العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > كيا KIA > كيا سيراتو Cerato

كيا سيراتو Cerato من انجح سيارات كيا عامة وسميت باكثر من اسم منها فورت و سبكترا وشوما قديماً

قديم 28-10-2012, 06:13 PM
tamer.koko tamer.koko غير متواجد حالياً

tamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond repute
افتراضي رد: انا حجزت كيا سيراتو 2013 lx :)))))))))

تستلمي بعدها بشهرين ليه مش فاهم ايه الكلام ده
وضغط ايه اللي علي السيراتو
ده مفيش معرض عندي في مدينه نصر مش قدامه اقل من 3 او 4 عربيات سيراتو وبالوانها و2013 كمان
ده غير اللي عند سمير ريان
قديم 02-11-2012, 09:20 PM
tamerfathy82 tamerfathy82 غير متواجد حالياً

tamerfathy82 has a spectacular aura abouttamerfathy82 has a spectacular aura about

ايوه الكلام ده صحيح كل اللى موجود ده خليجى الوكيل مش موجود انا لسه مستلم سيراتو بعد انتظار شهر ونصف وكنت مستنى مانيوال ومجتش فى الشحنة اللى فاتت فاستلمت واحدة كانت عندهم كانت اسبيشيال اورد باير باج موديل 2012 واستلمتها الحمد لله من اسبوعين علشان مفيش مانيوال وكيل خالص والضغط على السيراتو دلوقتى جامد جدا علشان اولا الشكل الحالى اللى عاجبه قبل ما يتغير ثانيل والاهم الشكل الجديد هينزل غالى طبعا عن السعر الحالى فلى عايز يلحق بقا دلوقتى
قديم 16-11-2012, 10:24 PM
maxer maxer غير متواجد حالياً

maxer is on a distinguished road

الف الف مبروك
قديم 16-11-2012, 10:54 PM
hal71 hal71 غير متواجد حالياً

hal71 has a reputation beyond reputehal71 has a reputation beyond reputehal71 has a reputation beyond reputehal71 has a reputation beyond reputehal71 has a reputation beyond reputehal71 has a reputation beyond reputehal71 has a reputation beyond reputehal71 has a reputation beyond reputehal71 has a reputation beyond reputehal71 has a reputation beyond reputehal71 has a reputation beyond repute

الشكل الحالي شيك جداً و كلاسيك عن الشكل الجديد طبعاً و أكيد أرخص -- ألف مبروك
:Bra vo:
قديم 20-12-2012, 09:19 PM
sonybony sonybony غير متواجد حالياً

sonybony will become famous soon enough

مبروووووك وعقبال التقرير