العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > شيفروليه الكورية CHEVROLET و دايو DAEWOO > أفيو

أفيو chevy gold logo

قديم 02-02-2009, 04:26 AM
الصورة الرمزية lost2008
lost2008 lost2008 غير متواجد حالياً

lost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: حكايتي مع الأفيو "وسوء التصنيع"

طب مفكرتش تروح لجهاز حماية المستهلك؟, ممكن ده يعملهم صداع جامد و ممكن توصل لقضيه تشوشر عليهم
قديم 02-02-2009, 12:39 PM
yoko
Guest

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة lost2008 مشاهدة المشاركة

طب مفكرتش تروح لجهاز حماية المستهلك؟, ممكن ده يعملهم صداع جامد و ممكن توصل لقضيه تشوشر عليهم
أنا سايب حكاية حماية المستهلك دي في الأخر لإن حبالهم طويله وهما أصلا مرفوع عليهم كذا قضيه وأنا كتبت في الشكوى الرسمية إني لم أتخذ إجراء رسمي ضدكم حتى الأن مع ما واجهتة من سوء في الخدمة وقمة قلة الذوق في إسلوب المعامله وأنا كاتبلهم صفحتين كاملين بعيوب العربيه وعيوب التوكيل ويا رب أخلص بقى عشان أنا إتخنأت من العربيه ومن التوكيل ومن كل حاجه
وأنا كمان طالبت بتصليح العربيه وضمان عدم رجوع أي عيب مره أخري وإن عجز التوكيل عن إصلاحها بإرجاع العربيه للمصنع
قديم 05-02-2009, 04:00 PM
moh.kelany moh.kelany غير متواجد حالياً
التخصص العملى: محاسب

moh.kelany has a spectacular aura aboutmoh.kelany has a spectacular aura aboutmoh.kelany has a spectacular aura about

ياترى اية الأخبار يا يوكو وصلت لحد فين معاه
قديم 05-02-2009, 04:47 PM
yoko
Guest

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة moh.kelany مشاهدة المشاركة

ياترى اية الأخبار يا يوكو وصلت لحد فين معاه
والله لسا مردوش عليا ومستني كده بس راحت نسخه من الشكوى لرئيس الصيانه الي أنا إشتكيته ومش عارف هما ناوين على أيه
قديم 08-02-2009, 08:52 PM
yoko
Guest

رد عليا مدير الصيانه و إتفقنا إني هصلح المقص على حسابي مع خصم العماله والضرايب وكل الزيدات يعني هيقف على 300 جنيه ولو ظهر أي عيب في العربيه هيتم إرجاعها لمصنع GM ويا مسهل يارب

الكلمات الدليلية
aveo, أفيو, منصور شيفرولية, شيفرولية