العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > شيفروليه الكورية CHEVROLET و دايو DAEWOO > ﻻنوس (دايو - شيفروليه)

ﻻنوس (دايو - شيفروليه) كانت و أصبحت chevy gold logo

قديم 26-03-2010, 05:41 PM
tito mohmmed tito mohmmed غير متواجد حالياً

tito mohmmed is a name known to alltito mohmmed is a name known to alltito mohmmed is a name known to alltito mohmmed is a name known to alltito mohmmed is a name known to alltito mohmmed is a name known to all
افتراضي رد: علبة اسمة تنظيف التنك

mohamed ibiza

بس ممكن تعمل حاجة برضو اقصد البيزين 80
صح ولا غلط
قديم 26-03-2010, 06:23 PM
الصورة الرمزية احمد على 1999
احمد على 1999 احمد على 1999 غير متواجد حالياً

من انا؟: الحمد لله
التخصص العملى: مهندس ميكانيكا طيران
هواياتي: السيارات - اسكواش - سباحة - علوم فلك

احمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond repute

هى المنتجات ديه مع ال 80 احسن من مفيش
بس انا خايف على حساس الاوكسوجين كتر ال 80 يبوظه
على الاقل حط 80 على 92 ( ممكن تلتين 80 و تلت 92 ) او لو تقدر ( نص و نص )
قديم 26-03-2010, 06:24 PM
mohamed ibiza mohamed ibiza غير متواجد حالياً
من انا؟: MOHAMED IBIZA
التخصص العملى: STUDENT
هواياتي: AUTOS

mohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond repute

ممكن بس مقدرش اقول اكيد لان انا شفت بعيني فلتر بنزين بتاع عربية بتستعمل بنزين 80 علي طول طالع فيه حاجات غريبه كده تحسسك ان ده مش بنزين ده اسمنت !
قديم 26-03-2010, 06:33 PM
الصورة الرمزية احمد على 1999
احمد على 1999 احمد على 1999 غير متواجد حالياً

من انا؟: الحمد لله
التخصص العملى: مهندس ميكانيكا طيران
هواياتي: السيارات - اسكواش - سباحة - علوم فلك

احمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohamed ibiza مشاهدة المشاركة

ممكن بس مقدرش اقول اكيد لان انا شفت بعيني فلتر بنزين بتاع عربية بتستعمل بنزين 80 علي طول طالع فيه حاجات غريبه كده تحسسك ان ده مش بنزين ده اسمنت !
يبقى لو حيستمر فى استخدام ال 80 لازم يغير فلتر البنزين كل 5000 كم علشان مضخة البنزين متبوظ
قديم 26-03-2010, 06:39 PM
mohamed ibiza mohamed ibiza غير متواجد حالياً
من انا؟: MOHAMED IBIZA
التخصص العملى: STUDENT
هواياتي: AUTOS

mohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد على 1999 مشاهدة المشاركة

يبقى لو حيستمر فى استخدام ال 80 لازم يغير فلتر البنزين كل 5000 كم علشان مضخة البنزين متبوظ
والله صاحبي ده كان بيغير الفلتر كل اسبوعين مش كل 5000 كيلو و انا عن نفسي جربت ال 80 في الابيزا مرة ! و من ساعتها كل ما تراودني فكره ال80 بفتكر اللي عمله فينا علي الطريق الزراعي من تقطيع و نتش و برجله و كتمه للعربية فا برجع عن الفكرة فورا !