبي (و بعض الآسيوي) فيه نور شبورة خلفي في الفانوس الشمال بيكون قوي جداً عشان عربيتك تكون واضحة في الشبورة

لما شفت مكانه في كذا عربية قلت ان سهل يتعمل كدا في العربية بحيث اخلي لمبة المارشدير واحدة بس و اللي في الفانوس التاني تشتغل بزرار من جوة و تكون باللون الأحمر

المشكلة بقى اني مليش في شغل الكهرباء خالص .. فعايز افكاركم كدا على ما اسأل الكهربائي اللي بتعامل معاه

شكراً

صورة للتوضيح:

بص يا حبي بلاش لعب فالفانوس وخلي المارشليه زي ماهو انا عندي فكره في فوانيس فرداني بتتباع لوحده سعره حوالي 15-30 جنيه وحتحطفيه لمبه واحد بول جامده جدا وتكون حمراء و8 متر سلك وزرار واحد شده وتاخده وصله من البطاريه علطول مع فيوز فالسكه للامان وحتثبته عالاسبويلر من تحت وعيش حياتك شكل وفعل ومضمون
[ATTACH]
10457
[/ATTACH]
الصور المرفقة
نوع الملف: jpg 29392350020large.jpg‏ (30.9 كيلوبايت, المشاهدات 9)
قديم 11-04-2011, 11:15 PM

SuccessCre8or is a name known to allSuccessCre8or is a name known to allSuccessCre8or is a name known to allSuccessCre8or is a name known to allSuccessCre8or is a name known to allSuccessCre8or is a name known to all

معلش يا باشا مقدرتش اوصلك قصدي... العربية اللي في الصورة دي من النت و انا معنديش سبويلر
قديم 11-04-2011, 11:24 PM
hyundai2005 hyundai2005 غير متواجد حالياً
من انا؟: احمد حمدي
التخصص العملى: محاسب
هواياتي: قياده ومتابعه السيارات

hyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة SuccessCre8or مشاهدة المشاركة

معلش يا باشا مقدرتش اوصلك قصدي... العربية اللي في الصورة دي من النت و انا معنديش سبويلر
يعني معندكش سبويلر اوكي يعني ضهر العربيه عادي زي ده
قديم 12-04-2011, 02:47 AM

اه تمام كدا....

عايز بقى اعرف ازاي اخلي لمبة من بتوع المارشدير احمر و اعملها زرار لوحدها