العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > سكودا skoda

سكودا skoda اسكودا Škoda بداءت كشركة تشيكية منذ عام 1895 على يد شريكين لورينما وكليمنت وهى حاليا احدى شركات مجموعة فولكس الالمانية من اهم موديلات سكودا اوكتافيا فابيا رومستر

قديم 12-06-2011, 11:00 PM
الصورة الرمزية احمد على 1999
احمد على 1999 احمد على 1999 غير متواجد حالياً

من انا؟: الحمد لله
التخصص العملى: مهندس ميكانيكا طيران
هواياتي: السيارات - اسكواش - سباحة - علوم فلك

احمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: انا هـــــفــــــجر الفابيا لو محدش رد

يعنى هى من 2002 تمام لغاية 2009 و بعد كده ابتدت تسخن ؟ طيب هل تم تغيير حاجة فى 2009 او اى شغل اتعمل فى العربية مرتبط زمنيا ببدايه ظهور المشكلة؟

سبحانك لا علم لنا الا ما علمتنا
قديم 13-06-2011, 02:08 AM
ben attia ben attia غير متواجد حالياً

ben attia will become famous soon enoughben attia will become famous soon enough

كانت تمام حتى 2009 و بعد كدة سخنت و جابت جوان وش و غيرتة و من سعتها مبردتش.
قديم 13-06-2011, 04:40 AM
الصورة الرمزية احمد على 1999
احمد على 1999 احمد على 1999 غير متواجد حالياً

من انا؟: الحمد لله
التخصص العملى: مهندس ميكانيكا طيران
هواياتي: السيارات - اسكواش - سباحة - علوم فلك

احمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond repute

ممكن تكون علبة البيئة فى الشاكمان اتسدت

سبحانك لا علم لنا الا ما علمتنا
قديم 13-06-2011, 05:15 AM
الصورة الرمزية كار كير فورميلا1
كار كير فورميلا1 كار كير فورميلا1 غير متواجد حالياً
من انا؟: مركز كار كير فورميلا1
التخصص العملى: كار كبر
هواياتي: سيارات بي ام

كار كير فورميلا1 is a glorious beacon of lightكار كير فورميلا1 is a glorious beacon of lightكار كير فورميلا1 is a glorious beacon of lightكار كير فورميلا1 is a glorious beacon of lightكار كير فورميلا1 is a glorious beacon of lightكار كير فورميلا1 is a glorious beacon of light

هتلقي الردادير اوربي او مسدود علشان كده بيسخن العربيه
لو كل حاجه شغاله في العربيه زي امروحه وترموثتات
يبقي مفيش غير اردادبر
قديم 13-06-2011, 12:26 PM
الصورة الرمزية tarbook
tarbook tarbook غير متواجد حالياً
من انا؟: خالد صلاح الدين سمير
التخصص العملى: Computer Science
هواياتي: السيارات واسماك البحار

tarbook has a reputation beyond reputetarbook has a reputation beyond reputetarbook has a reputation beyond reputetarbook has a reputation beyond reputetarbook has a reputation beyond reputetarbook has a reputation beyond reputetarbook has a reputation beyond reputetarbook has a reputation beyond reputetarbook has a reputation beyond reputetarbook has a reputation beyond reputetarbook has a reputation beyond repute

بص بقى عشان مدخش انا اعرف واحد فى الحرفيين وهوصفلك الطريق وده الى لقيت ليه حل لعربيتى اسمه خالد البطئ وهوه مشهور هناك برده تدخل الحرفيين من عند الجامع الكبير وتمشى على طول لحد ما هتلاقى تقاطع تدخل شمال وهوه تانى نصيه من الشارع وده هيحللك الموضوع ده ومتتعبش نفسك .
اه وبرده جرب لما تشغل التكييف عنده العربيه هتسخن ولا لا متنساش غير لو هوه قال .

اشهد ان لا اله الا الله وحده لا شريك له واشهد ان محمد رسول الله عليه افضل الصلاه والسلام على الحبيب المصطفى

لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين