العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > مقارنات

مقارنات لمساعدة الأعضاء فى المفاضلة بين الأنواع المختلفة من السيارات

قديم 03-11-2012, 04:25 PM
الصورة الرمزية Marlborooo
Marlborooo Marlborooo غير متواجد حالياً
من انا؟: Hassan
هواياتي: مش عارف

Marlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond repute
افتراضي رد: لخبراء و أعضاء المنتدى الكرام .. نيسان صني سوبر صالون 2013 ولا فلونس اول فئه اتوماتيك

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة thisisman مشاهدة المشاركة

انا كان قصدي على البيرسونا

الراجل بيقارن بين الصني ال2013 والبروووووووووتون بيرسوووووونا

مش فاهم طيب كاتب ليه في العنوان فلوانس ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ايه علاقة الفلوانس بالبيرسونا

وليه معدلتهاش في الموضوووووووووووع

وسايب الناس قاعدة تتكلم وتتعب صحتها
قديم 03-11-2012, 08:03 PM
thisisman thisisman غير متواجد حالياً

thisisman is on a distinguished road
افتراضي رد: لخبراء و أعضاء المنتدى الكرام .. نيسان صني سوبر صالون 2013 ولا فلونس اول فئه اتوماتيك

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابو الشوق كاديلك مشاهدة المشاركة

الراجل بيقارن بين الصني ال2013 والبروووووووووتون بيرسوووووونا

مش فاهم طيب كاتب ليه في العنوان فلوانس ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ايه علاقة الفلوانس بالبيرسونا

وليه معدلتهاش في الموضوووووووووووع

وسايب الناس قاعدة تتكلم وتتعب صحتها

يا عم انت الي بتقول طالما بتفكر في الصني متفكر في البيرسونا قلتلك انا اسمع ان قطع غيارالبيرسونا صعب انك تلاقيها . انت الي دخلت البيرسونا في الموضوع مش انا
قديم 04-11-2012, 03:50 AM
محمد خليل خليلو محمد خليل خليلو غير متواجد حالياً

محمد خليل خليلو will become famous soon enoughمحمد خليل خليلو will become famous soon enough

انا عندي وجة نظر نيسان سوبر صالون فيها كل الكماليات الي في عربيات اغلى بكثير منها فأنت لو جبتها ن ينقصك شيء حتى السبولير موجود يعيبها فقط الكوتش الماكسس الصيني وناس كتير شكرت فيها جدا والعيب الاخر طول فترة الحجز وكان هناك عيوب في زقزقة المساعدين واتحلت كما انها موفرة جدا في البنزين وواسعة وثابتة دة على كلام الي جايبنها في موقع تاني انا بفكر فيها فأنت شوف راحتك في اية المهم انتا اللة يوفقك
قديم 04-11-2012, 07:45 PM
الصورة الرمزية Marlborooo
Marlborooo Marlborooo غير متواجد حالياً
من انا؟: Hassan
هواياتي: مش عارف

Marlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة thisisman مشاهدة المشاركة

يا عم انت الي بتقول طالما بتفكر في الصني متفكر في البيرسونا قلتلك انا اسمع ان قطع غيارالبيرسونا صعب انك تلاقيها . انت الي دخلت البيرسونا في الموضوع مش انا

حقك عليااااااا انا فهمت غلط مشاركتك اللي فاتت بالذات ان فرق السعر بين الصني و الفلوانس كبير