العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > شيفروليه الكورية CHEVROLET و دايو DAEWOO > ﻻنوس (دايو - شيفروليه)

ﻻنوس (دايو - شيفروليه) كانت و أصبحت chevy gold logo

قديم 25-03-2010, 11:28 AM
corsair
Guest

افتراضي رد: شئت ام ابيت تظل لانوس بطله مصر التى لا تقهر

ايه يا عم ده لانوس ديه ولا مرسيدس ههههههههههههههههههههههههه ه حلوة ياجدعان ان بهزر بس لحسن لعنة الانوس تصيبني
قديم 25-03-2010, 11:50 AM
الصورة الرمزية خالدخليفة
خالدخليفة خالدخليفة غير متواجد حالياً

من انا؟: محب لكل الناس / وارجو من الله العفو والمغفرة
التخصص العملى: تاجر عطور بالجملة -تاجر اراضى
هواياتي: القراءة والاهتمام بعلم الحديث الشريف

خالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة corsair مشاهدة المشاركة

ايه يا عم ده لانوس ديه ولا مرسيدس ههههههههههههههههههههههههه ه حلوة ياجدعان ان بهزر بس لحسن لعنة الانوس تصيبني
يعنى انت بعد م تقول لاتقهر تقول بهزر والناس عمالة تكتب وتحلل وتفند والله انت شكلك كده طقم الكشرى عملها معاك لانك حرمت الكوسة والبامية وقلبت على وديع وفتحت موضوع وبتقول بهزر طيب لو انت جدع انزل الزيتون واانا مش هطلعك منها

غير بطبقين كشرى محترمين ههههههههههه
قديم 25-03-2010, 12:07 PM
الصورة الرمزية lol64
lol64 lol64 غير متواجد حالياً

lol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة luckyman مشاهدة المشاركة

لو عايز عيوب انا ممكن اقولك بكل نزاهة وحيادية يعنى اية اجيب عربية فوق 60 الف بتشطيب سىء جدا من تقفيل لنوعية دهان
صناعات مغذية تدخل فى السيارة غير ظاهرة للعيان تدخل كصناعات ىمغذية قلت جودتها ولا تستخدم من مورد ذا اسم خصوصا انها ااجهزة ذات اعتمادية لا يمكن التهاون فيها برغم ان السيارة سعرها غير زهيد والمصنع ياخد حقة وزيادة لية ما يديش الناس حقها ومثال على ذلك مضخة البنزين
واجبى هنا فى مصر موتورز تبيان الحقيقة ما لها وما عليها لان هذا هو حقك سيارتك كما تريد لان هذا المنتدى يذكر لك جميع الحقائق والزوايا ينير لك بصريتك دائما وهدفة الوحيد تبيان الحقائق للشارى والمصنع والوكيل
ملاحظة لما اذكر اشياء سلبيات وايجابيات مش معنى كدة دة وحس ودة حلوة الامر نسبيى مش لازم نغمض عيونا ونشوف اللى احنا عايزنة
معنا لتغير ثقافة عالم السيارات فى مصر عن طريق اختيارات واسس وعوامل الصحيحة لاختيار سياراتك حيث تكون على ثقة بانك كنت فى مكان امين وما تصدمش بعدها وشكرا واسف للاطاله بس لازم اعمل كدة

يااستاذ محمد انت جبت المفيد وفعلا انت على درايه كويسه قوى بالسيارات فى مصر واسمحلى احييك

انا بس عاوز اقول ان فعلا اهمعيب كان بيقابلنى فى اللنوس اللى كانت معايا حوالى 4 سنين انى غيرت طلمبه البنزين 3 مرات غير كده العربيه ممتازه جدا
وكان معاي جولييت سنتين كنت باعمل بيها اكروبات وقطع غيار اللانوس فى كل مكان واللى معاه لانوس تقريبا مبيصرفش عليها غير لما بيبهدلها قوى
وفعلا وحشتينى ياجولييت فين ايامك
قديم 25-03-2010, 01:30 PM
الصورة الرمزية luckyman
luckyman luckyman غير متواجد حالياً
من انا؟: لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين
التخصص العملى: مهندس
هواياتي: القراءة + المشى

luckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة lol64 مشاهدة المشاركة

يااستاذ محمد انت جبت المفيد وفعلا انت على درايه كويسه قوى بالسيارات فى مصر واسمحلى احييك

انا بس عاوز اقول ان فعلا اهمعيب كان بيقابلنى فى اللنوس اللى كانت معايا حوالى 4 سنين انى غيرت طلمبه البنزين 3 مرات غير كده العربيه ممتازه جدا
وكان معاي جولييت سنتين كنت باعمل بيها اكروبات وقطع غيار اللانوس فى كل مكان واللى معاه لانوس تقريبا مبيصرفش عليها غير لما بيبهدلها قوى
وفعلا وحشتينى ياجولييت فين ايامك
اشكرك جزيل الشكر انت استاذ محترم وانا كمان كانت مكايا لانوس سحبها كويس وسريعة بس خطيرة جدا رغم انى بعرف اتحكم بالعربيات كويس وتمام الا ان اللانوس العربية الوحيد اللى فى العالم مفيش حد ممكن يتوقع ردة فعل العربية ممكن تروح شمال وممكن تروح يمين بغض النظر انت عايز تروح فين تحدف منك لو فكرت انك تشد شوية بس بسرعة لا تذكر اشكرك جزيل الشكر اخى العزيز ولك منى فائق الشكر والاحترام شكرا شكرا ودمت بخير
قديم 25-03-2010, 02:57 PM
الصورة الرمزية lol64
lol64 lol64 غير متواجد حالياً

lol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة drmtn مشاهدة المشاركة

كل اللى موجود يرد على يا جماعة لو سمحتم أنا كان معايا تمبرا 1993 ومش عارف أجيب ايه بهذا المبلغ 45000
لو عرفت تجيب الجولييت 2000 او 2001 يبقى ميه ميه بشرط حالتها النضيفه العربيه الجولييت كورى وتفرق كتير عن التجميع المصرى اسالنى انا مجرب
ربنا يوفقك