العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > سيات SEAT

سيات SEAT سيات SEAT سيات الاسبانية الاصل الالمانية الطابع قائد الجناح الرياضى فى مجموعة فولكس الالمانية من اهم موديلات سيات كوردوبا ابيزا وتوليدو وليون

قديم 23-12-2009, 12:05 PM
MaXx MaXx غير متواجد حالياً

MaXx has a reputation beyond reputeMaXx has a reputation beyond reputeMaXx has a reputation beyond reputeMaXx has a reputation beyond reputeMaXx has a reputation beyond reputeMaXx has a reputation beyond reputeMaXx has a reputation beyond reputeMaXx has a reputation beyond reputeMaXx has a reputation beyond reputeMaXx has a reputation beyond reputeMaXx has a reputation beyond repute
افتراضي رد: لكل اللى عنده ابيزا

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة shooter123 مشاهدة المشاركة

الاخ Maxx والله ردك روعه الروعه وان كان اختلاف انواع سياراتنا لا يفسد للود قضية
بجد تحليلك رائع ومدعم بالصور والاراء العملية بس في حاجة
الواحد فينا لما بيشتري عربية ( بعد رحلة معاناه ) كلنا عارفنا ومرنا بيها بتبقي عربيته تقريبا زي بنته وبما انها زي بنته بيبقي القرد في عين امه غزال وبالتالي رغم كل كلامك واحصائياتك الللي قلتها تفضل اللانسر معشوقتي الاولي ولو نزلت منها مستحيل اركب غير الماني
ردك جميل ولك مني افضل تحية

و الله انا مبسوط اولا لان حضرتك فهمتنى تمام و ما اخدتش كلامي بمحمل هجومى ,,, و ثانيا لاني متفق معاك في كلامك عن حب الشخص لعربيته ,,,

نورت قسم السيات يا Shooter
قديم 04-01-2010, 12:54 AM
ILOVE mitsubishi4ever
Guest

افتراضي رد: لكل اللى عنده ابيزا

انا مع shooter وانا بحب الانسر زيه وكان عندي كريستاله واول عربيه جبناها كانت ابيزا وشوف الفرق بين الابيزا والكريستاله بس الكريستاله احسن وانا من طنطا زيك انت منين من طنطا