العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > ثورة الحرية 25 يناير

ثورة الحرية 25 يناير ساحة ثورة الحرية 25 يناير تحوى كل الموضوعات المتعلقة باﻷحداث التى مرت و تمر بها مصر الغالية منذ هذا اليوم و حتى اﻵن ... و هى ساحة الحوار السياسى الراقى و المسئول

قديم 06-06-2012, 03:43 AM
frdnwr frdnwr غير متواجد حالياً
من انا؟: فريد
التخصص العملى: Auto Keys Programming

frdnwr has a spectacular aura aboutfrdnwr has a spectacular aura about
نقاش الناس اللي حاطة صورة شفيق في التوقيع، ممكن تقنعوني مأيدينه ليه؟؟؟؟؟

السلام عليكم،
أنا لفت نظري ان أكتر من واحد حاطط صورة أحمد شفيق في التوقيع، ونفسي افهم ايه الحكاية... انتو مأيدينه؟ مقتنعين بيه؟ أنا شايف انو لو فاز مش هيجيب جديد، هترجع مصر زي ما هي الله اعلم كمان كام 30 سنة...

اتمنى الاقي آراء مقنعة فعلا ....
قديم 06-06-2012, 03:46 AM
kimo10 kimo10 غير متواجد حالياً
التخصص العملى: الحديد والصلب
هواياتي: فيس بوك

kimo10 has a reputation beyond reputekimo10 has a reputation beyond reputekimo10 has a reputation beyond reputekimo10 has a reputation beyond reputekimo10 has a reputation beyond reputekimo10 has a reputation beyond reputekimo10 has a reputation beyond reputekimo10 has a reputation beyond reputekimo10 has a reputation beyond reputekimo10 has a reputation beyond reputekimo10 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: الناس اللي حاطة صورة شفيق في التوقيع، ممكن تقنعوني مأيدينه ليه؟؟؟؟؟

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة frdnwr مشاهدة المشاركة

السلام عليكم،
أنا لفت نظري ان أكتر من واحد حاطط صورة أحمد شفيق في التوقيع، ونفسي افهم ايه الحكاية... انتو مأيدينه؟ مقتنعين بيه؟ أنا شايف انو لو فاز مش هيجيب جديد، هترجع مصر زي ما هي الله اعلم كمان كام 30 سنة...

اتمنى الاقي آراء مقنعة فعلا ....
انسى يا باشا حاولنا اقناعهم ولكن كلا اخذ قراره اتمنى ان يرد عليك احد رد يقنعك ويقنعنى

كمال معروف

ان الله لا يغير ما بقوم حتى يغيروا ما بانفسهم
قديم 06-06-2012, 03:59 AM
الصورة الرمزية محمد صالح - المحامى
محمد صالح - المحامى محمد صالح - المحامى غير متواجد حالياً
التخصص العملى: Lawyer

محمد صالح - المحامى has a reputation beyond reputeمحمد صالح - المحامى has a reputation beyond reputeمحمد صالح - المحامى has a reputation beyond reputeمحمد صالح - المحامى has a reputation beyond reputeمحمد صالح - المحامى has a reputation beyond reputeمحمد صالح - المحامى has a reputation beyond reputeمحمد صالح - المحامى has a reputation beyond reputeمحمد صالح - المحامى has a reputation beyond reputeمحمد صالح - المحامى has a reputation beyond reputeمحمد صالح - المحامى has a reputation beyond reputeمحمد صالح - المحامى has a reputation beyond repute

للاسف انا لم ارى مؤيدين لشفيق الا المنتفعين من نظام مبارك فى الفاسد او الفاسدين انفسهم
قديم 06-06-2012, 04:11 AM
ahmed_592005 ahmed_592005 غير متواجد حالياً

ahmed_592005 will become famous soon enough

كلام مش جديد وطلبت منهم
ولكن لا احد يرد
قديم 06-06-2012, 04:16 AM
الصورة الرمزية reda310
reda310 reda310 غير متواجد حالياً

reda310 has a brilliant futurereda310 has a brilliant futurereda310 has a brilliant futurereda310 has a brilliant futurereda310 has a brilliant futurereda310 has a brilliant futurereda310 has a brilliant futurereda310 has a brilliant futurereda310 has a brilliant futurereda310 has a brilliant futurereda310 has a brilliant future

هما بتهيقلهم انهم منضروش من نظام مبارك اللى كات شفيق احد اضلاعه ومش هيضرو من نظام شفيق
بس مفيش مصرى مضرش من مبارك واعوانه ولا فى مصرى مش هيضر اما نجييب واحد من رجال مبارك ونعمله علينا ريس
بكرخ يحصل مثله الاعلى ويغورو الاتنين محدش مخلد فيها