العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > بيجو PEUGEOT

بيجو PEUGEOT بيجو PEUGEOT الفرنسية انشأت فى عام 1880 وهى من اقدم السيارات استخداما فى مصر وتمتلك حاليا شركة ستروين الفرنسية ايضا من اهم موديلاتها بيجو 307 و 307SW و 407 و 607

قديم 27-03-2011, 02:17 PM
hanymi45 hanymi45 غير متواجد حالياً

hanymi45 is on a distinguished road
افتراضي تعلية عربية بيجو 205

هلى تعلية العربية بيجو 205 موديل 84 متعدله كلها تسعين علشان موضوع المطبات لما بيكون فى حمل ورا فى العربيه والمطبات الغير قانونية بالمره فى بلدنا بيكون عملى وملهوش اضرار ولا ليه مشكلة ياريت حد يفيدنى بالنصيحه ولو يعرف حد كويس
قديم 31-03-2011, 05:42 AM
الصورة الرمزية Nour_peugeot
Nour_peugeot Nour_peugeot غير متواجد حالياً

Nour_peugeot has a reputation beyond reputeNour_peugeot has a reputation beyond reputeNour_peugeot has a reputation beyond reputeNour_peugeot has a reputation beyond reputeNour_peugeot has a reputation beyond reputeNour_peugeot has a reputation beyond reputeNour_peugeot has a reputation beyond reputeNour_peugeot has a reputation beyond reputeNour_peugeot has a reputation beyond reputeNour_peugeot has a reputation beyond reputeNour_peugeot has a reputation beyond repute
افتراضي رد: تعلية عربية بيجو 205

هيون عملي و تمام بس الثبات هيقل بشكل ملحوظ بسب بعد قثل السياره عن الارض و هتحس الكلام ده اووي عند سرعه 110 بظبط

my peugeot 306 gti6
قديم 08-04-2011, 07:46 PM
toscano650 toscano650 غير متواجد حالياً

toscano650 is on a distinguished road

بص ياسيدى اناعندى 205 90 جي تى اكس المهم العربية عندى كانت عاليه وكانت بتعوم على الملفات ودخت عشان اوطيها المهم لقيت عفشجى كويس وطاهالى مب قابلتنى مشكلة المطبات بتاعتك(مع العلم ان عربيتك واطية زى ماهيا ...سيبها كدة)وكن الحل فى الصدادات وطولش عليك بعد بحث وتفكير انا عدلت الصدادات بتاعتها عماتلها علايه 2سم تحت القاعدة الحديد بتاعتها وركبت مسمار اطول وبكدة انا باخد اتخن ملف 130كم ولما بحملها مابتحكش معايا خالص على العموم انا اسمى احمد راضى ودة موبايلى لة احتجت حاجة 0105031464 ارجو انى اكون افادتك
قديم 28-04-2011, 01:05 AM
toscano650 toscano650 غير متواجد حالياً

toscano650 is on a distinguished road

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة toscano650 مشاهدة المشاركة

بص ياسيدى اناعندى 205 90 جي تى اكس المهم العربية عندى كانت عاليه وكانت بتعوم على الملفات ودخت عشان اوطيها المهم لقيت عفشجى كويس وطاهالى مب قابلتنى مشكلة المطبات بتاعتك(مع العلم ان عربيتك واطية زى ماهيا ...سيبها كدة)وكن الحل فى الصدادات وطولش عليك بعد بحث وتفكير انا عدلت الصدادات بتاعتها عماتلها علايه 2سم تحت القاعدة الحديد بتاعتها وركبت مسمار اطول وبكدة انا باخد اتخن ملف 130كم ولما بحملها مابتحكش معايا خالص على العموم انا اسمى احمد راضى ودة موبايلى لة احتجت حاجة 0105031464 ارجو انى اكون افادتك
ياترى عملت ايه يا هانى
قديم 10-05-2011, 11:47 AM
hanymi45 hanymi45 غير متواجد حالياً

hanymi45 is on a distinguished road

انا روحت لعفشجى طلع انه المساعدين خفيف واضطريت انى اغير المساعدين طبعا والعربيه طبعا افضل من الاول بس موضوع التعليه هو قالى لو عليت مش صح والعربيه حتكفى من قدام وكنت عايز اعرف من حضرتك ياريت يكون بالصور المسمار او الصدادات دى فين بالظبط وهو قالى انها خطر جدا لو عليتها بالطريقه دى خاصة فى القاهرة هنا والمطبات اللى تقريبا بقت كل 10 متر انا منتظر ردك باذن الله