العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > سفارى وطرق

سفارى وطرق اماكن تستحق الزيارة - سفارى - رحلات - طرق جديده او مختصره - طرق احذر منها

قديم 14-03-2010, 11:00 PM
corsair
Guest

افتراضي رد: الأزهر بارك

من رمسيس للازهر بارك تاكسي هياخد منك 10 جنيه بين الازهر بارك ورمسيس مسافة 13 كيلو مش بعيدة وممكن تركب مترو من رمسيس بس هتركب اتجاه الجيزه يعني هتدخل محطة المترو وتسئل علي اتجاه الجيزه وهتركب المترو وهتنزل محطة الاوبرا وهتركب من الاوبرا تاكسي وبالظبط 5 دقائق وهتكون في الازهر بارك يعني مش هياخد منك التاكسي اكتر من 5 جنيه واي خدمة وربنا يجيبك بالسلامة
قديم 15-03-2010, 01:01 AM
xabi xabi غير متواجد حالياً
من انا؟: محمود مدحت
التخصص العملى: طالب بكليه تجاره

xabi is a splendid one to beholdxabi is a splendid one to beholdxabi is a splendid one to beholdxabi is a splendid one to beholdxabi is a splendid one to beholdxabi is a splendid one to beholdxabi is a splendid one to behold

شكرا لاستاذmido-spicy
ولاستاذcorsair
قديم 15-03-2010, 01:59 AM
الصورة الرمزية luckyman
luckyman luckyman غير متواجد حالياً
من انا؟: لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين
التخصص العملى: مهندس
هواياتي: القراءة + المشى

luckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond repute

انا من وجهة نظرى خد تاكسى من رمسيس للازهر بارك بالكتير 8 جنية وربنا يعوضك خير وكدة اضمن واحسن من البهدله وحاول تخلى التاكزسى ينزلك امام الازهر لان طريق صلاح سالم هناك التعدية خطر جدا يعنى تخلية ينزلك امام البوابة عدل ولك منى فائق الشكزر والاحترام
قديم 16-03-2010, 01:51 AM
xabi xabi غير متواجد حالياً
من انا؟: محمود مدحت
التخصص العملى: طالب بكليه تجاره

xabi is a splendid one to beholdxabi is a splendid one to beholdxabi is a splendid one to beholdxabi is a splendid one to beholdxabi is a splendid one to beholdxabi is a splendid one to beholdxabi is a splendid one to behold

شكرا ياستاذluckyman
بس ممكن سؤال تانى بعد اذنك...طب لوحبيت اروح من الازهر بارك لروكسى اركب ايه...والمسافه بينهم قد ايه..
وشكرا لحضراتكوا جميعا

قديم 16-03-2010, 02:35 AM
الصورة الرمزية luckyman
luckyman luckyman غير متواجد حالياً
من انا؟: لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين
التخصص العملى: مهندس
هواياتي: القراءة + المشى

luckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond repute

انا اسف اوى والله للاسف انا مش اعرف اوى المواصلات واتجاه سيرها لكن هى مش قريبة خلى بالك ياريت لو تعرف حد تتصل فية يكون دليل لك خالص امنياتى برحله موفقه