العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > اﻷنشطة و المقابلات و التعارف

اﻷنشطة و المقابلات و التعارف خاص بمواضيع انشطة ومقابلات و التعارف بين اعضاء المنتدى يجب الحصول على موافقة من الإدارة قبل نشر أى موضوعات بهذا القسم

قديم 26-11-2010, 04:52 AM
الصورة الرمزية محمد زكي
محمد زكي محمد زكي غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مؤلف مسرحي
هواياتي: التمثيل والاخراج المسرحي

محمد زكي is just really niceمحمد زكي is just really niceمحمد زكي is just really niceمحمد زكي is just really nice
افتراضي رد: مقابلة الجمعه 26/11/2010 تحت رعاية الاستاذ ( هشام باهي )

مش عارف بقي نتفق بكره بقي

قديم 26-11-2010, 06:07 AM
sameh ismail sameh ismail غير متواجد حالياً

sameh ismail is on a distinguished road

والله الواحد كان نفسه ييجي بس تتعوض ان شاء الله المره القادمه وتتجمعوا علي خير ان شاء الله
قديم 26-11-2010, 08:21 AM
corsair
Guest

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد زكي مشاهدة المشاركة

طب كنت اتصب دنا ساكن جمبو علي طول ياراجل عموما بلهنا والشفا المهم انت ايه نظامك بكره هنتقبل امتي والكلام ده عشان نمشي سوي والمفروض بدر كمان هيمشي معانا

ههههههههههههههههههههههههه هه

يا عمنا احنا هنطلع دائري المنيب الجديد انظف مليون مره من الدائري الزباله بتاع العاشر واروق وهيوفر علينا مسافة ما يعلم بيها الا ربنا وكمان معلهوش ردار

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة b A d R مشاهدة المشاركة

بكره هنتقابل عند ميدان الساعة الساعة 1 و ربع أو 1 و نص بعد الصلاة .. و علي تليفونات انا بكره هخلص الصلاة و هكلمك كورسير و أظبط معاه

معاد زي الفل الصراحه يبقي ان شاء الله 1.30 عند ميدان الساعه هننطلق علشان اللي هيصلي في جامع بيطول في الصلاه يكون خلص

وانا هكلمكم ان شاء الله قبل الصلاه وتسلم يا بدور علي المكامله الجميله ديه

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد زكي مشاهدة المشاركة

او يا احمد وانا هكلم كورسير او هكلمك ونظبط سوي بس لو هنطلع كده كده الدائري نتقابل في العاشر ولا احنا هنروح من طريق تاني

ان شاء الله دائري المنيب اقرب وانظف

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة b A d R مشاهدة المشاركة

هنطلع دايري بس كورسير بيقولي إنه هيطلع من دائري المنيب مش من عند كلية الشرطة يعني .. فأنا مش عارف

هيعجبك اوي يا بدور الدائري ده هيخلينا نوفر يجي مش اقل من تلت ساعه في الطريق لانه اقرب بكتير من لفة الدائري التاني
قديم 26-11-2010, 08:22 AM
الصورة الرمزية karem ali
karem ali karem ali غير متواجد حالياً
من انا؟: شاب طموح
التخصص العملى: طالب
هواياتي: اعشق السيارات وقيادتها

karem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة corsair مشاهدة المشاركة

ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههه

ماشي يا كرميله تسلملي ومتنساش اللي قولتلك عليه

انا كنت جنبك معزوم عند فتحي الكبابجي ههههههههههههههههههههههه اي خناقة اديني اديتك خط سيري كنت هتصل بيك اقابلك بس الاكل كبس علي مراوحي وطلعت جري علي البيت ههههههههههههههههههههههههه

اشوفك بكره ان شاء الله يا هراب
كده برده سيبنى بليل انا نايم و انت عمال تضرب كباب ماشى يا عم ماشيه معاك

كريم على
قديم 26-11-2010, 08:28 AM
الصورة الرمزية karem ali
karem ali karem ali غير متواجد حالياً
من انا؟: شاب طموح
التخصص العملى: طالب
هواياتي: اعشق السيارات وقيادتها

karem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة corsair مشاهدة المشاركة

معاد زي الفل الصراحه يبقي ان شاء الله 1.30 عند ميدان الساعه هننطلق علشان اللي هيصلي في جامع بيطول في الصلاه يكون خلص

وانا هكلمكم ان شاء الله قبل الصلاه وتسلم يا بدور علي المكامله الجميله ديه

1.30 ايه ده انا هقابل معتز الساعه 9 و هنركب و نيجى على شان ان شاء الله هنصلى مع استاذ هشام ماتيجى تصلى معانه

كريم على