العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > منتدى السيارات العام

منتدى السيارات العام المنتدى الرئيسي بالموقع ، حيث يحتوي على كل المواضيع العامة عن السيارات نقاشات المنتدى اخبار السيارات فى مصر والخليج والعالم

قديم 02-01-2014, 04:50 PM
الصورة الرمزية AbOnOrA
AbOnOrA AbOnOrA غير متواجد حالياً
Aِِbo(Nora&Islam&Judy)
Wael Magdy Salah
من انا؟: ابو نورا واسلام
التخصص العملى: IT Consultant
هواياتي: Computers, Automotives

AbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond repute
افتراضي رد: نايل موتورز الحرامى المسروق

ده فيما يخص واقعة سرقة الاعضاء (ان صح التعبير) لسه امبارح والواقعة ديه مش الاولى طبعاً ديه مستمرة دائماً ومن اساليب الحرامى المعروفه

طبعاً هو ميعرفش انى عمرى ما بمانع ان حد يكون مشترك فى المنتديين سواء كان مشرف او عضو عادى بالعكس بنصح المشرفين والاعضاء انهم يشتركو فى كل المنتديات العربيه والاجنبية وكتير بحط فى ردودى اقتباسات من منتديات عربيه واجنبية انا نفسى بتابع الكل ازى هبقى ضد ده للناس !

لكن الوقفه هنا على الاسلوب وزى ما قولت قبل كدة لنفترض جدلاً انى هعمل حاجة زى كدة احتراماً لنفسى قبل الشخص اللى هكلمة حتى هبعت اقوله احنا عندنا منتدى اسمة مصر موتورز ويشرفنا انضمامك ليه وبس .. لكن ما تخفيه الصدور يظهر فى اسلوب الدعوة

الصور الاصلية موجودة على صفحتى على الفيس للى عايز يخش يشوفها وزميلنا الفاضل رامى صفوت موجود ممكن تتاكدو منه من الواقعة بنفسكو

اخر موضوعاتى
قريباً تقرير وتجربة اداء دايهاتسو تريوس * تويوتا راش

قديم 02-01-2014, 05:02 PM
الصورة الرمزية AbOnOrA
AbOnOrA AbOnOrA غير متواجد حالياً
Aِِbo(Nora&Islam&Judy)
Wael Magdy Salah
من انا؟: ابو نورا واسلام
التخصص العملى: IT Consultant
هواياتي: Computers, Automotives

AbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond repute

رابط المشاركة الاصلية على صفحتى على الفيس

https://www.facebook.com/photo.php?f...4852222&type=1

وزى ما قولت وزى مانتو شايفين قد ايه كان حريص باسلوب خبيث يدعى علينا اننا منتدى اعضائه مبيفهموش حاجة فى العربيات وياعينى صعبان عليه وجودة هنا بينما هناك فيه ناس بتفهم !!

طب انا مع كل سفاله وقذاره ادارة نايل مقدرش اتمنى للمنتدى ككل غير النجاح علشان مجهود الناس اللى فيه من مواضيع ومشاركات ومقدرش ابداً اشوه او اسيء لاعضائه انت عايز تدعو عضو عندك مفيش مشكلة لكن ليه تسيء ليه ولاعضاءه باسلوب خبيث وقذر كدة !!!

اخر موضوعاتى
قريباً تقرير وتجربة اداء دايهاتسو تريوس * تويوتا راش

قديم 02-01-2014, 07:34 PM
الصورة الرمزية MANDO09
MANDO09 MANDO09 غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد سعيد
التخصص العملى: طالب هندسة معمارية
هواياتي: القراءة

MANDO09 has much to be proud ofMANDO09 has much to be proud ofMANDO09 has much to be proud ofMANDO09 has much to be proud ofMANDO09 has much to be proud ofMANDO09 has much to be proud ofMANDO09 has much to be proud ofMANDO09 has much to be proud ofMANDO09 has much to be proud ofMANDO09 has much to be proud of

وائل بيه بعد التحية على الموضوع اللى فهمنى كتير عن القصة ... كنت باضايق قوى لما الاقى الموقع بيقع وكنت بتعكنن ... بس بجد بجد كلام الاعضاء المعتاد عن الجو الاسرى والتكاتف مش مجرد كلام ... والموضوع ده مش موجود اصلا فى منتدى تانى عموما مش بس منتديات العربيات ... وفى رأيى ان القصة كلها تتلخص فى ان الجماعة المؤسسين مشكورين جميعا (معرفش منهم غير ابو نورا) كان هدفهم الاول تعميم الفايدة قبل الاستفادة المادية وعلى اغلب الظن ايضا ان الكلام ده لم يتوفر فى المنافسين ... عموما اطيب الامنيات لكل اعضاء المنتدى بسنة سعيدة عليهم ان شاء الله ... وكلمتى للمنتدى نفسه : يا جبل ما يهزك ريح
قديم 02-01-2014, 08:48 PM
FAR!D FAR!D غير متواجد حالياً

FAR!D is a splendid one to beholdFAR!D is a splendid one to beholdFAR!D is a splendid one to beholdFAR!D is a splendid one to beholdFAR!D is a splendid one to beholdFAR!D is a splendid one to beholdFAR!D is a splendid one to behold

استاذ ابو نورا و باقي اعضاء المنتدى
انا العضو اللي بعت و كلمت استاذ رامي صفوت اللي كنت بنصحه ب نايل موتورز
انا مش من الاداره للعلم انا عضو عادي بدرجه برونزي يعني مش مشرف حتى عشان تخميناتك ماتزيدش
بصوا بقى يا ساده انا مسجل هناك من 2009 و هنا من 2010 و كنت منقطع عن المشاركات هنا و هناك كنت ادخل استفيد و بس و اللي شجعني على الدخول و المشاركه اني ادخل هنا الاقي الدنيا لسه واقفه على حالها ادخل هناك الاقي دنيا رايحه وجايه و نشاط ملحوظ فعشان كده بعد ما بدأت اشارك هنا و رفعت عضوتي لدرجه نشيط بدأت اقلل من دخولي هنا لصالح هناك
موضوع ا/رامي صفوت ده بدأ من فتره رده في موضوع شد انتباهي تابعت موضوعاته تقريبا كلها لاقيته مميز في تفكيره و نشاطه و طموحه في التعديلات فاحبيت اضمه لاسره المنتدى التاني وده مش عيب ياساده اني اضمه لاسره تانيه عادي حبيت افيده و افيد بيه باقي الناس
لكن بعد تفكير قولت لأ ليحسب الموضوع مش تمام ونسيته و نسيت موضوعه لكن بعد فتره جه قدامي تاني قولت لأ انا حقوله و دماغه حتكون اكبر من كده و للاسف لأ
لكن انا تعليق على رامي بيه انه لما رفع برنت سكرين للمحادثات سقط منه رسالتين احب افكره بيهم
[img]http://nileup.com/up/uploads/**********_13886833681.pn g[/img]

[img]http://nileup.com/up/uploads/**********_13886833682.pn g[/img]

الواضح لما استاذ رامي سمع نايل موتورز اضايق لكن لو منتدى تاني كان عادى ولا كان بيجيب رجلي؟؟!!!

الموضوع اكبر من كده ياساده الدنيا واسعه وكبيره والعلام مش مقتصر هنا في المنتدى وبس... على كده يبقى كل واحد يركز على مصدر واحد للمعلومه و لو بص لغير المصدر ده تبقى خيانه على كده!!
لا المعرفه مقتصره على حد و لا حد يقدر يحجرها على حد لاهنا ولا هناك
أ/ ابو نورا و أ/ رامي اشكركم على ذوقكم البالغ انا لا خبيث ولا سافل و لا قذر وانا مدخلتش عملت اعلان لنايل موتورز على العام وكلامك ساعتها ممكن يتقبل بدون طبعا الفاظك الروعه و لكني دخلت لعضو بالخاص حبيت اقوله على منتدى تاني
وبالنسبه للاساءه لباقي الاعضاء انا ماسأتش لحد انا كنت بعيب على المنتدى انه ممل و نشاطه قليل والاعضاء نشاطهم قليل و ده مش عيب اني اقول كده امال يعني ايه مقارنه ومفاضله بين اي سلعتين
بالعكس يا اداره لما يدخل واحد زيي و يقول على الخاص لواحد زي العضو رامي يبقى كده فيه خلل عندي ادور عليه واحاول اصلحه او اطوره عشان اكتر من نشاط الناس وبالتالي اجذب مزيد من الاعضاء يا ساده لو المنتدى بينجح بينجح من الاداره و قبلهم الاعضاء و لو يفشل بيفشل بالاداره والاعضاء
و بالنسبه لوضوع المحادثات اللي بين استاذ ابو نورا و استاذ رامي انه ممكن يعملوا معايا الجلاشه ولا يحظروني احب اقولكم الجلاشه اللي من النوع ده متفرقش معايا لانك متقدرش انك تحظر حد او تلغي عضويته لانه مشترك بمنتدى تاني او حتى قال لعضو اخر على الخاص على منتدى تاني
ولو اتحظرت عادي حعمل عضويه جديده وادخل لان المنتدى ده مش ملاكي
استاذ رامي صفوت انا كلمتك على الخاص و كويس ان ده رد فعلك عشان انت مكنتش حتعرف تمشي معانا هناك
وللي فاكر اني مثلا مكسوف او خجلان .. اخجل من ايه مفيش حاجه غلط حصلت و لو اتعاد الموقف كنت حكرره تاني لكن مع عضو غير أ/رامي
قديم 02-01-2014, 08:50 PM
FAR!D FAR!D غير متواجد حالياً

FAR!D is a splendid one to beholdFAR!D is a splendid one to beholdFAR!D is a splendid one to beholdFAR!D is a splendid one to beholdFAR!D is a splendid one to beholdFAR!D is a splendid one to beholdFAR!D is a splendid one to behold

معلش نسيت اضيف حاجه حد سمع عن المنتدى في صحف ولا حاجه .... نايل موتورز كان من فتره منزل اعلان في ملحق السيارات وسعوا نشطاكم شويه عشان تكسبوا مزيد من الاعضاء المنتدي مش حيقتصر على الاعضاء الموجودين بس

الكلمات الدليلية
منتدى, حرامية, نايل موتورز, نايل موتورز الحرامى