العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الصينية والهندية > جاك JAC

جاك JAC جاك JAC تأسست عام 99 و متخصصة فى صناعة السيارات التجارية و الميكروباص و قد حققت انتشار دولى فى هذا المجال و قدمت سيارات ركوب مؤخرا بتصميمات إيطالية تنبئ بمستقبل مبهر لتلك السيارة

قديم 29-06-2011, 05:10 PM
الصورة الرمزية amaboubakr
amaboubakr amaboubakr غير متواجد حالياً

amaboubakr is a glorious beacon of lightamaboubakr is a glorious beacon of lightamaboubakr is a glorious beacon of lightamaboubakr is a glorious beacon of lightamaboubakr is a glorious beacon of lightamaboubakr is a glorious beacon of light
افتراضي رد: رسالة لتوكيل جاك فى مصر

دكتور كمال أخبار حضرتك ايه واحشني كتير والله معلش مقصر معاك ،، المهم ايه الصورة الجامدة دي بتتصور من غيري برضه.

سبحان الله وبحمده ...سبحان الله العظيم
شارك معانا في حملة مقاطعة وكلاء السيارات حتى هبوط الاسعار
http://www.facebook.com/#%21/home.ph...684068070&ap=1
قديم 29-06-2011, 05:41 PM
الصورة الرمزية د.كمال
د.كمال د.كمال غير متواجد حالياً
من انا؟: حبيب الكل
التخصص العملى: طبيب اسنان
هواياتي: القراة

د.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond repute

دكتور أحمد ....واحشنى جدا والله
ياريت أشوفك بعد متخلص إمتحانات الجامعه ....أنا عارفك مشغول بالتصحيح اليومين دول ....والصوره دى كانت أمام الكافيتيريا إللى كنا أنا وأنت قاعدين عليها فى المساعيد من ناحيه البحر ........إلى اللقاء

بلدنا فى القلوب متشاله ومهما تضيق عليها الحاله ولادها قدها ورجاله
قديم 30-06-2011, 09:45 AM
الصورة الرمزية khaledsarhan
khaledsarhan khaledsarhan غير متواجد حالياً

khaledsarhan is just really nicekhaledsarhan is just really nicekhaledsarhan is just really nicekhaledsarhan is just really nice

صباح الفل يا دكاترة و فعلا صورة جامدة يا دكتور كمال وانا كنت فاكر ان عربيتك نبيتى بس والله بسم الله ماشاء الله عليها , وعليك , وكنت عاوز اطب ن حضرتك لو ممكن تعمل لنا موضوع بالصور عن عربيتك فى وسط البلد وبجوار اكتر من عربيه تانية علشان اللى زيى مش عارف يشوفها يقدر يقيم العربيه بعينة وسط العربيات التانيه وفى كل الاحوال لك جزيل الشكر والتقدير
قديم 01-07-2011, 02:03 AM
الصورة الرمزية د.كمال
د.كمال د.كمال غير متواجد حالياً
من انا؟: حبيب الكل
التخصص العملى: طبيب اسنان
هواياتي: القراة

د.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة khaledsarhan مشاهدة المشاركة

صباح الفل يا دكاترة و فعلا صورة جامدة يا دكتور كمال وانا كنت فاكر ان عربيتك نبيتى بس والله بسم الله ماشاء الله عليها , وعليك , وكنت عاوز اطب ن حضرتك لو ممكن تعمل لنا موضوع بالصور عن عربيتك فى وسط البلد وبجوار اكتر من عربيه تانية علشان اللى زيى مش عارف يشوفها يقدر يقيم العربيه بعينة وسط العربيات التانيه وفى كل الاحوال لك جزيل الشكر والتقدير
أنت تأمر ياأستاذ خالد ....أنا طلعتلك موضوع كنا مصورين فيه العربيه إسمه أحلى صور لأحلى عربيه .

بلدنا فى القلوب متشاله ومهما تضيق عليها الحاله ولادها قدها ورجاله
قديم 01-07-2011, 02:08 AM
الصورة الرمزية fineart607
fineart607 fineart607 غير متواجد حالياً
من انا؟: mahmoud
التخصص العملى: جيولوجى
هواياتي: السيارات - رسم -

fineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة khaledsarhan مشاهدة المشاركة

- انا عاوز اعرف سبب تجاهل الوكيل وهو على حد علمى -هورس موتورز- لمنتجات التوكيل بتاعة ٠٠ ازاى عربيه زى B-15 عمرى ماشفت لها اعلان فى جريدة وللا مجلة من المتخصصات فى اخبار السيارات او حتى غيرها ٠٠ وكل اللى شايفة هو اجتهادات فردية من الاخوة الكرام مالكى ومعجبى الجميلة واللى انا شايف انهم وبصدق وعفوية احسن دعاية لمنتج مهمل من توكيلة ٠٠ انا بقول كفاية تجاهل يا هورس موتورز وماتنسوش ان عربيتكم مش رخيصة وللا وحشة علشان تتبعوا سياسة يا مسهل يا رب وربنا بيرزق فى التسويق للعربية لان ربنا فعلا هو اللى بيرزق بس مش عاطل فى باطل ٠٠ من حق اى اخ من مالكى سياراتكم زى ما دفع مبلغ مش قليل انة يحس انة راكب عربيه مرغوبة ومعروفة وبكدة العربية هتنتشر اكتر وقطع الغيار هترخص و مراكز الصيانة هتغطى كل المنطق ٠٠ وانتو هتكسبوا اكتر ٠٠ دة بتاع الحلبسة بينادى علشان يبيع ٠٠ اعلان فى كام جرنال مش هيفلسكوا وشوفوا اللى غيركوا بيعمل ايه وعلشان كدة عربياتة فى كل شارع ٠٠ اسف لو كلامى ضايق حد بس بصراحة انتوا لازم تعملوا اكتر ٠٠مع انكم ماعملتوش حاجة اقل اصلا ٠٠٠٠٠ واخيرا بشكر الاخوة مالكى الجميله B-15 لان كلامهم وتعليقهم كان السبب الرئيسى لاقبالى على شراء العربية قريبا ان شاء الله ٠ ويا هورس موتورز جاااااااااااااى

عندك حق العربيه تستاهل اعلانات واهتمام اكثر من كده

geologist the best