العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > تقسيط السيارات

تقسيط السيارات قسم خاص بتقسيط السيارات فى مصر - عروض تقسيط سيارات - معارض تقسيط سيارات - تقسيط بنكى - تقسيط مباشر - تقسيط مستعمل

موضوع مغلق

قديم 11-07-2010, 06:58 PM
تامر تامر تامر تامر غير متواجد حالياً

تامر تامر is on a distinguished road
افتراضي رد: عروض تقسيط سيارات متجدده (إسبوعيا)

سلام عليكم ازيك يا أستاذ محمد يارب تكون بخير
كنت عايز أسال على انسب عربيه ليه طبعا عيزها جديده ممكن ادفع مقدم10 او12 الف وقسط شهرى 500جنيه ممكن القسط 3او4 سنين بس ما تكنش ماروتى ايه رايك
قديم 11-07-2010, 11:47 PM
zomzom2010 zomzom2010 غير متواجد حالياً

zomzom2010 is on a distinguished road

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة zomzom2010 مشاهدة المشاركة

أستاذ محمد
جزاك الله خيرا على المعلومات المفيده دى وأنا هحكيلك القصه كلها وياريت تفيدنى وتقولى أنسب نظام ليا إيه

انا عندى مكتب مقاولات لسه فاتحه جديد من 4 شهور والحمد لله ماشى بس المشكله إنى محتاج عربيه علشان إنت أكيد عارف شغل المقاولات كله تنطيط فى كل مكان والمشكله إنى حاليا شبه مفلس علشان حطيت كل اللى أملكه فى المكتب ده وتقريبا ماعيش دلوقتى غير 10 ألاف جنيه وكمان مش عايز أدفع كتير كل شهر يعنى القسط لا يتعدا 1000 جنيه أو أقل كمان علشان أقدر ادفعه فى الوقت الحالى علشان زى ماقولت لحضرتك أنا لسه فاتح جديد وماشى جنب الحيطه يعنى لسه مافترتش أوى يمكن بعد كده ربنا يكرم بإذن الله واعرف أرفع القسط شويه أو أسدد تمن العربيه كلها بس مش دى المشكله مشكلتى بس دلوقتى إنى محتاج عربيه بأسرع وقت وبأقل تكلفه علما بأن ورق المكتب كله تمام من سجل تجارى وبطاقه ضريبيه
يارب أكون قدرت اوصلك الصوره كلها ياريت حضرتك ترشحلى نوع العربيه واقل مقدم أقدر أدفعه وأقل تقسيط أقدر أدفعه
متشكر يافندم على ردك وعايز أفكر حضرتك بردك إنت قولتلى أنسب حل ليا هو الماروتى بس أنا شايفها إنها صغيره أوى ومش بتاعه شغل
طيب معلش انا هسألك على حاجه تانيه أنا لو عايز فيرنا بمقدم 15 % مثلا إيه الأجراءات اللى المفروض أعملها
حاجه أخيره لو نويت خلاص إنى أشترى إن شاء الله ينفع أجى أقابل حضرتك وتفهمنى الموضوع على أكتر ؟
قديم 12-07-2010, 01:30 AM
mido_60 mido_60 غير متواجد حالياً

جودى موتورز

mido_60 is a glorious beacon of lightmido_60 is a glorious beacon of lightmido_60 is a glorious beacon of lightmido_60 is a glorious beacon of lightmido_60 is a glorious beacon of lightmido_60 is a glorious beacon of light

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة zomzom2010 مشاهدة المشاركة

متشكر يافندم على ردك وعايز أفكر حضرتك بردك إنت قولتلى أنسب حل ليا هو الماروتى بس أنا شايفها إنها صغيره أوى ومش بتاعه شغل
طيب معلش انا هسألك على حاجه تانيه أنا لو عايز فيرنا بمقدم 15 % مثلا إيه الأجراءات اللى المفروض أعملها
حاجه أخيره لو نويت خلاص إنى أشترى إن شاء الله ينفع أجى أقابل حضرتك وتفهمنى الموضوع على أكتر ؟
لازم يكون معاك كشف حساب قوي او مفردات مرتب ب4000 علي الاقل
مفيش مانع شوف المعاد إلي يناسب حضرتك وكلمني نحدد معاد

(( قَالَ رَبِّ اشْرَحْ لِي صَدْرِي وَيَسِّرْ لِي أَمْرِي وَاحْلُلْ عُقْدَةً مِّن لِّسَانِي يَفْقَهُوا قَوْلِي ))
قديم 12-07-2010, 02:56 AM
تامر تامر تامر تامر غير متواجد حالياً

تامر تامر is on a distinguished road

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة تامر تامر مشاهدة المشاركة

سلام عليكم ازيك يا أستاذ محمد يارب تكون بخير
كنت عايز أسال على انسب عربيه ليه طبعا عيزها جديده ممكن ادفع مقدم10 او12 الف وقسط شهرى 500جنيه ممكن القسط 3او4 سنين بس ما تكنش ماروتى ايه رايك
انا مش عارف يا استاذ محمد حضرتك مردتش عليه ليه
وشكرا على اى حال
قديم 12-07-2010, 12:22 PM
صوفيا2 صوفيا2 غير متواجد حالياً

صوفيا2 is on a distinguished road

مامقدم سيارة كيا وما الاقساط وعلي كام شهر ؟ ولو رفعت القسط للضعف هل يمكن تقليل المقدم؟
موضوع مغلق

الكلمات الدليلية
عروض, عروض وتخفيضات, تقسيط سيارات