العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > ثورة الحرية 25 يناير

ثورة الحرية 25 يناير ساحة ثورة الحرية 25 يناير تحوى كل الموضوعات المتعلقة باﻷحداث التى مرت و تمر بها مصر الغالية منذ هذا اليوم و حتى اﻵن ... و هى ساحة الحوار السياسى الراقى و المسئول

قديم 01-12-2012, 01:02 AM
الصورة الرمزية AbOnOrA
AbOnOrA AbOnOrA غير متواجد حالياً
Aِِbo(Nora&Islam&Judy)
Wael Magdy Salah
من انا؟: ابو نورا واسلام
التخصص العملى: IT Consultant
هواياتي: Computers, Automotives

AbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond repute
افتراضي رد: تحية الى السيد الرئيس : محمد مرسى

يعنى انا بعمل بوستات بشتم فيها الثوار وانا منهم ومش عاجبك برضو

يعنى بسألك تقصد ايه بالفريق المقدس ابقى بهددك

وانت كل اللى انت كاتبه بالفونت الكبير وباللون الاحمر ده ايه غزل

وانت بكل كلامك وغيرك والموضوع كله على بعضه وغيرة من موضوعات ده انت شايفة عدم تقبل اراء

عموماً يا سيدى شكراً وانا مش ههددك تانى
ولا هعمل معاك زى الناس اللى معرفش عملت معاهم ايه
ولا هرد عليك تانى اصلاً

اخر موضوعاتى
قريباً تقرير وتجربة اداء دايهاتسو تريوس * تويوتا راش

قديم 01-12-2012, 01:06 AM
الصورة الرمزية AbOnOrA
Aِِbo(Nora&Islam&Judy)
Wael Magdy Salah

AbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond repute

استاذ كيمو حضرتك بتكلم حد تانى تقريباً لان البوستات بتاعتى كلها هتاف لمرسى ربنا يخليه لينا يارب ويحمية وينتقم مننا احنا

وبعدين كل الفيديوهات اللى حطيتها حقيقيه مش فوتوشوب انا مكتبتش سطر واحد كلها فيديوهات ليه
و مش ذنبى ان كلامة هو وصلك صورة وحشة بالاوصاف اللى ذكرتها ديه

اخر موضوعاتى

قديم 01-12-2012, 01:13 AM
الصورة الرمزية سيف الدين سعيد
سيف الدين سعيد سيف الدين سعيد غير متواجد حالياً
من انا؟: انسان بسيط
التخصص العملى: مهندس ديكور . ومدير اداره بالتليفزيون المصرى .
هواياتي: الفن

سيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة AbOnOrA مشاهدة المشاركة

يعنى انا بعمل بوستات بشتم فيها الثوار وانا منهم ومش عاجبك برضو

يعنى بسألك تقصد ايه بالفريق المقدس ابقى بهددك

وانت كل اللى انت كاتبه بالفونت الكبير وباللون الاحمر ده ايه غزل

وانت بكل كلامك وغيرك والموضوع كله على بعضه وغيرة من موضوعات ده انت شايفة عدم تقبل اراء

عموماً يا سيدى شكراً وانا مش ههددك تانى
ولا هعمل معاك زى الناس اللى معرفش عملت معاهم ايه
ولا هرد عليك تانى اصلاً

يا وائل باشا ماتزعلش منى . . انت حبيبى من ايام الجيزه ياراااجل .
والله العظيم احنا كلنا بنحب مصر وعايزين صالحها بس كل واحد شايف مصلحة البلد من وجهة نظره وده لا يجب ان يجعلنا نخون بعضنا . بس كمان بارجوك تحكم عقلك فى ما تراه وتسمعه . وفى نفس الوقت احنا مش لازم نهد المعبد على من فيه . العربيه فى حالتنا دى عجلها كله مبنشر ومش سهل ابدا دفعها وخصوصا ان ناس بتدفعها لأمام وبالمقابل ناس تانيين بيحاولوا يضعوا العراقيل أمام عجلها ويدفعوها للخلف حتى لا تدهسهم . . حضرتك متخيل أنا باقصد ايه ..

Saif El Deen
قديم 01-12-2012, 01:38 AM
danoora danoora غير متواجد حالياً

danoora is a name known to alldanoora is a name known to alldanoora is a name known to alldanoora is a name known to alldanoora is a name known to alldanoora is a name known to all

ربنا ينصره و يحفظه و يؤيده بنصره .. هو المفروض مرسي عشان يبقى ديموقراطي صح مفيش وجهة نظر في مصر في كل مكان دار دار فرد فرد زنقة زنقة غير مايطبقها عشان الشعب يولع فيه لما تغرق .. قالوها اللي قبلينا المركب اللي ليها رايسين تغرق .. فما بالكوا ب80 مليون ريس
قديم 01-12-2012, 01:43 AM
الصورة الرمزية AbOnOrA
Aِِbo(Nora&Islam&Judy)
Wael Magdy Salah

اخر موضوعاتى