العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > سوق السيارات المصرية > المرور والشهر العقارى

المرور والشهر العقارى خاص بالمواضيع عن قانون المرور وإجراءات الشهر العقارى والقوانين المنظمة للمرور والتراخيص ومخالفات المرور

موضوع مغلق

قديم 10-02-2010, 04:48 AM
الصورة الرمزية egypt_farmer
egypt_farmer egypt_farmer غير متواجد حالياً

egypt_farmer has much to be proud ofegypt_farmer has much to be proud ofegypt_farmer has much to be proud ofegypt_farmer has much to be proud ofegypt_farmer has much to be proud ofegypt_farmer has much to be proud ofegypt_farmer has much to be proud ofegypt_farmer has much to be proud ofegypt_farmer has much to be proud ofegypt_farmer has much to be proud of
افتراضي رد: عايز تعرف مــخـالــفـات عربيتك خش بسرعة

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Bendary مشاهدة المشاركة

ايه حرق الدم ده
يعنى ازاى عسكرى مرور ولا حتى ضابظ يستقصد واحد ويحفظ رقم عربيته ويفضل يسجل فى مخالفات !!!!!!!!!!!!!!

حسبى الله ونعم الوكيل
اخى العزيز بجد انا مستغرب على استغرابك
دا لازم يحصل ولما يحصل لازم تعرف ان انت اكيد فى مصر
وعموما دى حاجه تحرق الدم من ضمن 100 الف حاجه ممكن تحرق الدم من اول ما نفتح عنينا الصبح لحد ما نغمضها بالليل
ومعلش لو تسمحولى فى نكته يا اما تزود حرقة الدم يا اما تخففها
الريس زهق من استسلام الشعب ورضوخه لكل الظلم اللى واقع عليه
قام ايه بعت جاب العريس الدكتور نظيف
وقاله : يا نظيف انا زهقت من الشعب ده كل الارف اللى هو فيه وبردو مش بيثور .. لازم تعمل حاجه كبيره عشان الشعب يبقى عنده شوية دم ويثور
العريس : تحت امر معاليك يا ريس
العريس قرر انو يحط فى اول كل طريق ظابط اللى رايح كده يدفع 10 جنيه واللى جاى كده يدفع 10 جنيه
فات اسبوع والتانى ومفيش مشاكل
الريس بعت لنظيف قاله ايه انت ما عملتش حاجه .. انا ما سمعتش عن اى مظاهرات واو اعتراضات اتصرف قدامك يومين .. ان الشعب اللى معندوش دم ده ثار انا هوديك تقعد جمب عروستك علطول
نظيف اصدر اوامر بأن ظابط يقف على كل طريق اللى رايح واللى جاى ياخد منه 10 جنيه ويديله على قفاه
فات يومين والريس لقى الشعب عامل ثوره
الشعب : يا ريس يا ريس الحقنا يا ريس .. انجدنا يا ريس .. ملناش غيرك ياريس
احمى شعبك يا ريس
يا ريس كلم وزير الداخليه يزود عدد الظباط اللى بياخدو مننا فلوس ويدونا على قفانا عشان احنا بنقف طوابير على الطرق لحد ما ييجى علينا الدور يا ريس ptmnlo123per144
وحسبى الله ونعم الوكيل
قديم 15-02-2010, 04:40 AM
حسن بكر حسن بكر غير متواجد حالياً
من انا؟: المهندس حسن بكر
التخصص العملى: صاحب شركة كمبيوتر
هواياتي: الإطلاع على كل ما هو جديد في أي مجال

حسن بكر is a glorious beacon of lightحسن بكر is a glorious beacon of lightحسن بكر is a glorious beacon of lightحسن بكر is a glorious beacon of lightحسن بكر is a glorious beacon of light

حاولت أدخل ولم اتمكن نظرا لخطأ في الدخول ( ليسمن طرفي - ولكن من طرف الموقع ) كما حاولت مع موقع الحكومة الإلكترونية فلم اتمكن نظرا لتحديث الموقع .
قديم 16-02-2010, 07:07 PM
bakr bakr غير متواجد حالياً

bakr will become famous soon enough

الف شكر علي المعلومه .. و بلاش اكمل علشان النت بقا متراقب ههههه
قديم 23-02-2010, 02:53 PM
bisso bisso غير متواجد حالياً

bisso is on a distinguished road

امال ال معه عربية من خارج القاهرة يعمل اية يا رجالة هو كويس ان الحكومة الالكترونية كتر الف خيرهم على المجهود ال غير طبيعى ال مبهدلين نفسهم علية بصرحة ترتر الف خيرهم المهم من الواضح ان الخدمة دى نازلة فى القاهرة وفى عنصرية يعنى اسكندرية وباقى المحافظات ربنا معهم - حسبى الله ونعم الوكيل يالله خير منهم له
قديم 23-02-2010, 04:46 PM
الصورة الرمزية tarek elbadry
tarek elbadry tarek elbadry غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مشرف فنى تكييف بشركة المقاولون العرب
هواياتي: لاتوجد هواية محددة

tarek elbadry has a reputation beyond reputetarek elbadry has a reputation beyond reputetarek elbadry has a reputation beyond reputetarek elbadry has a reputation beyond reputetarek elbadry has a reputation beyond reputetarek elbadry has a reputation beyond reputetarek elbadry has a reputation beyond reputetarek elbadry has a reputation beyond reputetarek elbadry has a reputation beyond reputetarek elbadry has a reputation beyond reputetarek elbadry has a reputation beyond repute

على فكرة المستفيد من ما يسمى قنون المرور هما الظباط والعساكر بمعنى هتدفع ولا
موضوع مغلق

الكلمات الدليلية
مخالفات المرور, مرور, نيابة المرور, وزارة الداخلية