العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > ستروين Citroën

ستروين Citroën ستروين Citroën السيارة الفرنسية الاكثر اناقة تمتلكها مجموعة PSA التى تمتلك بيجو ايضا .. موديلاتها سيتروين C4 C3 بيكاسو وبلوريال وبيرلنجو

قديم 26-01-2011, 02:54 AM
سيف الدين ابراهيم سيف الدين ابراهيم غير متواجد حالياً

سيف الدين ابراهيم is on a distinguished road
افتراضي رد: اية رايكم ستروين اكسرا 1

السلام عليكم يااخوانا انا بس لقيتكم بتتكلموا في الاسعار ولقيتكم مجاملين جدا فقلت اقول اللي عملته انا انا غيرت كبالن بحوالي 1900 مش من التوكيل طبعا وغيرت تيل امامي مرتين تقليد كان بحوالي 180 جنيه الاصلي ب320 ومساعدين الشنطة كانت بحوالي 360جنيه دا غير سلك الدبرياج الاصلي تمنه370 قلاب فتيس استراد 400جنيه طبعا بقي السيور مش اصلي سير الكاتينة كان بحوالي 120 تقليد والدينامو 90 طرمبة مياه 300 تقليد غطاء رادياتير بيجو 40جنيه وياعيني علي عنده اي عربية اوروبي في بلدنا والله
قديم 06-02-2011, 04:18 PM
amrmaismail amrmaismail غير متواجد حالياً

amrmaismail is a jewel in the roughamrmaismail is a jewel in the roughamrmaismail is a jewel in the roughamrmaismail is a jewel in the rough

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سيف الدين ابراهيم مشاهدة المشاركة

السلام عليكم يااخوانا انا بس لقيتكم بتتكلموا في الاسعار ولقيتكم مجاملين جدا فقلت اقول اللي عملته انا انا غيرت كبالن بحوالي 1900 مش من التوكيل طبعا وغيرت تيل امامي مرتين تقليد كان بحوالي 180 جنيه الاصلي ب320 ومساعدين الشنطة كانت بحوالي 360جنيه دا غير سلك الدبرياج الاصلي تمنه370 قلاب فتيس استراد 400جنيه طبعا بقي السيور مش اصلي سير الكاتينة كان بحوالي 120 تقليد والدينامو 90 طرمبة مياه 300 تقليد غطاء رادياتير بيجو 40جنيه وياعيني علي عنده اي عربية اوروبي في بلدنا والله
مش عارف اقولك ايه الصراحة اتضحك عليك اكيد
انا اشتريت بعض حاجات من اللي انت كاتبها بأقل بكتير
يعني التيل الامامي ب ١٢٠ جنيه
سير الكاتينه ب ٨٠ جنيه والدينامو ٦٠
الكبالن ب ١٢٠٠ جنيه الاصلي

حاول تدور احسن من كده وتسأل عالأسعار في اكتر من مكان قبل ما تشتري
قديم 04-04-2012, 11:49 PM
Simon_Scorpion Simon_Scorpion غير متواجد حالياً

Simon_Scorpion is on a distinguished road

انا دغعت عربون اكسارا 1 امبارح و هاستلمها بكرة انشاء الله ادعولي مايكونش فيها مشاكل انشاء الله هي بس منغير الكاست الاصلي و طبعا الملتي فانكشن مش شغال علي الكاسيت اللي راكب و التكييف عايز شحن و المالك هايعملو و خراطيم بخاخات المياو مقطوعه قالي هايعملها و ربنا يستر بأة لو حد عندو اي معلومه ممكن تفيدني يا ريت بسرعه انا رايح الصبح استلمها