العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتدى الصيانة و اﻹصلاحات > جسم و هيكل السيارة

جسم و هيكل السيارة الموضوعات الخاصة بصيانة جسم و هيكل و زجاج و حليات السيارة

قديم 04-02-2011, 04:10 PM
hyundai2005 hyundai2005 غير متواجد حالياً
من انا؟: احمد حمدي
التخصص العملى: محاسب
هواياتي: قياده ومتابعه السيارات

hyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: مفاجاءة من العيار الثقيل غير لون عربيتك زي ما انتا عايز بدون اي تاثير علي اللون الفبريكه

كويسه الفكره بس سعر المتر اسمع انه ارخص من كده بكتير بس المهم عايزه واد معلم يشده تمام التمام
قديم 21-07-2011, 02:30 PM
عصام جلاب عصام جلاب غير متواجد حالياً

عصام جلاب is a glorious beacon of lightعصام جلاب is a glorious beacon of lightعصام جلاب is a glorious beacon of lightعصام جلاب is a glorious beacon of lightعصام جلاب is a glorious beacon of light
افتراضي رد: مفاجاءة من العيار الثقيل غير لون عربيتك زي ما انتا عايز بدون اي تاثير علي اللون الفبريكه

هيا فعلا فكرة ممتازة بس يسلام لو سعر المتر يبقى ارخص من كدة شوية او شويتين

قديم 16-12-2011, 12:24 AM
الصورة الرمزية diaahsn
diaahsn diaahsn غير متواجد حالياً
من انا؟: veterinarian
التخصص العملى: veterinarian
هواياتي: playstation

diaahsn is a jewel in the roughdiaahsn is a jewel in the roughdiaahsn is a jewel in the roughdiaahsn is a jewel in the rough

:pod_of_gold :انا شايف انة عملى اكتر فى الكبوت والاكصدامات

سبحان الله وبحمدة سبحان العظيم
قديم 18-02-2012, 04:03 AM
الصورة الرمزية eng.moustafa nasr
eng.moustafa nasr eng.moustafa nasr غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مهندس

eng.moustafa nasr is a glorious beacon of lighteng.moustafa nasr is a glorious beacon of lighteng.moustafa nasr is a glorious beacon of lighteng.moustafa nasr is a glorious beacon of lighteng.moustafa nasr is a glorious beacon of light

معلوماتى ان فى لزق اسمه كاربون وسعره المتر فى التوفيقيه من غير تركيب ب 40 جنيه و ده كان فى شهر 12 الى فات كنت فى القاهره و شوفته
قديم 18-02-2012, 11:53 AM
الجنرال حمادة الجنرال حمادة غير متواجد حالياً

الجنرال حمادة is on a distinguished road

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة corsair مشاهدة المشاركة

انا مش معاك يا استاذ محمد بالعكس ده تقريبا معمول علشان البلد ديه ده اللي ماشي واللي ماشية في الشارع بتشوحو بايدهم وهما ماشيين وخرب ياعم وجرح في العربية وانتا ماشي زي ما انتا عايز بس الاستيكر ده علي الاقل بيحمي اللون الفبريكة
طب لو عملت عربيتى هتبقى تكلفت غالية ولو ركبته ينفع اركب عليه استيكرز ولالا؟؟؟؟