العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > اوبل Opel

اوبل Opel المانية الاصل امريكية الجنسية حيث تنتمى حاليا الى جنرال موتورز وتسمى فى بعض الدول باسم فوكسهول من اشهر موديلاتها اوبل استرا اوبل فيكترا و كورسا

قديم 31-05-2010, 03:39 AM
mijodian mijodian غير متواجد حالياً

mijodian has much to be proud ofmijodian has much to be proud ofmijodian has much to be proud ofmijodian has much to be proud ofmijodian has much to be proud ofmijodian has much to be proud ofmijodian has much to be proud ofmijodian has much to be proud ofmijodian has much to be proud ofmijodian has much to be proud of
افتراضي رد: اوبل كورسا ممكن مساعدتكم ؟

شكرا ياجماعه علي الردود لكن انا مقلب المنتدي ده و5 منتديات تانيه في النت ومش وصلت لحاجه خالص العربيات اسعارها مبالغ فيها طبعا انا عايز سوق في الدقهلية مثلا لو حد يعرف غير الوسيط لان شوفت 4 عربيات من الوسيط وحوالي 5 من النت لكن مش فيهم حاجه علي سعرهم وحالتهم تصعب علي الكافر وطالبين 33 و 36 وحالات فعلا يرثى لها فانا عايز من اهل الخبرة بس الاوبل الكورسا تحديدا اجيبها منين احسن
سوق الجمعة
الوسيط
النت
ولا كله زي بعضه المهم الحالة ولا ايه؟
وشكرا لكل اللي رد واعذروني علي تاخري في المجيء شكرا
قديم 31-05-2010, 03:51 PM
الصورة الرمزية Romeeoo
Romeeoo Romeeoo غير متواجد حالياً
من انا؟: اهلاوى متعصب
التخصص العملى: محاسب تكاليف
هواياتي: البرمجة

Romeeoo has a reputation beyond reputeRomeeoo has a reputation beyond reputeRomeeoo has a reputation beyond reputeRomeeoo has a reputation beyond reputeRomeeoo has a reputation beyond reputeRomeeoo has a reputation beyond reputeRomeeoo has a reputation beyond reputeRomeeoo has a reputation beyond reputeRomeeoo has a reputation beyond reputeRomeeoo has a reputation beyond reputeRomeeoo has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mijodian مشاهدة المشاركة

شكرا ياجماعه علي الردود لكن انا مقلب المنتدي ده و5 منتديات تانيه في النت ومش وصلت لحاجه خالص العربيات اسعارها مبالغ فيها طبعا انا عايز سوق في الدقهلية مثلا لو حد يعرف غير الوسيط لان شوفت 4 عربيات من الوسيط وحوالي 5 من النت لكن مش فيهم حاجه علي سعرهم وحالتهم تصعب علي الكافر وطالبين 33 و 36 وحالات فعلا يرثى لها فانا عايز من اهل الخبرة بس الاوبل الكورسا تحديدا اجيبها منين احسن
سوق الجمعة
الوسيط
النت
ولا كله زي بعضه المهم الحالة ولا ايه؟
وشكرا لكل اللي رد واعذروني علي تاخري في المجيء شكرا
حط الحالة اللى انته عايزها والسعر اللى انته شايفه مناسب للحالة اللى انته عايزها واحنا ندور معاك
قديم 01-06-2010, 10:41 AM
الصورة الرمزية MEMOO_1ST
MEMOO_1ST MEMOO_1ST غير متواجد حالياً

MEMOO_1ST has a reputation beyond reputeMEMOO_1ST has a reputation beyond reputeMEMOO_1ST has a reputation beyond reputeMEMOO_1ST has a reputation beyond reputeMEMOO_1ST has a reputation beyond reputeMEMOO_1ST has a reputation beyond reputeMEMOO_1ST has a reputation beyond reputeMEMOO_1ST has a reputation beyond reputeMEMOO_1ST has a reputation beyond reputeMEMOO_1ST has a reputation beyond reputeMEMOO_1ST has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Romeeoo مشاهدة المشاركة

بالنيابة عن صاحب الموضوع إسمحلى أشكرك على النصيحة

بس انا بالنسبالى شخصيا مابحبش أشترى من تجار و ال 1200 اكيد أحسن كفاية أسعار قطع الغيار ال 1000 غالية قوى الضعف تقريبا مش عارف ليه؟!!
يا باشا لا شكر على واجب احنا هنا كلنا اخوات والي يقدر يساعد التاني بحاجة المفروض ميتأخرش.
وفعلا ال1000 قطع غيارها اغلى بس انا فعلا قبل ماشتريها مكنتش عارف الفرق بين الاتنين بس حالة العربية هيا الي شدتني علشان العربية كانت فبريكة جوة وبرة ماعدا الرفرف الخلفي وكل حاجة فيها هيا الاصلي بتاعتها واهم حاجة ان انا كنت شاريها من صاحبها مش من تاجر وكنت شاريها ب 34.000 في شهر 12 سنة 2009 .
فلو كدا لصاحب الموضوع خليك في ال1200 بس لو لقيت واحدة لقطة وحالة نضيفة و1000 هاتها وهيا كعربية كويسة والموتور مش هتحس انو 1000 خالص.
ولو في اي استفسار انا تحت امرك يا باشا.

الحمد لله والشكر لله.
قديم 02-06-2010, 11:40 AM
mijodian mijodian غير متواجد حالياً

mijodian has much to be proud ofmijodian has much to be proud ofmijodian has much to be proud ofmijodian has much to be proud ofmijodian has much to be proud ofmijodian has much to be proud ofmijodian has much to be proud ofmijodian has much to be proud ofmijodian has much to be proud ofmijodian has much to be proud of

شكرا اشتريت خلاص عربيه نوع تاني خالص
نصيب وارزاق بقي
شكرا ليكم بجد
قديم 02-06-2010, 12:10 PM
الصورة الرمزية MEMOO_1ST
MEMOO_1ST MEMOO_1ST غير متواجد حالياً

MEMOO_1ST has a reputation beyond reputeMEMOO_1ST has a reputation beyond reputeMEMOO_1ST has a reputation beyond reputeMEMOO_1ST has a reputation beyond reputeMEMOO_1ST has a reputation beyond reputeMEMOO_1ST has a reputation beyond reputeMEMOO_1ST has a reputation beyond reputeMEMOO_1ST has a reputation beyond reputeMEMOO_1ST has a reputation beyond reputeMEMOO_1ST has a reputation beyond reputeMEMOO_1ST has a reputation beyond repute

الف مبروك يا باشا وربنا يباركلك فيها.
بس ممكن تقولنا جبت اية وبكام علشان الفايدة تعم.

الحمد لله والشكر لله.