العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات اليابانية > سوبارو Subaru

قديم 18-11-2009, 08:15 PM
akramhasan akramhasan غير متواجد حالياً

akramhasan is on a distinguished road
افتراضي رد: الى جميع مالكى سوباروووووووووووو فى مصر

السلام عليكم
انا روحت لعايد عشان كنت عاوز تيل فرامل و لاقيت عنده قطع غيار فى علبه حمرا كدا و شكلها مش سوبارو اصلى و بيقول انها اصلى

ارجو الافاده
انا سالت فى التوكيل و قالى التيل ب 410 جنيه و عايد قالى ب 275

يا ترى هل النوع واحد؟؟؟ و ايه النظام بالظبط
بارك الله فيكم
قديم 04-03-2010, 10:33 AM
kalabala kalabala غير متواجد حالياً

kalabala is on a distinguished road

السلام عليكم انا عندى سوبارو ليجاسى 1993 و مشكلتى ان الموتور جاب اخره و كنت عاوز موتور ممكن حد يفيدنى ممكن الاقيه فين ماعدا عايد وهل ممكن الاقيهىفى بور سعيد ولا لا بجد هكون شاكر جداااااااااا للرد السريع لان عربيتى واقفه دلوقتى
قديم 07-03-2010, 01:24 PM
الصورة الرمزية dr_ahmed80
dr_ahmed80 dr_ahmed80 غير متواجد حالياً

dr_ahmed80 has a spectacular aura aboutdr_ahmed80 has a spectacular aura aboutdr_ahmed80 has a spectacular aura about

سلامو عليكو استاذ كلابالا
فيه هشام عبد الهادى الى فى الظاهر عنده مواتير سوبارو و هتلاقى فى بورسعيد بس مين الى هيسقط ليك الموتور يا باشا
هية دى المشكلة انا فى اعتقادى مافيش غير عايد برة التوكيل بيفهم هوة اينعم عايد بقى بيستهبل بس طالما اشتريت سوبارو فانت مش عندك اختيارات كتير
و ربنا يجعله عامر
قديم 08-05-2010, 02:30 AM
reda nosery reda nosery غير متواجد حالياً

reda nosery is on a distinguished road

السلام عليكم واللة يادكتور هي فعلا عربية جامدة بس مش لييها قطع غيار متوفرة حتي واحد صاحبي بيعمر عربيتة وبقالة لحد دلوقتى 3 شهور دايخ على حاجتها ومش لاقييها يظهر برضة انة الاخر هيرميها فى اي مكان ويخلص منها
قديم 09-05-2010, 09:46 AM
khaledelzihdany khaledelzihdany غير متواجد حالياً

khaledelzihdany has a spectacular aura aboutkhaledelzihdany has a spectacular aura about

طبعا زي الناس كلها ما اجمعت ان موضوعك جميل جدا ومسرود بشكل لطيف إلا انك والاخوة الزملاء صعبتوا الموضوع جدا عليا في حين انى من اشد المعجبين بالعربية وكنت هاجيبها 2006 الهاتش باك وكانت بـ 128 الف إلا ان وقتها مكنش معايا فلوس تكفي - وجبت دايو لانوس وبعد فترة في 2009 قررت انى اغير وروحت سالت عليها لاقيتها وصلت حوالي 144 الف برده الفلوس الي كانت معايا مش كفاية واشتريت نيسان صنى سوبر صالون ----- بالموضوع المحترم الي فوق دا انا بحمد ربنا انه كان بيبعدني عنها لان الواحد مش ناقص وجع دماغ ومفيش وقت لان الواحد يدور علي كل قطعة غيار ويعملها كل الحسابات دي مهما كانت العربية جميلة جدا من المفترض ان الواحد جايب عربية جميلة علشان تريحه مش تتعبه في كل قطعة ممكن الواحد يضحي بالتعب في الحجات الكبيرة اه لكن فنوس ايشارة وفنوس عادي ومريات والكلام الي بيتكسر كل يوم الصبح دا مينفعش ولا ايه رايكم .....................