العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > مكافحة سرقة السيارات

مكافحة سرقة السيارات موضوعات حماية السيارات من السرقة و للاعلان عن سيارات مفقودة ( مسروقة )

قديم 15-04-2012, 03:29 PM
Neo206 Neo206 غير متواجد حالياً

Neo206 has a reputation beyond reputeNeo206 has a reputation beyond reputeNeo206 has a reputation beyond reputeNeo206 has a reputation beyond reputeNeo206 has a reputation beyond reputeNeo206 has a reputation beyond reputeNeo206 has a reputation beyond reputeNeo206 has a reputation beyond reputeNeo206 has a reputation beyond reputeNeo206 has a reputation beyond reputeNeo206 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: عربيتي كانت هتتسرق:(

الف سلامة على زقوزق وحمدلله على سلامتها
لا بس بجد حرامى غلس و الواضح انه خد راحته على الاخر
قديم 16-04-2012, 10:33 PM
كمال.... كمال.... غير متواجد حالياً
هواياتي: السفارى-الصيد

كمال.... is a splendid one to beholdكمال.... is a splendid one to beholdكمال.... is a splendid one to beholdكمال.... is a splendid one to beholdكمال.... is a splendid one to beholdكمال.... is a splendid one to beholdكمال.... is a splendid one to beholdكمال.... is a splendid one to behold

الحمد لله إنها جت على الفوانيسPOL ICEE
قديم 16-04-2012, 11:12 PM
الصورة الرمزية Marlborooo
Marlborooo Marlborooo غير متواجد حالياً
من انا؟: Hassan
هواياتي: مش عارف

Marlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond repute

هههههههههههههه والله انا مش عارف ابطل ضحك ده حرامي غبي اوي
الحمد لله ان ربنا ستر

بس هو ممكن يكون بص لعربيتك ومبصش للعربيات الحديثة لحسن يكون فيها انذار او اصعب في تدويرها كده فحب يجرب حظه مع زقزوقة
وممكن تحطي قفل الدريكسيون بيخلي الحرامي تبعد عن العربية
قديم 16-04-2012, 11:33 PM
الصورة الرمزية كومندا
كومندا كومندا غير متواجد حالياً
من انا؟: عبد من عباد الله
التخصص العملى: بروفسير فى حتى
هواياتي: النت والسيارات

كومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mar mar مشاهدة المشاركة

قام احد الاشخاص بسطو مسلح علي عربيتي المدعوه زقوزق
اه والله حاولوا يسرقوها بس حرامي نتن اوي يعني جانبها النتر 2012 والناحيه التانيه تريوس وقدمها لوجان وساب كل دول وبص علي عربيتي ال 127 اولا دخل مفتاح وحاول يدورها فكسر المفتاح جوا فقام فاتح الكابوت وفصل الاسلاك وحاول يشغل الماتور بايدوا ولله اعلم دارت ولا لا
بس انا واختي بنزنقها يعني بنخلي الناس تقفل عليها جوا الحاره بتاعتنا اموت واعرف كان هيخرجها ازاي المهم لما فشلت محاولات واللي اظنها انها دارت معاه بس معرفش يخرجها راح سارق الفوانيس اللي قدم
والذ ما في الموضوع انه لما خرج من العربيه قفل الباب تاني وراه
ودتها للمكانيكي طبعا زق لانه كاسر المفتاح جوه المكانيكي من الساعه 10 لحد 6 مش عارف يدورها لحد ماجابو كهربائي
وبعد العمليه خرج المكانيكي هو والكهربائي من غرفه عمليات الللي فيها زقوزق وقالوا فلوسكم حلال العربيه دي كانت هتسسرق يعني هتسسرق لولا ربنا
طلعت انا واختي علي بتاع الكولين غيرنا اكوالين وركبنالها انزار دلوقتي لو دبانه وقفت عليها هتصوصو
اللي غايظني انه قعد يحاول فيها كتير اوي يعني كان واخد راحتوا علي الاخر واللي غايظني اكتر ان في عربيها شكلها بالظبط ونفس الموديل ومش مزنوقه وكان هيعرف يطلعها ومتلمستش
نصيب بقي
ربنا يبعد اي حرامي عنكم
يعنى عربيه مدريه عشان كده حاول يسرقها
قديم 17-04-2012, 08:58 PM
MEC2012 MEC2012 غير متواجد حالياً
من انا؟: شركة mec
التخصص العملى: الالكترونيات
هواياتي: خدمات الكترونيه

MEC2012 is on a distinguished road

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mar mar مشاهدة المشاركة

قام احد الاشخاص بسطو مسلح علي عربيتي المدعوه زقوزق
اه والله حاولوا يسرقوها بس حرامي نتن اوي يعني جانبها النتر 2012 والناحيه التانيه تريوس وقدمها لوجان وساب كل دول وبص علي عربيتي ال 127 اولا دخل مفتاح وحاول يدورها فكسر المفتاح جوا فقام فاتح الكابوت وفصل الاسلاك وحاول يشغل الماتور بايدوا ولله اعلم دارت ولا لا
بس انا واختي بنزنقها يعني بنخلي الناس تقفل عليها جوا الحاره بتاعتنا اموت واعرف كان هيخرجها ازاي المهم لما فشلت محاولات واللي اظنها انها دارت معاه بس معرفش يخرجها راح سارق الفوانيس اللي قدم
والذ ما في الموضوع انه لما خرج من العربيه قفل الباب تاني وراه
ودتها للمكانيكي طبعا زق لانه كاسر المفتاح جوه المكانيكي من الساعه 10 لحد 6 مش عارف يدورها لحد ماجابو كهربائي
وبعد العمليه خرج المكانيكي هو والكهربائي من غرفه عمليات الللي فيها زقوزق وقالوا فلوسكم حلال العربيه دي كانت هتسسرق يعني هتسسرق لولا ربنا
طلعت انا واختي علي بتاع الكولين غيرنا اكوالين وركبنالها انزار دلوقتي لو دبانه وقفت عليها هتصوصو
اللي غايظني انه قعد يحاول فيها كتير اوي يعني كان واخد راحتوا علي الاخر واللي غايظني اكتر ان في عربيها شكلها بالظبط ونفس الموديل ومش مزنوقه وكان هيعرف يطلعها ومتلمستش
نصيب بقي
ربنا يبعد اي حرامي عنكم
اتفرج على الجهاز ده هايعجبك ولو عجبك خليهم ميعملوش حظر ليه الله يباركلك