العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > فيات FIAT > FIAT Siena

قديم 16-12-2009, 08:24 PM
omarsami2009 omarsami2009 غير متواجد حالياً

omarsami2009 is a glorious beacon of lightomarsami2009 is a glorious beacon of lightomarsami2009 is a glorious beacon of lightomarsami2009 is a glorious beacon of lightomarsami2009 is a glorious beacon of light
كل اللى بيفهم فى السينا يخوش

السلام عليكم
انا كونت عايز اجيب السينا ال2001 1600 سى سى او 1400 سى سى بس الناس خوفتنى منها اللى يقولى قطع غيار غاليه و اللى يقولى لو عطلت مش حتلاقى حد يصلحها و المشكله ان كل ما اشوف عربيه يطلعلى فيها القطط الفاتسهptmnlo123per1106 فيا ريت اللى عندو معلومات عنها ما يبخلش عليا و كمان لو حد عارف حد بيصلحها فى شارع فيصل يقول
و معلش هاتقل عليكو بس ياريت حد يقولى اسعار بعض قطع الغيار و بيتباعو فين
قديم 16-12-2009, 09:20 PM

omarsami2009 is a glorious beacon of lightomarsami2009 is a glorious beacon of lightomarsami2009 is a glorious beacon of lightomarsami2009 is a glorious beacon of lightomarsami2009 is a glorious beacon of light
افتراضي رد: كل اللى بيفهم فى السينا يخوش

ايه يا جدعان ماحادش عاوز يرود عليا ليه هيا عربيه وحشه اوى كده
قديم 16-12-2009, 09:48 PM
pro mada pro mada غير متواجد حالياً

pro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond repute

انا بشوف في المنتدي ناس بتشتريها عادي مفيش مشاكل
و ممكن تكون قطع الغيار غاليه شويه بس هتكون معمره

ان شاء الله و في انتظار ردود باقي الاعضاء

قديم 16-12-2009, 09:52 PM
tefa_king1 tefa_king1 غير متواجد حالياً
من انا؟: mostafa rabea
هواياتي: cars,races

tefa_king1 has a reputation beyond reputetefa_king1 has a reputation beyond reputetefa_king1 has a reputation beyond reputetefa_king1 has a reputation beyond reputetefa_king1 has a reputation beyond reputetefa_king1 has a reputation beyond reputetefa_king1 has a reputation beyond reputetefa_king1 has a reputation beyond reputetefa_king1 has a reputation beyond reputetefa_king1 has a reputation beyond reputetefa_king1 has a reputation beyond repute

بالعكس أنا شايف العربية حلوة أوي وقطع غيرها غليا شوية بس معمرة زي ماقال برو وفعلا ناس كتير بشتريها عدي بس العيب انها ضيقة في الكالنبة الخلفية ده بس وال عربية حلوة ما شاء الله يعني

قديم 16-12-2009, 10:26 PM

متشكر اوى لى تيفا و برو بس انا سمعت من ميكانيكى ان الحوض بتاع المتور صغير اوى على المكنه عشان كده مافيش حد بيشتغل فيها فعشان كده خايف منها عشان مش عايز عربيه نجبها و لو حصل فيها حاجه نركنها و غير كده كمان ان هيا لازم تتحط على جهاز عشان بعض الاعطال و طبعا احنا كونا من اصحاب ال128 فمنعرفش مين عاندو الجهاز دهptmnlo123per1140