العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > رينو RENAULT

رينو RENAULT RENAULT شريك اساسى مع نيسان اليابانية وتحتل المركز الرابع عالمياً تحت قيادة كارلوس غصن اشهر الموديلات سينيك كليو ميجان

قديم 17-01-2013, 03:59 AM
sp k sp k غير متواجد حالياً

sp k will become famous soon enough
افتراضي رد: أفضل وأسوء محلات وتجار قطع غيار الرينو

بتاع محل القاضى ده محصلش كوميديا
قديم 17-01-2013, 01:38 PM
mohamed_sief mohamed_sief غير متواجد حالياً

mohamed_sief is on a distinguished road

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة demonarundo
الراجل صاحب محل القاضى داخل يشكر فى نفسه وداخل مرة تانية يشكر فى اللى شكر فيه اللى هو نفسه برضو ، وعامل اعلان لنفسه
غريب قوى ، مش ملاحظ ان اسمه هو هو مكتوب!
انا جبت قبل كدة من عندة المكنة اللى بترفع وتنزل الزجاج بتاع الباب الامامى يمين وروحت لبتاع الابواب عشان يركبو قالى ده مش بتاع العربية روح رجعو روحت علشان ارجعو اتعصب وكان مش عايز يرجعو وفى الاخر بدلو بفانوس خلفى شمال ب 165 ج وانا وقتها كنت سال عند الوشاحى كان اقل من كدة بس مش فاكر قد يه وطبعا رضيت انى ابدلو علشان استفاد بفلوسى .
ودلوقتى انا بتعامل مع واحد فى السيوف الفلكى بس مش عارف اسمة واسعارة كويسة وهو قريب من مدخل الفلكى على الشارع الرئيسى.
قديم 18-06-2014, 05:17 PM
hakam hakam غير متواجد حالياً
من انا؟: مدير وشريك بمكتب محاسب قانوني بوسط القاهرة
التخصص العملى: محاسب قانوني وخبير ضرائب
هواياتي: كرة القدم ( زملكاوي) والقرأة

hakam is a name known to allhakam is a name known to allhakam is a name known to allhakam is a name known to allhakam is a name known to allhakam is a name known to all
حصرى قطع غيار رينو بشارع الهرم بجوار فندق الاهرامات الثلاثة مع امكانية التوصيل لكافة المحافظات

الاخوة الاعزاء خلال بحثي الدائم عما هو افضل وجدت مؤخرا محل اسمه كريم ارزاق وبمنتهى الامانة الشاب دا محترم جداااااااااا واسعارة اكتر من ممتازة وكمان عنده ميزة مش موجودة في ناس كتير وهو انه ممكن يجبلك قطعة الغيار لحد عندك سواء داخل القاهرة او في اي محافظة عن طريق الشحن وكمان بيشتغل في قطع الغيار الجديدة والاستيراد
ودا عنوانه بجوار فندق الاهرامات الثلاثة بشارع الهرم محل رقم 33 شارع محمد سالم ورقم تليفونه01144676661 و 01019151557 واللي يكلمة يقولة ان جايلك عن طريق احمد بتاع الانترنت عشان يهتم ويعرف ان المعاملة الطيبة والاسعار الكويسة بتجيب زبائن فيستمر
مع تحيات اخوكم احمد عبدالحكم
قديم 27-10-2014, 07:18 PM

hakam is a name known to allhakam is a name known to allhakam is a name known to allhakam is a name known to allhakam is a name known to allhakam is a name known to all

يا اهل الرينو ... قريبا ان شاء الله قطع غيار رينو لكل المحافظات بارخص الاسعار ( بسع الجملة ) تابعونا القطاعي بسعر الجملة بلا مبالغة لكل المحافظات
للمتابعة 01118900473
قديم 27-10-2014, 07:44 PM

الاخوة الاعزاء ملاك الرينو ... قريبا ولكل المحافظات قطع غيار رينو قطاعي بسعر الجملة
قطع غيار رينو درجة اولى واردالاتحادالاوروبي قطع غيار للسيارات التالية
1- لوجان
2- كليو
3- ميجان
4- رينبو & (19)
5- سانديرو
6- رينو اوبتيما & (9)
لقد توصلت خلا بحثي عن ما هو افضل لاعضاء المنتدى خاصة ولملاك الرينو عامة عن ما هو افضل وارخص من منطلق كان الله في عون العبد مادام العبد في عون اخيه الى احد المستوردين الذي اتصل هو بي من خلال موقع مصر موتورز زابدى اندهاشة من اهتمامي بموضوع قطع غيار الرينو وقال لي انه يستورد قطع غيار كوري ويابني منذ فترة لكنه توصل الى موردين داخل الاتحاد الاوروبي متخصصين في قطع غيار الرينو وقام باستقدم اكثر من كونتنر به قطع غيار سيارات رينو وبعد تفكير عميق قرر ان يقوم ببيعها قطاعي بسعر الجملة حتى يوجد لنفسه مكان في سوق الرينو خاصة ان عنده اكثر من منفذ بيع في العديد من المحافظات كما اخبرني بانه سوف يقوم بالبيع لجميع المحافظات مقابل سعر شحن بسيط ... وقريبا سوف اخبركم بالتفاصيل لعل الجميع يستفيد ............. الى لقاء قريب بإذن الله