العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > شيفروليه الكورية CHEVROLET و دايو DAEWOO > أفيو

أفيو chevy gold logo

قديم 14-11-2011, 11:37 PM
scorpionking2u scorpionking2u غير متواجد حالياً

scorpionking2u will become famous soon enough
افتراضي رد: حصريا ً اول تقرير شخصي من المصريه للشيفروليه افيو 2012 بتعديلات و لمسات جديده(حصري لمصر موتورز)

أنا بصراحه حبيت العربية ديه من أول ما شوفتها ومش عارف ليه ومرتحلها جدا جدا بردوه مش عارف ليه
فالحمد لله توكلت على الله وخلصت خلاص واستفتيت قلبى وربنا يسترها
واللى رايده ربنا هيكون
قديم 15-11-2011, 01:11 AM
jojojojojo jojojojojo غير متواجد حالياً
من انا؟: foash
التخصص العملى: accountaning
هواياتي: ps3,cars

jojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond repute
افتراضي رد: حصريا ً اول تقرير شخصي من المصريه للشيفروليه افيو 2012 بتعديلات و لمسات جديده(حصري لمصر موتورز)

تقرير جميل جدا علي الافيو واحب اقول ان انا جبت عربيتي من المصريه فرع المنصوره والناس محترمين جدا وذوق واسعارهم جميله جدا وتعتبر اقل اسعار ف المنصوره واحسن موزع للعربيات جميع الماركات ف المنصوره عشان ده اللي اتعاملت معاه وديه شهاده حق لازم اقولها وبيعملوه كمان سحب ع شاشه lcdوبيتصلوا بيك عشان تحضر السحب بنفسك بس هما بخلا في البنزين شويه يعني تستلم وتجري تحط بنزين انا بهزر طبعا وشكرا يا استاذ احمد ع تقاريرك الممتازه
قديم 15-11-2011, 03:50 AM
الصورة الرمزية A7MED NASSER
A7MED NASSER A7MED NASSER غير متواجد حالياً
مسئول بمبيعات المصرية للسيارات بالمنصورة
التخصص العملى: منسق و مسوق مبيعات السيارات

A7MED NASSER has a reputation beyond reputeA7MED NASSER has a reputation beyond reputeA7MED NASSER has a reputation beyond reputeA7MED NASSER has a reputation beyond reputeA7MED NASSER has a reputation beyond reputeA7MED NASSER has a reputation beyond reputeA7MED NASSER has a reputation beyond reputeA7MED NASSER has a reputation beyond reputeA7MED NASSER has a reputation beyond reputeA7MED NASSER has a reputation beyond reputeA7MED NASSER has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة scorpionking2u مشاهدة المشاركة

أنا بصراحه حبيت العربية ديه من أول ما شوفتها ومش عارف ليه ومرتحلها جدا جدا بردوه مش عارف ليه
فالحمد لله توكلت على الله وخلصت خلاص واستفتيت قلبى وربنا يسترها
واللى رايده ربنا هيكون
ربنا يكرمك بيها و يحفظهالك يارب و يكفيك شرها (تسلم علي مشاركتك)

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة jojojojojo مشاهدة المشاركة

تقرير جميل جدا علي الافيو واحب اقول ان انا جبت عربيتي من المصريه فرع المنصوره والناس محترمين جدا وذوق واسعارهم جميله جدا وتعتبر اقل اسعار ف المنصوره واحسن موزع للعربيات جميع الماركات ف المنصوره عشان ده اللي اتعاملت معاه وديه شهاده حق لازم اقولها وبيعملوه كمان سحب ع شاشه lcdوبيتصلوا بيك عشان تحضر السحب بنفسك بس هما بخلا في البنزين شويه يعني تستلم وتجري تحط بنزين انا بهزر طبعا وشكرا يا استاذ احمد ع تقاريرك الممتازه

شكرا ً جدا ً جدا ً عالكلام الجميل ده و فعلا و انا مش بجامل هي فعلا تعتبر افضل و اكبر معرض
للسيارت بالمنصورة و فعلا بقولها و بدون تحيز و فعلا العرض مستمر علي شاشات ال LCD
(شكرا ً لمشاركتك)
قديم 19-11-2011, 03:32 PM
hebawagdi5 hebawagdi5 غير متواجد حالياً

hebawagdi5 will become famous soon enough

شكرا على التقرير جميل
بس التقرير ده من شهر 9 ياترى الاسعار زي ماهي ولا في اختلاف في الاسعار ؟؟؟
قديم 24-11-2011, 07:50 PM
الصورة الرمزية A7MED NASSER
A7MED NASSER A7MED NASSER غير متواجد حالياً
مسئول بمبيعات المصرية للسيارات بالمنصورة
التخصص العملى: منسق و مسوق مبيعات السيارات

A7MED NASSER has a reputation beyond reputeA7MED NASSER has a reputation beyond reputeA7MED NASSER has a reputation beyond reputeA7MED NASSER has a reputation beyond reputeA7MED NASSER has a reputation beyond reputeA7MED NASSER has a reputation beyond reputeA7MED NASSER has a reputation beyond reputeA7MED NASSER has a reputation beyond reputeA7MED NASSER has a reputation beyond reputeA7MED NASSER has a reputation beyond reputeA7MED NASSER has a reputation beyond repute

هي غليت 500 جنية فقط علي كل فئه و شكرا ً لكل من شارك في الموضوع