العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > مقارنات

مقارنات لمساعدة الأعضاء فى المفاضلة بين الأنواع المختلفة من السيارات

قديم 12-06-2010, 10:26 PM
Doudy Doudy غير متواجد حالياً

Doudy is on a distinguished road
افتراضي رد: سيارة فى حدود 25 ل 30 الف جنية

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد بدر1978 مشاهدة المشاركة

ممكن تلاقى شاريد اتوماتيك فى حدود 25000
شوفت صورتها ع النت وشكلها جميل بصراحة ..ولاقيت حد عارضها على 32000 هو المفروض لما حد يقول سعر زى دا مثلا المفروض انزل قد ايه وبناء على ايه ..بصراحة شراء المستعمل دا ازمة كبيرة انا كنت باريح نفسي واجيب زيو افضل عشان محسش حد ضحك على بس انا هاقعد فى مصر سنه فقط ومش عاوزة اجيب جديد
عموما الف شكر لحضرتك.

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة fox26 مشاهدة المشاركة

اتفضلى صور للعربية بس دى الكوبية ال2 باب اصغر انما بتاعتى زيها بس 4 باب و على فكرة نفس اللون دا و ان شاء الله بكرا اجيبلك الصورة الحقيقية للعربية نفسها من جوا و برا :

0

اما المساعدين دى الى هيا زى السوست الى بيركب عليها الشاسية عشان المطبات و كدا و بتتغير ال4 مساعدين المانى جداد بالضمان ب 1000 جنية !! و احتمال انا اغيرهم قريب اوى قبل ما ابيعها .

و على فكرة مش هتحتاجى تغيرى اى حاجة تانية لانى لسى عاملها صيانة اصلا و مغيرلها الاتى :

زيووووت ( زيت موتور - فرامل - بااور - فتيس )

سيور و فلاتر ( سير كاتينة - دينامو - فلتر زيت - فلتر بنزين )

و السيارة كلها مغسولة فى بنزينة ب 100 جنية كل جزء فيها مغسول ( موتور - شاسية - صالون - الخ الخ )

جميع العلامات عليها و العواكس الى دايما بتبقى مش موجودة على العربيات المستعملة موجودة فيها

اجمل مايميز العربية ان راكبلها نظام بااور : يعنى الدركسيور بيكون لفة واحدة و خفيف و هيريحك خصوصا فى الركنات لانك بنت .
الف الف شكر لحضرتك ..بس شكلها مش مناسبنى..انا عاوزة عربية رخصية وبنت حلال وشكلها كويس عموما الف الف شكرا لاهتمام حضرتك

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hazem_khidr مشاهدة المشاركة

عندك الابيزا كويسه و الكورسا كمان لو عاوزه هاتش باك
لو عاوزه سيدان يبقي السويفت و البرايد
كيا برايد كتير بيمدحونها ويوصونى بيها ان شاء الله انزل اشوفها ..الف الف شكرا لاهتمامكم يا جماعة
قديم 12-06-2010, 11:35 PM
egy4arb egy4arb غير متواجد حالياً

egy4arb is just really niceegy4arb is just really niceegy4arb is just really niceegy4arb is just really nice
افتراضي رد: سيارة فى حدود 25 ل 30 الف جنية

العفو يا فندم بس للعلم بالشى الابيزا من ارقى الاشكال فى السياارات من هذة الفئة 30000 يمكن الصورة مش معبرة عن السيارة بس هيا شبابية جدا دا بالعكس الكيا برايد الهاتش باك هيا الى شكلها شئ جدا و غير مقبول بالمرة انما السيدان كويسة بس سعرها فى السووق 34000 و طبعا الموضوع اذوااااق

و دى شوية صور اخرى

\

[IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/fox/LOCALS%7E1/Temp/moz-screenshot.png[/IMG][IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/fox/LOCALS%7E1/Temp/moz-screenshot-1.png[/IMG][IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/fox/LOCALS%7E1/Temp/moz-screenshot-2.png[/IMG]

August 2008 - DTM Mirrors fitted