العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > Hyundai هيونداى > Hyundai Elantra - النترا

قديم 05-11-2011, 10:58 PM
hishastat hishastat غير متواجد حالياً

hishastat is on a distinguished road
افتراضي رد: لسه مستلم حالا نيو النترا 2012

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tamer.koko مشاهدة المشاركة

انا متشكر جداجدا ليكم بجد الموقع ده جميل وكلكم اخواتي بصوا بقي انا جبت اللون الاسود لاني بحب الغوامق جدا وعشان مراتي متخدهاش بصراحه ولسه مجنط دلوقتي بس العربيه بجد جميله
بالنسبه للاستاذ رامي انا اشتريت اول فئه اوتوماتيك غبور وزودولي الفتحه ب3500جنيه يعني كلها133000جنيه
الف مبروك يا استاذ تامر و ربنا يبارك لك فيها. من فضلك هل يمكن رفع سعر اي category لإضافة فتحة سقف و شكراً.
قديم 08-11-2011, 03:05 AM
tamer.koko tamer.koko غير متواجد حالياً

tamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond repute

بالنسبه hishastat للاستاذ
اي كاتجري يزيد عليه تمن الفتحه حتي المانوال وبالنسبه للاستاذ رامي انا الفتحه في الالنترا الجديده بيحسبها غبور الكلب ب3500 جنيه مش 3000 زي الموديلات اللي فاتوا ده اولا ثانيا العربيه كانت بالسعر اللي بتقول عليه بس طبعا غبور بيه مبيسكتش اي عربيه تتباع كتير لازم يغلي وفي غبور نفسه دلوقتي اول كاتجري اوتوماتيك ب127000 واستلام بعد شهرين عشان كده المعارض بتستغل وحتي لو غاليه الفين جنيه انا جايب قسط بجمله ياباشا الف زياده وشكرا لمرورك يا باشا
قديم 08-11-2011, 03:12 AM
الصورة الرمزية مبارك القناوى
مبارك القناوى مبارك القناوى غير متواجد حالياً

مبارك القناوى has a reputation beyond reputeمبارك القناوى has a reputation beyond reputeمبارك القناوى has a reputation beyond reputeمبارك القناوى has a reputation beyond reputeمبارك القناوى has a reputation beyond reputeمبارك القناوى has a reputation beyond reputeمبارك القناوى has a reputation beyond reputeمبارك القناوى has a reputation beyond reputeمبارك القناوى has a reputation beyond reputeمبارك القناوى has a reputation beyond reputeمبارك القناوى has a reputation beyond repute

ألف مبروك
ربنا يديك خيرها ويكفيك شرها

جميع المواضيع منقولة للأمانة

لا تجادل احمق فانه ينَزلك لمستواه ثم يغلبك بالخبرة

قديم 08-11-2011, 04:17 AM
الصورة الرمزية HaMaDa-ToUBaR
HaMaDa-ToUBaR HaMaDa-ToUBaR غير متواجد حالياً
من انا؟: Egyptian man, like all young people seeking to elevate himself and gain more experience and friends
التخصص العملى: Currently the Faculty of Commerce, Mansoura University, but after like that God knows
هواياتي: Computers, networks and social relationships

HaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond repute

الف الف الف مليوووووون مبروك يا باشا ع العربية وربنا يديك خيرها ويكفيك شرها

HaMaDa-ToUB@R

01000902024

قديم 24-11-2011, 04:54 PM
hamadajana hamadajana غير متواجد حالياً

hamadajana will become famous soon enough

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Ramy7_7 مشاهدة المشاركة

ألف ألف مبروك يا تامر
وربنا يباركلك فيها ويحافظلك عليها ويديك خيرها ويكفيك شرها
أدعيلي بقى أنا كمان أستلمها بعد العيد إن شاء الله