العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > بيجو PEUGEOT

بيجو PEUGEOT بيجو PEUGEOT الفرنسية انشأت فى عام 1880 وهى من اقدم السيارات استخداما فى مصر وتمتلك حاليا شركة ستروين الفرنسية ايضا من اهم موديلاتها بيجو 307 و 307SW و 407 و 607

قديم 19-08-2012, 11:04 AM
imagine imagine غير متواجد حالياً

imagine has a reputation beyond reputeimagine has a reputation beyond reputeimagine has a reputation beyond reputeimagine has a reputation beyond reputeimagine has a reputation beyond reputeimagine has a reputation beyond reputeimagine has a reputation beyond reputeimagine has a reputation beyond reputeimagine has a reputation beyond reputeimagine has a reputation beyond reputeimagine has a reputation beyond repute
افتراضي رد: بيجو 205

[QUOTE=Hisham.Elgazzar;740 264]
إنت إنتقدت من غير أى أساس وكلامك ملوش اى أساس من الصحة لأنه سطحى للغاية مع الأسف والرد على كلامك إتفضل قابل
احييك على رأيك و الاختلاف فى الرأى لا يفسد للود قضيه لكنى ولا من الاداره ولا اى شىء مش عارف ايه الربط الغريب بين كلامى و بين انى واحد من الاداره عامل اكاونت جديد بغرض تصيد اى عضو اخر
بالنسبه للمشرف المحترم يحيى اشرف كلامك على راسى و العضو كارز ادماير له كل تقدير و احترام لكن انا مغلطتش عشان اعتذر انا بنتقد و دى قناعتى الشخصيه انه بيستخدم الايموشن و المعلومات الاجنبيه اكثر من اللازم ..
تقبلو تحياتى .
قديم 20-08-2012, 01:30 AM
الصورة الرمزية YahiaAshraf
YahiaAshraf YahiaAshraf غير متواجد حالياً
التخصص العملى: طالب بالأكادمية العربية للعلوم و التكنولوجيا و النقل البحرى بالاسكندرية
هواياتي: السيارات - الكمبيوتر

YahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond repute

[QUOTE=imagine;741908]

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Hisham.Elgazzar مشاهدة المشاركة

إنت إنتقدت من غير أى أساس وكلامك ملوش اى أساس من الصحة لأنه سطحى للغاية مع الأسف والرد على كلامك إتفضل قابل
احييك على رأيك و الاختلاف فى الرأى لا يفسد للود قضيه لكنى ولا من الاداره ولا اى شىء مش عارف ايه الربط الغريب بين كلامى و بين انى واحد من الاداره عامل اكاونت جديد بغرض تصيد اى عضو اخر
بالنسبه للمشرف المحترم يحيى اشرف كلامك على راسى و العضو كارز ادماير له كل تقدير و احترام لكن انا مغلطتش عشان اعتذر انا بنتقد و دى قناعتى الشخصيه انه بيستخدم الايموشن و المعلومات الاجنبيه اكثر من اللازم ..
تقبلو تحياتى .
بص
يا باشا احنا منتدى يقوم على مبداء التسامح و المحبه و الروح الطيبه
حتى لو انت مكنش قصدك تجريح
بس ممكن العضو كارز ادماير اعتبرها تجريح
فحضرتك ياريت تكلمه
قوله كل سنه و انت طيب
وهتلاقيه نسى كل حاجه

تحياتى
قديم 20-08-2012, 01:47 PM

imagine has a reputation beyond reputeimagine has a reputation beyond reputeimagine has a reputation beyond reputeimagine has a reputation beyond reputeimagine has a reputation beyond reputeimagine has a reputation beyond reputeimagine has a reputation beyond reputeimagine has a reputation beyond reputeimagine has a reputation beyond reputeimagine has a reputation beyond reputeimagine has a reputation beyond repute

اكيد طبعا كل سنه و هو بخير و الناس كلها بخير ^_^
قديم 20-08-2012, 08:05 PM
الصورة الرمزية Hisham.Elgazzar
Hisham.Elgazzar Hisham.Elgazzar غير متواجد حالياً

من انا؟: الفقير إلى الله
هواياتي: جميع الأعمال اليدوية-IT

Hisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond repute
عاجل رد: بيجو 205

[QUOTE=imagine;741908]

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Hisham.Elgazzar مشاهدة المشاركة

تقبلو تحياتى .
بما ان حضرتك مش من الإدارة يبقى مع إحترامى ليك الإنتقاد مايبقاش من غير ماتجرح فى شخص سواء من قريب او من بعيد ، وخصوصا انه أحد اهم اعمدة المنتدى ،
ومع عدم معرفتى الشخصية بحضرتك ياريت قبل ماتنتقد تقدم للمنتدى حتى توقيع تاخد بيه حسنات ، هيبقى أفضل بكثير من إنتقاد الناس
قديم 21-08-2012, 01:38 AM

[QUOTE=Hisham.Elgazzar;742 487]

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة imagine مشاهدة المشاركة

بما ان حضرتك مش من الإدارة يبقى مع إحترامى ليك الإنتقاد مايبقاش من غير ماتجرح فى شخص سواء من قريب او من بعيد ، وخصوصا انه أحد اهم اعمدة المنتدى ،
ومع عدم معرفتى الشخصية بحضرتك ياريت قبل ماتنتقد تقدم للمنتدى حتى توقيع تاخد بيه حسنات ، هيبقى أفضل بكثير من إنتقاد الناس
بقولك ايه يا كبير الموضوع اصلا صغير و مش محتاج كل الحوارات اللى حصلت , تقبل كل الاراء طالما انها مفيهاش تجريح او اذى
و انت كلامك اساسا غير منطقى فى نقطتين
اولا الجزء الاول من كلامك انا فهمت منه انى لو كنت من الاداره فليا الحق فى التجريح و ده مش منطقى
ثانيا بتقولى قبل ما انتقد اقدم اى شىء للمنتدى و ده كمان مش منطقى .. المنتدى احد اسباب وجوده هو اكتساب الخبرات و المعلومات و انا افضل متكلمش و اكتسب خبرات و يكون لى حق الانتقاد ايضا .. خلاص النظام العسكرى الراديكالى الفاشى اللى كان بيحكم مصر فى اخر 60 سنه انتهى انتهت خلاص عاش الملك فليحيا الملك و مخدناش منه الا الهمجيه و التاخر و تصنيفنا من دول العالم الثالث رغم ان مواردنا و تضاريسنا الجغرافيه تجعلنا عالم اول بلا ادنى شك
الخلاصه انا قلت رأيى الانتقادى اللى انا مقتنع بيه خد الامور ببساطه فى ناس جدا كتير غيرى رأيهم معاكس 180 درجه لرأيى