العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > مكافحة سرقة السيارات

مكافحة سرقة السيارات موضوعات حماية السيارات من السرقة و للاعلان عن سيارات مفقودة ( مسروقة )

قديم 14-04-2012, 12:37 PM
الصورة الرمزية mar mar
mar mar mar mar غير متواجد حالياً

مشرفة العام و منتدى البنات
من انا؟: :)
التخصص العملى: سكرتيره تحرير اب تيم
هواياتي: الشعر والكتابه عموما

mar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond repute
افتراضي عربيتي كانت هتتسرق:(

قام احد الاشخاص بسطو مسلح علي عربيتي المدعوه زقوزق
اه والله حاولوا يسرقوها بس حرامي نتن اوي يعني جانبها النتر 2012 والناحيه التانيه تريوس وقدمها لوجان وساب كل دول وبص علي عربيتي ال 127 اولا دخل مفتاح وحاول يدورها فكسر المفتاح جوا فقام فاتح الكابوت وفصل الاسلاك وحاول يشغل الماتور بايدوا ولله اعلم دارت ولا لا
بس انا واختي بنزنقها يعني بنخلي الناس تقفل عليها جوا الحاره بتاعتنا اموت واعرف كان هيخرجها ازاي المهم لما فشلت محاولات واللي اظنها انها دارت معاه بس معرفش يخرجها راح سارق الفوانيس اللي قدم
والذ ما في الموضوع انه لما خرج من العربيه قفل الباب تاني وراه
ودتها للمكانيكي طبعا زق لانه كاسر المفتاح جوه المكانيكي من الساعه 10 لحد 6 مش عارف يدورها لحد ماجابو كهربائي
وبعد العمليه خرج المكانيكي هو والكهربائي من غرفه عمليات الللي فيها زقوزق وقالوا فلوسكم حلال العربيه دي كانت هتسسرق يعني هتسسرق لولا ربنا
طلعت انا واختي علي بتاع الكولين غيرنا اكوالين وركبنالها انزار دلوقتي لو دبانه وقفت عليها هتصوصو
اللي غايظني انه قعد يحاول فيها كتير اوي يعني كان واخد راحتوا علي الاخر واللي غايظني اكتر ان في عربيها شكلها بالظبط ونفس الموديل ومش مزنوقه وكان هيعرف يطلعها ومتلمستش
نصيب بقي
ربنا يبعد اي حرامي عنكم

انا صوتي لخالد علي
http://www.youtube.com/watch?v=cPMgY...&feature=share
قديم 14-04-2012, 12:44 PM
الصورة الرمزية Muhammad A
Muhammad A Muhammad A غير متواجد حالياً

Muhammad A has a reputation beyond reputeMuhammad A has a reputation beyond reputeMuhammad A has a reputation beyond reputeMuhammad A has a reputation beyond reputeMuhammad A has a reputation beyond reputeMuhammad A has a reputation beyond reputeMuhammad A has a reputation beyond reputeMuhammad A has a reputation beyond reputeMuhammad A has a reputation beyond reputeMuhammad A has a reputation beyond reputeMuhammad A has a reputation beyond repute
افتراضي رد: عربيتي كانت هتتسرق:(

لا حول ولا قوه لا بالله
الحمد لله انها جت علي قد كده
قدر الله ومشاء فعل

قديم 14-04-2012, 12:45 PM
الصورة الرمزية mhamdy75
mhamdy75 mhamdy75 غير متواجد حالياً

mhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond repute

الحمد لله إنها جت على الفوانيس

قدّر الله وماشاء فعل

والف سلامة لزقزق

مهندس / محمد حمدى

https://www.facebook.com/timoncito
انا عضو فى جروب اسبرانزا للجميع

https://www.facebook.com/groups/Speranza4all/

قديم 14-04-2012, 12:59 PM
الصورة الرمزية reda310
reda310 reda310 غير متواجد حالياً

reda310 has a brilliant futurereda310 has a brilliant futurereda310 has a brilliant futurereda310 has a brilliant futurereda310 has a brilliant futurereda310 has a brilliant futurereda310 has a brilliant futurereda310 has a brilliant futurereda310 has a brilliant futurereda310 has a brilliant futurereda310 has a brilliant future

ههههههههه
الف سلامة على زقوزق وحمدلله على سلامتها وخروجها من العناية المركزة
بس فعلا حرامى نص كم شكله لسه متدرب جديد كان بيتعلم فيها
الحمدلله وانشالله اخر مرة
قديم 14-04-2012, 01:19 PM
الصورة الرمزية dr_eslam_66
dr_eslam_66 dr_eslam_66 غير متواجد حالياً
من انا؟: أنا شاب ولاكن عمري ألف عام أخرس وقلبي مليان كلام
التخصص العملى: مهندس مدني
هواياتي: --------

dr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond repute

لااااا معلش بقى أنا قبل ما أقولك ألف سلامة على الكتكوتة أقولك راجعي دفاتر حساباتك القديمة لأني دا كدة شكله مش بس حرامي لا دا غبي وكمان عيز عربيتك إنتي بالذات مش اي حاجة تانية أو يمكن يكون مسطول وكان فاكرها عربيته ولما مارضيتشي تدور قال ياخد الفانوسين ينور بيهم طريقه وهوا ماشي.
وفي الآخر ألف سلامة على العربية ولا يغني حذر عن قدر.
ربنا يستر طريقك وطريقنا جميعا يارب.